TÜRK SİVİL HAVACILIĞININ İNANILMAZ YÜKSELİŞİ(!) VE “HIRSIZIN HİÇ Mİ SUÇU YOK?”

    Çok beğenilenler

  • beceriksizlik 16 Mart 2015, Pazartesi 00:38:07 Bu mng-habom meselesi thy'nin ne ilk ne de son beceriksizliği. Hesap sorma mekanizmasının olmadığı bir ortamda bu durumun olması çok normal. GMY Coşkun Kılıç Airbosnanın alınmasında önemli rol oynadı. İki sene boyunca ne paralar aktarıldı. sonra noldu. yürümeyince ayrıldılar.o paraların hesabı soruldu mu? habom da aynı. sürekli zarar ediyor. thynin parası çok. teknisyene 1300 lira maaş ver, sonra orda burda para batır. uçan kuşa sponsor ol. bunun adı en hafif tabirle beceriksizlik. yazıklar olsun 0
  • iPhone Uygulaması 18 Mart 2015, Çarşamba 08:58:14 Neymiş efendim thy büyüyormuş bu nasıl büyüme bu nasıl yönetiliş şekli adamlar zorla insanların haklarını gasp ediyor sonra gidip cuma namazında yan yana saf tutyorlar bumu insanlık bunudur müslümanlık yazık değilmi bunca emeğe bu kadar özveriye teknisyenden kırdığınız para ilemi büyüyorsunuz yediğiniz haklarlarlamı büyüyorsunuz çok merak ediyorum yunanın verdiği easa lisansı saymam diyen shgm thy'nin yunan teknisyen çalıştırmasına neden izin veriyorsun ??? ( Aaaa unutmuş pardon kocacığım ) hem shgm hemde thy yöneten üst düZey yöneticiler hakkımı hiç bir şekilde helal etmiyorum size. bu mng den haboma geçen arkadaşlar eğer sizde lafınızdan döner imzalarsanız sizide allah bildiği gibi yapsın herkesin tazminatlarını öde sonra böyle saçma teklifler yap sayın thy yöneticileri ....birde herkes şikayetini buraya yazmaktansa başbakanlığa yazsın BİMER şikeyet bölümü isim vermeden şikayetlerinizi yazabilirsiniz ve herkese yaptığı şikayetle ilgili bilgilendirme yapmak zorundalar denemede fayda var onlarda görsün thy 'nin hırsızların elinde olduğunu kendi insanından nasıl çaldığını burdan bizden aldıklarını yabancılara nasıl verdiklerini üstlerinden nasıl para kazandıklarını herkesi çok seviyorum ( teknisyenleri ) bol şans 0
  • Tüm yorumlar

  • MNG-habom 22 Mart 2015, Pazar 11:00:54 herkeze selamlar.. 2004 yılı girişliyim ve şimdi bana tazminatını yak gel diyeceksin ( daha teklif gelmedi ) hangi vicdanla bana bu teklifi yapacaksın ( ben burda oldugum sürece tezminatınız asla yanmayacak diyen zat ).. Benim tek sığınacagım bir ALLAH var.. ben sizi sadece ALLAH'a havale ediyorum. benim lokmamı calıp kendi ve sevdikleriniz boğazından gecirdiginiz o lokmalari allah kanla irin yapsın 0
  • Android Uygulaması 21 Mart 2015, Cumartesi 18:42:04 Ucak bakim teknik destek personellerini teknikte işçi kadrosuna yerleştirip uçakta teknisyen olarak calistiracaklar boyle bi rezalet olabilir mi!!!! 0
  • Android Uygulaması 21 Mart 2015, Cumartesi 13:06:52 Sefa bey yine agziniza saglik Ben thy nin bursunu almama ragmen Erciyes te okurken kendi mi o kadar gelistirmisken thy tutar bizim gibi 4 yillik mezunu almaz ama TYP (TEKNISYEN YETISTIRME PROGRAMI) acar ayda bir 100 er kisi alir yabancı teknisyen e pqra doker nasil bir kalitesi oldugunu bilmeden ve typ tamamen hakka girmektir bir gun benim ve benim gibilerin hakki cikicak thy den suan teknikte 2500 civarinda typ li calisan var ben 5 yil okul okuyorum ama thy 2 yillik herhangi bir program I bitirmis kisiyi ucak bakimina dahil ediyor bitmissiniz kokuyorsunuz artik 0
  • iPhone Uygulaması 20 Mart 2015, Cuma 23:34:08 Sefa abi sen bari ilgilen bu mesajı gönderdim ama haber değeri yokmu sence? Şentürk kardeşimizi anıyoruz diye bi haber yapamazlarmıydı die sormak isterim. Saygılarımla iPhone Uygulaması 20 Mart 2015, Cuma 14:11 Sevgili airporthaber camiası havacılık sektörüne ait bilgilerle bu güne kadar hep bizleri aydınlattınız ve aynı ciddiyetle devam etmektesiniz. Bundan 2 sene evvel kardeşimiz ŞENTÜRK ÇAVUŞ u kaybettik bir kaza sonucunda ve bugün cuma namazı ile mevlüt okunacaktı taksiciler camiinde. Sizlerden ricam bunu unutmayan ve vesile olan thy ailesine teşekkürlerimizi yayınlamanız ve durumu haber yapmanızdır. Bu sebeble okuyan kardeşlerimizde bir dua ederek rahmetli kardeşime iyi niyetlerini hediye ederler. Herkezden şimdiden allah razı olsun ve tekrar tekrar allah rahmet eylesin acılı ailesine dayanma gücü versin rabbim. 0
