15 Şubat 2011, Salı 08:34:34

YENİŞEHİR ARTIŞI SÜRDÜRDÜ

Yenişehir Havaalanı'ndaki yolcu trafiği ocakta, yüzde 27 artışla 10 bin 155 olarak kayıtlara geçti.
  • yunuseli artık açılıyormuş.borajet'in atr'si rahatlıkla inip kalkar yunuseli'nden hiç zorlama'ya gerek yok.yunuseli'nden kalk 15-20 dakikada saw'da sın oradan nereye istiyorsan git
  • koca bursa belediyesi yenişehire bir raylı sistem yapamıyormu?
  • sun expresin trabzon erzurum diyarbakır ve antalya uçuşları %70doluluk vardı bu oranı olay gazetesinde okudum fakat saw açılınca saw canlandırılmak için sun expres uçuşları saw a yönlendirdi
  • arkadaşlar yunuseli pisti1200mt yani çok kısa ve büyüme şansı yok gibi etrafı konut alanı oldu.bursa ist gölgesinden kurtulmalı baglantılı tüm dünyaya uçmak istiyorsan münih üzerinden uçabilirsin yenişehir 50km istten yakındır üzerinde durulursa eskişehir kütahya bilecik ve balıkesir gelebilir ist e gitmektense ben öger düsseldorfla yenişehire uçtum ve birçok kütahyalı arkadaş uçaktaydı. yenişehire uçan firmalar zarar etmiyor anadolujet 4gün uçarken 7gün uçmaya başladı lufthansa münih yanısıra frankfurta uçmayı planlıyor borajet zaten heryerden çeliyor yenişehire özgü bi şey degil
Bursa'nın dünyaya açılan kapısı Yenişehir Havaalanı, yeni yılda da çıkışını sürdürüyor. Devlet Hava Meydanları İşletmesi Genel Müdürlüğü (DHMİ) verilerine göre, yeni yılda da yolcu trafiğinde ve uçak sayısında önemli artışlar kaydedildi. Geçen yıl ocakta 147 olan gelen giden uçak sayısı, 2011 eş döneminde yüzde 109'luk artışla 307'ye yükseldi. Bu uçakların 243'ü iç hatlara sefer düzenlerken, 64'ü ise dış hatlara uçuş gerçekleştirdi.

Yüzde 27 artış
Ocakta Yenişehir Havaalanı'na gelen ve giden yolcu sayısı da geçen yılın eş dönemine göre yüzde 27 artış gösterdi. 2010'un Ocak ayında 7 bin 970 yolcuyu ağırlayan havaalanı, bu yıl bu sayıyı 10 bin 155'e çıkarmayı başardı. Söz konusu yolcuların 7 bin 125'i iç hatlarda yolculuk yaparken, 3 bin 30'u ise dış hatlarda uçtu. İç hatlardaki yolcuda yüzde 33, dış hatlardaki yolcuda ise yüzde 17 artış oldu.

Anadolujet haftada 7 güne çıkarmıştı
Hem yolcu trafiğinde hem de uçak sayısında gözlemlenen artışlarda, Anadolujet'in 31 Temmuz 2010 tarihinden itibaren Yenişehir Havaalanı'ndan Ankara aktarmalı gerçekleştirdiği seferleri haftanın 7 gününe çıkarmasının etkili olduğu belirtiliyor.

Münih'e 3 gün sefer
Yenişehir Havaalanı'ndan Anadolujet'in Ankara aktarmalı seferlerinin yanı sıra Lufthansa da haftanın 3 günü Bursa-Münih hattında uçuyor. Kış tarifesinde Bursa-Düsseldorf seferlerine ara veren Öger Türk Tur, 12 Nisan'da karşılıklı uçuşlara yeniden başlayacak. Borajet ise 28 Şubatta son kez Yenişehir-Erzurum seferi gerçekleştirecek.

Umre için büyük uçaklar gelecek
Havaalanı yetkilileri, önümüzdeki günlerden itibaren başlayacak Umre seferleriyle rekor uçuş rakamlarının yakalanabileceğini ifade ettiler. Yetkililer Yenişehir'den Umre'ye şubatta 19, martta da 10 uçuş yapılacağına dikkat çekti. Şubat ayı sonuna kadar Yenişehir Havaalanı'ndan Airbus A330 ve A340 gibi 300-340 kişilik uçaklarla Umre'ye 19 uçuş gerçekleştirileceğini belirten yetkililer, bu uçaklar için merkezden Yenişehir Havaalanı'na önümüzdeki günlerde yangın hizmetleri, itfaiye araçları ve personel takviyeleri yapılabileceğini kaydettiler.

(Olay)
YENİŞEHİR ARTIŞI SÜRDÜRDÜ

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (11)

Misafir ~ 6 yıl önce
yunuseli artık açılıyormuş.borajet'in atr'si rahatlıkla inip kalkar yunuseli'nden hiç zorlama'ya gerek yok.yunuseli'nden kalk 15-20 dakikada saw'da sın oradan nereye istiyorsan git

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 6 yıl önce
koca bursa belediyesi yenişehire bir raylı sistem yapamıyormu?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 6 yıl önce
sun expresin trabzon erzurum diyarbakır ve antalya uçuşları %70doluluk vardı bu oranı olay gazetesinde okudum fakat saw açılınca saw canlandırılmak için sun expres uçuşları saw a yönlendirdi

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 6 yıl önce
arkadaşlar yunuseli pisti1200mt yani çok kısa ve büyüme şansı yok gibi etrafı konut alanı oldu.bursa ist gölgesinden kurtulmalı baglantılı tüm dünyaya uçmak istiyorsan münih üzerinden uçabilirsin yenişehir 50km istten yakındır üzerinde durulursa eskişehir kütahya bilecik ve balıkesir gelebilir ist e gitmektense ben öger düsseldorfla yenişehire uçtum ve birçok kütahyalı arkadaş uçaktaydı. yenişehire uçan firmalar zarar etmiyor anadolujet 4gün uçarken 7gün uçmaya başladı lufthansa münih yanısıra frankfurta uçmayı planlıyor borajet zaten heryerden çeliyor yenişehire özgü bi şey degil

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000