  • ESKİ MNG'Lİ 20 Mart 2015, Cuma 18:36:27 Merhabalar ben thy habom çalışanıyım(eski mng'li olarak).Son günlerde yaşanan gelişmeler çok üzücü ve acı vericidir.İnsanların haklarını hiçe sayıyorlar.Mng deki tazminatları yok sayıyorlar.Bizi ilgilendirmez diyorlar.Bu kadar mı kolay insan emeğini çalmak ekmeğiyle oynamak.Utanmadan saçma sapan tekliflerde bulunuyorlar.Mevcut alınan maaşında altında teklifler veriliyor.Yanlış anlamyın ben c/s filan değilim o halde bile kırpıyorlar.Vay o c/s olanların başına onları düşünemiyorum bile.Sonra da verimden bahsediyorlar.31 martta kapanacak diyorlar.Hala davet gelmeyen birçok kişi var.Ve bu belirsizik herkesi ürkütüyor.Kimse net bir açıklama yapmıyor.Utanmadan bir de verim bekliyorlar.Buradan tüm çalışma arkadaşlarıma söylüyorum.Gelin bu rezilliğe son verelim sayın sefa beyinde aracılığıyla basın yayın organlarını çağıralım.Tüm Türkiye bu rezilliği duysun lütfen herkes bu çağrıya kulak versin. 0
  • Rasim 19 Mart 2015, Perşembe 18:59:41 Tatlıbalın tatlı çocuğu MAHMUT sen insan kaynaklarını pınar sanıyorsun sana öğreteceğiz 0
  • Canip 19 Mart 2015, Perşembe 17:31:17 Mahmut sen ne kıvırcıksın bir dediğin bir dediğini tutsun.İmzalayan imzalamayan seni çok seviyoruz THY senin klasın değil . 0
  • pronto 19 Mart 2015, Perşembe 14:39:13 ya ucuza kapat yada alınacak olan tazminatların üzerine yatmak iş veren kuklaları görevlerini iyi yapıyorlar. yalan vede borçla yaşayan teknisyenlere blöf yapıp ucuza kapatmak.herkes gününü koparma peşinde..... gergin oldugum icin kendime hakim olmaya calışıyorum.anlayana 0
  • Neredesiniz 19 Mart 2015, Perşembe 09:25:18 1 NİSAN mahkeme 6 NİSAN THY genel kurul var ama Habom'u 1Nisan'da kapatıyoruz.Kimden ne kaçırıyosunuz.THY-HABOM çatısı altında ve yeni geçiş yapan THY TEKNİK personeli ile ilgili hangi konuya el atsanız derin bir yara var ortada.Toplu iş sözleşmelerindeki maddelere dahi uyulmuyuor ama bizlerin aidatlarını her ay güzelce alıp yemeyi bilen sendika temsilci ve yöneticilerimiz,derneklerimiz UYUYOR.Şimdi yanımızda olmayıp TİS maddelerini dahi savunamayacaksanız sizler aidat alıp o aidatları yemekten başka ne işe yararsınız.İnternetten hikayeler arayıp personele atmayın haklarımızı arayın 0
  • iPhone Uygulaması 19 Mart 2015, Perşembe 05:45:35 Arkadaşlar herkes bişey yazıyorda bu dernekler ne yapıyor,mesela Talta mesela Uted,seçim zamanında teknisyenlerin etrafında fır dönenler teknisyenlerin haklarını koruyacağız vaadiyle oy isteyenler :)) Ben kısaca söyleyeyim,Yavuz Güver easa lisansı aldırcam dedi herkese şimdilerde sus pus ortalarda görünmemeye çalışıyor,teknisyenlerden götürdüğü paralarla lüks içerisinde yaşıyor,Uted desen geçen aya kadar şöyle yapcaz böyle yapcaz bizim gruba oy verin dedi,hiçbirşeye el sürmüyorlar,dergi dernekçiliği dersek yeridir,dergi basılır başkan ön sözü yazar,milli bayram felan varsa kutlar,sudoku yayınlar ödül olarak bardak verir :) Birbirnizi tutun ve birlik olun unutmayın sizin sizden başka dostunuz yok. Birlik olursanız kazanırsınız,yoksa Yavuz Güver gibiler sizin üzerinizden daha çookkk paralar götürür!. 0
  • kıralık 19 Mart 2015, Perşembe 03:17:52 KIRALIK TEKNISYENLERDEN ACABA KIMLER KOMISYON GOTURUYOR BILENLER VARMI KENDI TEKNISYENINI EMEKLI VEYA SURGUN ET.SONRA SAATI YAKLASIK 50-60 DOLARA TEKNISYEN KIRALA .HEY YAVRUM HEY. 0
  • ceza 18 Mart 2015, Çarşamba 22:31:58 Hiçbir dönemde çalışan bu kadar haksızlığa,hırsızlığa ve adaletsizliğe maruz kalmamıştı..sendikada bugün dalga geçer gibi mail yayınlamış.anlayan varsa beri gelsin..ama merak etmeyin bu millet hep zor zamanlarında bir kahraman yetmediyse deli dumrullar çıkarmıştır.. 0
  • haramzedeler 18 Mart 2015, Çarşamba 20:58:42 yetkili teknisyenleri genc yasta zorla emekli edeyim acıgı yunan romen getirip açıgı kapatırım , her ay getirdiklerimin üzerinden 1000 euro alsam 20 tek den 20 000 euro her ay cukka bence yoneticilik bu yeni Turkiyenin haramzedeleri 1
    • komısyon 19 Mart 2015, Perşembe 03:14:44 YABANCI TEKNISYENLERDEN ACABA KOMISYON PARASI NE KADAR ALINIYOR SIRKET HAYRINA BUNLAR KIRALANMIYOR GALIBA. 0
  • ACİL 18 Mart 2015, Çarşamba 20:58:27 Aceleniz ne 1 NİSAN mahkeme 6 NİSAN THY genel kurulu ne kaçırıyorsunuz. Heyyyyy SANDUKALAR nerdesinizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. 0
  • Kerim 18 Mart 2015, Çarşamba 20:55:42 Bu ülkeyi kolay kazanmadık ,bu şirketleri biz kazandık ,YUNAN ,BULGAR ,YOGOSLAV,İNGİLİZ,ha bide yönetimin denetimsiz AFRİKALILARI 7000 EUR biz ???? Beyler buralar babanızın çifliği değil ,kendinizi kral sanmayın bizim haklarımız MEHMET NAZİF SENİNDE BOYNUNDA UNUTMA .MNG JET KALKAN ,da ŞAŞTI sıra HABOM da yarın büyük gün .Yiyin ağalar yiyin bu hani harman sizin aksırıncaya tıksırıncaya kadar yiyin .Boğazınızda kalsın 0
  • adam 18 Mart 2015, Çarşamba 20:40:34 bu huzursuzluk işLere yansırmı acaba yansırsa ne olur düşünemiyorum bile 0
  • Aydın 18 Mart 2015, Çarşamba 20:35:55 Herşey karıştı biz sahipsiziz .Nerdesin TATLIBALIN balı EMANET,FERHAN nerdesin şu an olmayacaksınızda ne zaman bizimle olacaksınız 20 AVUKATIMIZ var diyen sendikacı adını bile unuttum nerdesinizzzzzzzzzzz.Biz sahipsiz ama onurlusizi bekliyoruz yarın gün hesap günü. Ha ALİ ÇELİK ,TAHSİN MEYDAN sizi uunutmayacağız unutturmayacağız. 2
  • 'sent'ika 18 Mart 2015, Çarşamba 20:15:18 sendika tk çalışanına mail atmış aslan ile karınca diye güzel hikaye:) gireli 3-4 yıl oldu tekniğe daha typ'ye alırken işe girince almam gereken maaşa ulaşamadım:)))))))))) şimdi yetki muhabbeti var YT yapıyorlar yardımcı teknisyenleri kare mühür verip 10.0a/b skalasından 10.1'e geçiriyorlar sağolsunlar ama A0 olanları da A1 kıdeminde olanları'da 10.1'in A0'ından başlatıcaz diyorlar A0'lar kusura bakmasın diyoarlar, yahu edep! 2 sene önce işe giren ve 4 sene önce işe giren adamı nasıl bir tutup a0'a koyarsın 1 lira bile kıdem farkı olmadan? mühür veriyorsun 2 sene tecrübesi yeterli diye ama A0 ol diyorsun! yahu adam a1 süresini doldurmuş neyin peşindesin!!!!!!! zaten kaç tane A1 var bu konu da bari haysiyet olsun şeref olsun güven olsun yalan dolan olmasın ne olur bunda bari olmasın! 0
  • Yazıklar olsun 18 Mart 2015, Çarşamba 20:02:54 Sefa beyde olmasa MNG nin tazminat ve ihbarlarımızı yatırdığını ama THY nin bunu cebe indirdiğini bilemeyeceğiz. Sen çok yaşa başkanım varya senin kıymetini bilemeyenler okusun da utansın . Sen UTED te olsaydın çoktan THY yi mahkemeye vermiştin. Zavallıyız biz be. 1
  • CANKUT 18 Mart 2015, Çarşamba 19:28:45 Oyun içinde oyun biz haklarımızı istiyoruz .Yabancı teknisyene HAYIRRRRRRR. 0
  • Emin e yazan 18 Mart 2015, Çarşamba 19:26:52 Emin benim kankam da sen EMANET ÇİFCİ ,FERO nun tetikcisimisin niye gocundun koçum ne aldın onlardan .EMANET sattı FERO baktı ÇİFCİ keyif çattı .Ne bilorsan söyle sana anlatayım.Adım ADALT.Eminle uğraşma admsan hakkına sahip çık satanın köpeği olma 0
  • cakma musluman 18 Mart 2015, Çarşamba 19:03:39 Bu thy ust duzey yoneticilerinin hepsi cakma muslumandir.isleri gucleri teknisyenin hakkini nasil gasp ederiz derdindedir.ozel sirketlerden teknisyen alamazlar.ellerindekini kacirirlar.sonrada 6000 euro ya kapak acarlar daha onceki gibi.bu arada can musluman olsa yegeni teknige gecirip yanindaki arkadasini habom yapmaz. 0
  • habomcu 18 Mart 2015, Çarşamba 18:40:11 thy teknik ve habom üst yöneticilerine sesleniyorum milletin ahını alarak bakalım daha ne kadar ilerleyeceksiniz. Merak etmeyin bir gün elbet bunların acısı çıkacak sizlerden bu dünyada da öbür taraftada o zaman kıldığınız namazlarda bu hükümette sizi kurtaramıcak Allahın izniyle.Diğer tarafta görüşücez can efendi 0
  • Adil e 18 Mart 2015, Çarşamba 18:14:37 Hocam toplu iş sözleşmesini tanımıyorlar sen mailden bahsediyorsun.haklısın hakkını alman ananın aksütü kadar helaldir. 0
  • Adil 18 Mart 2015, Çarşamba 17:13:46 Arkadaşlar ben teklifi kabul etmedim tazminatımı alır giderim dedim''2013 mart tan öncesi bizi ilgilendirmez ''dediler elimde MNG den tüm haklarınızla aldık diye Ahmet KARAMAN imzalı mail var.THY yi kimler yönetiyor .adalet adalet adalet 0
  • emre 18 Mart 2015, Çarşamba 17:08:19 THY bukadar aćizmiki kıdem tazminatlarına göz dikti.120 kişiye yeni teklif geldi.Yabancı teknisyen daha ucuz 6000 EURO alin tabiki 0
  • Aylin 18 Mart 2015, Çarşamba 16:04:17 Yabancı teknisyen bizden daha iyimi 40EUR veriyorsunuz 0
  • Iki çift lafım var 18 Mart 2015, Çarşamba 13:26:50 Can Şaşmaz sen aldın tazminatını ama şimdi size veremem diyorsun hani sen namazında niyazında Allah inancı olan bir adamdın ya bu yaptığının hesabını da verirsin herhalde Allah a tabi verebilirsen... Kafanıza göre büyük türkiyenin yükselen yıldızısınız ya elin gavuruna 5000-6000 euro veriyorsunuz bakın tekrar ediyorum 5000-6000 euro ama kendi milletinizden kendi dininizden yıllarını vermiş bizleri tek kalemde harcıyorsunuz bunun neresinde vatan sevgisi bunun neresinde din sevgisi neresinde onur neresinde gurur elin yunanlısı dahamı özverili çalışacak size küfür etmiyorlarsa namertim. Eğer bu hatalarınızdan dönmez hakkaniyetle bize hakkımızı teslim etmezseniz size Hakkımı helal etimiyonum... Tabi kul hakkından korkarmısınız ki... 1
  • Eski Habomcu 18 Mart 2015, Çarşamba 12:45:51 Hangarlarda acaba neden British airways, Lufthansa vb. firmalar yok? Nedeni çok basit kalitesiz ve ucuz bakım. British airways uçaklarını çıkardıklarında apronda deve kesmekle olmuyormuş demekki.Bir şirketin değeri o şirketti personelin kalitesine bağlı olduğunu yönetim hala anlayamadı maalesef. Yabacı teknisyenlerle de çalıştık ve adamların basit bir işi bile bütün gün bitiremediklerini gördük.Biz gün içerisinde aynı işi 3 kere yapardık ki çok daha iyi kalitede. İşe girdikten sonra kaç şirket değiştirmişizdir sayamadım doğrusu. THY Teknik diye eğitimde imza attık.Eğitim sonrası Habom olduk, daha sonra MNG yaptılar, ardından THY Habom oldu ve en sonunda da THY Teknik yaptılar.Tabi bu da yetmedi sendika iş kolunu değiştirdiler Çelik İş bağlandı,ardından Hava İş sendikasını da ellerine geçirince işler değiştir tekrar. Eski bir habom personeli olarak düşüncem; yöneticilerin gerçek anlamda bu işi bilmemelerinden kaynaklanmasıdır.Demek ki havacılık belediye muhasebesi tutmaya benzemiyormuş. 2
    • Yok artık 19 Mart 2015, Perşembe 08:54:17 BA ve LH'ın kendi bakım şirketleri var. İnsan önce araştırır valla ya. 1
    • yaptık oldu 19 Mart 2015, Perşembe 14:14:49 ben işe girdiğimde yeni hangarda lufthansanin a 300lerine bakım yapıyorduk. aynı şimdiki gibi tek mühürle koca uçağın bakımını çıkardınız diyerek lufthansa uçaklarını getirmekten vazgeçti. 12 sene geçti üzerinden hala aynı kafa.. teknisyeni cs yapmayalım 100 tl fazla vermeyelim derdindeler. iki kuruşun hesabını yapan bu kafalar şirkete milyonlarca doları kaybettirdiler. işin kötüsü hala aynı kafa yönetiyor şirketi. 0
  • shyo 18 Mart 2015, Çarşamba 12:15:33 Şu an 200 kadar shyo mezunu iş bekliyor. haziranda yeni mezunlar geliyor. sanirim bu mesleği bize yaptirmayacaklar. 1
    • hababom 20 Mart 2015, Cuma 10:33:26 200 kişi iş bekliyor diyorsun ya. sene 12 ay thy teknisyen aranıyor ilanı veriyor başvuran sayısı kaç? işe girebilen kaç? 4 senesi dolan kaç? tip'i olan kaç? yetki alabilen kaç? kişi güzel kardeşim :)))) sektörden değilsin belli. 1
  • SHGM 18 Mart 2015, Çarşamba 12:11:00 Duy sesimizi. THY senden yabancı teknisyenlere kolaylık istiyormuş. Sen önce elindeki lisanslı teknisyenlerini üç kuruş tazminatlarını vermeyerek işte kapı işte imza diyorsun. Sen önce bu hakkını yediğin teknisyenlerin hakkını teslim et sonra bana yazı yolla neden demiyorsun. Sana yandaş olmak yakışıyor mu? Sen nasıl bir otoritesin. İnsan utanır ya. 0
  • ah o üç harfli... 18 Mart 2015, Çarşamba 11:52:03 sefa abi yine haklısın, kalemine sağlık. ama ne yazık ki thy'deki basiretsiz yöneticiler yine bir yolunu bulup, başta teknisyenleri sonra da diğer birimlerde çalışan kişileri mağdur edecek ve her gün binlerce ah almaya devam edeceklerdir. başta üç harflinin sonra da ona bu konuda yardımcı olan kim varsa, amaçsız bencillikleri yüzünden Türk Sivil Havacılığı'nın parçalanıp yok olmasını izliyoruz ve ne kötüdür ki elimizden çok da bir şey gelmiyor. Senin de dediğin gibi; kral çıplak arkadaşlar. Hakkımızı yiyenlerden Rabbim her iki dünyada da hesabını sorsun.. Bunca yıllık hakkım en küçük zerresine kadar zehir zıkkım olsun, Allah'tan bulsunlar inşallah 0
  • Muhalif 18 Mart 2015, Çarşamba 00:09:56 bu yazarın kim olduğunu bilmiyorum açıkçası, havacılık haberi yapan sitelerden de tiksiniyorum çünkü herkes birine giydirme derdinde. Anladığım kadarıyla sefa inan adlı vatandaş da ömrünü thy aleyhinde yazı yazmaya vakfetmiş. Acaba "özel" bi nedeni mi var diye düşünmeden edemedim... 24
    • muhalif efendi sana 18 Mart 2015, Çarşamba 12:58:28 sen yazarın kım oldugunu konunun ne oldugunu bızım ne yaptımığımızı ve nelerle uğraştığımızı bilmeden konuşmayacaksın anladınmı yazarın kım oldugunu öğrenmek ıstıyoırsan yaz numaranı arayaıp bizzat anlatayım sana yazarı terbiyesiz insan ,insan bile değilsin sefa abi yıllardır bizim için uğraşıyor ve bizim kayıp yaşamadan çalışma hayatımızda bilgilendirmeler yapıyor ve çok sevdiğim saydığım bir büyüğümdür kendisi terbiyesizlik yapma 0
    • muhalif efendi sana 18 Mart 2015, Çarşamba 12:58:28 sen yazarın kım oldugunu konunun ne oldugunu bızım ne yaptımığımızı ve nelerle uğraştığımızı bilmeden konuşmayacaksın anladınmı yazarın kım oldugunu öğrenmek ıstıyoırsan yaz numaranı arayaıp bizzat anlatayım sana yazarı terbiyesiz insan ,insan bile değilsin sefa abi yıllardır bizim için uğraşıyor ve bizim kayıp yaşamadan çalışma hayatımızda bilgilendirmeler yapıyor ve çok sevdiğim saydığım bir büyüğümdür kendisi terbiyesizlik yapma 0
  • Kazım 17 Mart 2015, Salı 20:42:10 Abiler teşekkürler demekki adam gibi teknisyenler'de varmış HAYIR'da Hayır vardır. yabancı teknisyenler bozdu biz yaptık ve aldıkları paralar bizim 5 aylık maaşımıza eşit .Hangarlar boşsa abiler yoksa ne yapacaksınız. 0
  • Kemal 17 Mart 2015, Salı 20:13:58 SAW da AHL de dik durduk duracağız kıdem tazminatı hakkımızı alacağız.YABANCI TEKNİSYENE HAYIR .Benim vergimle benden daha fazla parayı hangi vicdanla yabancıya veriyorsunuz 0
  • Arif 17 Mart 2015, Salı 19:53:54 Sayın,İnan yazına teşekkür ediyorum işe yaradı birliğimizin farkına vardık .Bu şartlarda çalışmayacağız MNG den aldıkları tazminatlarımızı versinler.HAVA -İŞ in protokolunu yırtın.Dün bizi zorlayıp istifa ettirerek HABOMCU yaptılar şimdi geriye daha azına geçin diyorlar.zararlarımızı istiyoruxz hakkımızı istiyoruz. 0
  • Getto 17 Mart 2015, Salı 19:03:59 Sen elindeki Adam'ı tutamayacaksın gidenin işine taş koyacaksın ,alım yapan şirketlere aba altından sopa göstereceksin sonra Maaşını düşürüp al senin hakkın bu deyip üstünede 5 vakit namaz kılacaksın. Dünya devi THY . 0
  • Emin 17 Mart 2015, Salı 19:02:00 Sayın ÇİFCİ , Yabancı teknisyene saati 30.EUR verirken yerliyi ezmeye çalışırken hiçmi vicdanın sızlamıyor.Biz yoksak sende yoksun .İnatlaşarak nereye varacaksın .Biz kabul etmeyeceğiz 0
  • İşe yaradı 17 Mart 2015, Salı 17:11:21 Sefa bey uyarılarınız dikkate alındı ve tazminatsız işe başlayan çok az kişi var. Dik durmayı zamanla öğreneceğiz. Teşekkürler 0
  • Emre 17 Mart 2015, Salı 13:44:06 THY HABOM Çalışanları THY TEKNİK in dayatmacı tavrına hayır diyerek tekliflerini red ettik.EŞİT İŞÉ EŞİT ÜCRET.Kıdem tazminatımızı almadan imza yok.Yabancı teknisyene HAYIR 0
    • hehe 18 Mart 2015, Çarşamba 12:32:03 Beyler 6 aylık kursla geldiniz , gözünüzün yaşına bakmazlar. TYP cikler yetişmeye devam ediyor. Yerinize giricek adam çok merak etmeyin 7
    • Hey heyciye 18 Mart 2015, Çarşamba 14:35:45 Sen gökten zembillemi indin hey hey ci senin g... tepmeyi koyarlar o zaman anlarsın Typ ciklerin ne olduğunu. 0
    • dikkat 19 Mart 2015, Perşembe 12:50:42 Arkadaşlar siz malesef işverenin gözünde böylesiniz. Bu yorum yapan kişiniğn şahsi düşüncvesi değil. Türkiyede bir dünya 2 yıllık okul bğitirmiş , 4 yıllık teknik öğretmenlik bitirmiş işsiz var. Bugün 1 tane typ açıcaz deseler 1500 kişi başvurur.Teknisyen işverenin gözünde böyle. 6 ayda yetiştirdik , beğenmiyen gider gelicek çok kişi var mantığı. Sad but true story bro 0
  • mng 17 Mart 2015, Salı 11:57:53 ESKİ BAŞKANIMIZ "TÜRK MİLLİYETÇİLİĞİNİZ AYAKLAR ALTINA ALACAĞIZ." DEMİŞTİ. TÜRKİYE'DE YETİŞEN SHGM KRİTERLERİNE UYAN TÜRK TEKNİSYENLERİNİN YERİNE YABANCI UĞRUKLU TEKNİSYEN GETİRİLİP DAHA YÜKSEK RAKAMLARA BELKİDE DAHA AZ İŞ GÜCÜ ÜRETECEK YABANCILARA İHTİYACIMIZ VAR. TÜRK TEKNİSYENİ AZ RAKAMLARA ÇALIŞTIRILSIN ÇOK İŞ YAPTIRILSIN YABANCILARA PARA KAZANDIRALIM. MNG TECHNIC CALIŞANLARINA THY HABOM A GEÇERKEN MÜKTESEP KONULDU SONRA KALDIRILDI. ŞUAN THY TECHNIC E GEÇENLERE DE EN AZ %20 AZ RAKAMLAR VERİLSİN MAAŞLARINA BİZDE BU FARKI YABANCILARA VERELİM NE DE OLSA BİZ KAZANAMIYORUZ ONLAR KAZANSIN DİYE. KONUŞULACAK ÇOK KONU VAR AMA ŞU BİR GERÇEK TÜRKİYE DE UÇAK TEKNİSYENLİĞİNİ DE AYAKLAR ALTINA ALINIYOR. DİKKAT!!! 0
  • SAĞOL. 17 Mart 2015, Salı 11:32:03 SAĞOL SAFA BEY KARDEŞİM. NEPAL KONUSU İLE İLGİLİ EKSİĞİM KALMADI. SANA KONULAR ULAŞINCA BİZDE BİLGİLENİYORUZ. İİYİ OLUYOR TABİİ Kİ. ÇETİN ÖZBEY 0
  • Arif 17 Mart 2015, Salı 04:47:06 THY Çıfci lerin elinde yabancı teknisyen arenasına cevrilmeye çalışılıhor.ÇİFÇİ yabancı teknisyen sana TÜRK teknisyenden dahamı yakın .Onlar fikrine dinine inancına dshamı uygun.MAMIT bunlar senin eserin buraları sahipsiz sanma .Verin tazminatlarımızı bırakın oyunu işimize bakalım 1
  • Tebrikler 16 Mart 2015, Pazartesi 20:27:03 Bir yazı bu kadar net olur. Anlayan anladı. Anlamayan veya anlamak istemeyene ne diyeyim bilmem ki 0
  • iPhone Uygulaması 16 Mart 2015, Pazartesi 20:00:25 Sektörün dışından ama havacılığa meraklı biri olarak bu siteyi takip ediyorum.Yorumlara bakınca Türk insanının klasik muhabbetlerinin Havacılık Sektöründe de olduğunu gördüm.Birbirinin maaşını takip etmeler kendisinin torpille geldiği Yada torpil bulsa hemen atlayacağı mevkidekileri eleştirmeler.Bu model insanlarla Uçakların havada kaldığına şükür etmek gerekiyor galiba:) 7
    • hababom 20 Mart 2015, Cuma 10:27:47 allahtan sektörün dışındasın. senin gibi vurdum duymaz gevezelerle birlikte çalışmak hiç hoş olmazdı... 0
  • iPhone Uygulaması 16 Mart 2015, Pazartesi 17:59:47 Teknisyen olarak daha beter olalım bize müstehak.zamanında uçuş saati tutmaz dinlenemiyoruz istirahat almamız lazım derken içimizden birileri bizim yerimize uçtu 3 kuruş harcırah alacağım diye arkadaşını ezdi geçti uçuştan gelip belki uçuş çıkar diye odalarda bekledi ne mesai hesabı yaptı ne başka birşey bunlar iyi teknisyen bizler kötü teknisyen olduk yöneticiler bizleri hep lacivert böcekler olarak gördü işten atmakla tehdit etti uçuşa göndermem diye tehdit etti,bizler uçuşta koskoca teknik camiayı temsil edeceğimiz için arkadaşlar kalitenizden karakterinizden ödün vermeyin saygılı ve seviyeli olun dedikçe ayakkabısının arkasına basan mı istersin yakası kirlenmesin diye boynunda peçete ile dolaşan mı istersin kaptana şaklabanlık mı yapan istersin neler neler.işte bu da mesleğinden habersiz işi bilmeyen mevkisini hazmedememiş biz teknisyenlerin standartı yani ne yaparsanız yapın dik duramadığınız müddetçe daha çok öperler yanaklardan 0
  • Kimse düşünmez 16 Mart 2015, Pazartesi 16:47:51 Teknisyeni Teknisyenden başka kimse düşünmez. 0
  • Aydın 16 Mart 2015, Pazartesi 15:49:03 THY-HABOM da 136 kişiye teklif mektubu geldi.Yarın görüşmeler başlıyor Teknisyenlik onuru ,kendi onurunuz adına dik durun.Kıdem tazminatlarımız hakkımızdır 0
  • Bilen 16 Mart 2015, Pazartesi 14:37:04 ATLAS 'da dışardan teknisyenlerin başına müdür getirmek istemişlerdi teknisyenler topluca mühürlerini iade etti ve işlem iptal edildi. 0
  • Android Uygulaması 16 Mart 2015, Pazartesi 13:49:44 Sefa Bey iyi gunler. Yazinizi okudum ve kutluyorum, cok acik belirtmissiniz bu durumu. Ben THY Teknik hangarinda cekilmis bazi fotograflar gordum. Bir tanesinde a330 tam olarak iceri sigmamisti fakat bakim islemleri yapiliyordu ucaga. Bu fotograf karesini goren bir denetleme ekibinin bu duruma mudahale edip bir ceza verecegini ogrendim arastirinca. Bu foto disinda kurallara ve prosedurlere uyulmadan bakima alinmis pek cok hangar karesi gordum. Bu konu hakkinda bir bilginiz var mi? Bu konuda ne dusunuyorsunuz? Bu konuda bir fikriniz var ise, bunun uzerine bir yazi yazmanizi dilerim... Iyi gunler... 0
  • Hat Bakım 16 Mart 2015, Pazartesi 13:13:35 Şu anda hat bakımda iş yoğunluğu ve adam yetersizliği nedeniyle özel şirketlerden saati 60 dolara THY den istifa etmis veya emekli edilmiş teknisyenler kiralanıyor çalıştırılıyor. BU Günlük 480 aylık 14400 dolar maliyet demek. Habomdan geçen arkadaşların kıdemlerini sıfırlayarak, Vardiya primi, % 3 C/S primi gibi ufak hesaplarla sinekten yağ çıkarmaya çalışan yöneticiler bu maliyetler hakkında ne düşünüyor çok merak ediyorum. 0
  • Iyi günler.... 16 Mart 2015, Pazartesi 12:32:16 Sen elindeki yetkili, deneyimli, tecrübeli teknisyenleri özel hava yollarına, yabancı hava yollarına kaptır. Sonra da yabancı teknisyen ara. Alın bakalım yabancı teknisyenleri hatta ucuz olsun diye Pakistanlı veya Hintli tavsiye ederim. Ne kadar verim alabliceksiniz ve ne kadara mal olacak görürüz. Astarı yüzünden pahalıya geleceği kesin. Bunun da ceremesini adamların açıklarını kapatmak için daha fazla çalışmak zorunda kalacak olan teknisyenler çeker. Hadi hayırlısı... 0
  • Android Uygulaması 16 Mart 2015, Pazartesi 12:23:42 Atlas ' ta ne olmuştu? MNG jet'i biliyorum da, Atlas' ı duymamıştım. Bilen birileri açıklayabilirmi? 0
  • iPhone Uygulaması 16 Mart 2015, Pazartesi 11:57:48 Yavuz Güver bu geçişler sayesinde vurgun yaptı Sefa bey,ne kadar teknisyen o kadar para,ben şunu anladım bir insan bunca laf yiyip hala susuyorsa ya onur ve haysiyet yoksunudur yada şeref!. 0
  • Çağlar 16 Mart 2015, Pazartesi 11:45:01 Sayın İnan ,teşekkürler .Teknisyenler kendi değerlerinin farkına varmaya başladığını düşünüyorum.ATLAS ,MNG JET bunun ayak sesleri.Yabancı teknisyen TÜRK teknisyenden daha fazlamı TÜRK ve MÜSLÜMAN ki isdihdamda 5000 -7000 EUR verip çalıştırıyorken TÜRK teknisyenin gözünün üzerinde kaşın var diye almayacağım diyor.Türk yöneticilere Yunanlı ,Bulgar,Yogoslav daha yakın geliyor sanırım.SORDUNUZ'MU YABANCI TEKNİSYENLER NASIL ÇALIŞIYOR NE YAPIYOR .Kıdem tazminatı çalışanların hakkıdır ve gasp edilemez. 1
  • sinerji 16 Mart 2015, Pazartesi 11:36:28 10 yıldır lisanslı teknisyen yetişmemesinin sebebi; THY yönetiminin bu konuda personelini yönlendirmemesi ve içeride çalışan teknik personelinin lisans almasını kolaylaştıracak teknik düzeltmeler yapmamasıdır.Bilgili yetkisizlerin ilgisiz yetkililere yıllardır anlatamadığı bir konu olarak temcit pilavı gibi teknik eğitim ortada duruyor. 0
  • Teşekkürler 16 Mart 2015, Pazartesi 11:35:27 Sefa bey MNG satılırken çalışanlarının kıdemini hesaplayıp ödemek istediğine göre THY bu parayı MNG nin değerinden düşmüş ve az ödeyerek kıdem tazminatlarını üstlenmiştir. O halde THY Mng den alacağı çalışanların kıdemlerini ödemek zorundadır. Aksi hak yemek yani emek hırsızlığı olur. Bu güzel ve çok önemli duyumu bize ilettiğiniz için sonsuz teşekkürler. 0
  • 147 Basic 16 Mart 2015, Pazartesi 10:06:17 147 Basic / Temel Eğitim Başına R.A. getirilmiş. Soru çalınması konusunda hakkında iddia mevcut olan RA; teknisyen açığını "bir şekilde" çözecektir. Bu "becerikli" arkadaş ile Artık teknisyen yetiştirilebilir. Sefa Bey; endişe etmenize gerek yok. "eski" HABOMCU. 1
    • Tanıyan 16 Mart 2015, Pazartesi 15:49:56 Sayın ilgili, Sözkonusu olay tamamen bir iftira idi. Hala bu konuyu sürdürmenin kişisel haklara tecavüz olduğu aşikar. Lütfen editör bu yorumu kaldırınız. 2
  • Android Uygulaması 16 Mart 2015, Pazartesi 09:21:19 Zihniyeti degistirecek zihinlerde zihniyet olmadikca Mogadishu geliyorum diyor. 0
  • sorun şu ki 16 Mart 2015, Pazartesi 09:02:50 Thy tekniğin yönetimi hala türklerde.ciddiyim. Asıl üst düzey yönetimi ingilizlere bırakmalı.örn qatar emirates. İnanın bu imkanlarla mükemmel bir iş çıkartacaklar ve çalışma barışı şu ankinden 10 kat daha iyi olacak.Gocunacak bişeyde yok şu anki performans karlılık da ortada.Gereksiz milliyetçilik yapmaya da gerek yok sonuçta ülkeye her anlamda katma değer olarak geri dönecek bir proje bu tüm şirketler yerli yöneticilerle yönetilmiyor malum yerli olan başarılı olanları da (siyasi destek olmadan) thy yakınına bile yaklaştırmaz..şimdi süzme vatanseverlik yapacaklar ve ofiste her an cepten nete girme vakti olacak kadar işyükü olan mühendis tayfası karşı çıkacak bana ama ne yapalım. Süzme vatanseverler bu global piyasada profesyonel şirket yönetimine açık olsun, mühendis tayfası da bu şirketteki popülasyonlarının yüzde 80inin gereksiz siyasi istihdam politikasının eseri olduğunu kabul etsinler bu yoruma fazla cevap da yazılmaz. 0
  • Açık mektup 16 Mart 2015, Pazartesi 06:45:32 Sayın Hamdi ve Bilal Bey'ler,HABOM da birçok teknisyene teklif gelmiyecek deniyor.1.THY çalışanın kıdem tazminatına izin parasına göz dikecek kadar acizmi?2.Yabancı teknisyenler TÜRK teknisyenlerden dahamı müslüman dahamı iy.TÜRK'ün ne olduğunu biliyorsun,YUNANLI BULGAR YOGOSLAV,İNGİLİZ,hç sordunuzmu nasıl çalışıyorlar faydalımı diye.3.Yerli dururken yabancı hayranlığının altında !!!!acaba.4.ÇİFCİ,ŞAŞMAZ se yanlış bilg veryor ÇİFCİ nin akıl hocası MAMIT vayTHY vay.Lütfen gelin sorun EGO ları yüksek bilgileri kıt kişiler sizi yönlendirmesine izin vermeyin. 0
  • Emin 16 Mart 2015, Pazartesi 06:12:36 THY teknik ÇİFLİK gibi yönetiliyor ,ÇİFÇİ ''devletten geldim''havasında yanında MAMUT akıllı çocuklar Almışlar yanlarına EMANET FERO yu ücerleri düşürecekler.AT izi İT izine karışmış .Unutmayın ATLAS ve MNGJET teknisyenleri sendikalı değildi ama adam gibi mesleklerine sahip çıktılar .Bız bekliyoruz hesabı keseceğimiz gün yakın,istediklerinizi satın alın hesap günü geliyor.HAVA CIVA İŞ le ÇELİK COMAK size rağmen 1
    • Emin'e 16 Mart 2015, Pazartesi 12:21:53 takmışın bi diline emanet fero çifci, daha yazmaktan acizsin,ne yazdığın anlaşılıyo ne söylediğin bişey var. ne lüzumsuz adamsın sen. merak etme kim olduğunuda biliyoruz, az kaldı çok az kaldı.anladın sen! 8
  • kapadokya 16 Mart 2015, Pazartesi 01:54:06 Kapadokya myo cok iyi egitim gormus A lisansi almak icin modul sinavlarini gecmis bir ogrenci bulunurken typ acma ve torpil ugruna kimse ise giremiyor disarda bir suru issiz ucak teknisyenlihi okumus insan varken icerde alakasiz bolumlerden mezun olmus bir cok kisi var ne olacak sefa abi soylesene bu durumumuz 1
  • iPhone Uygulaması 16 Mart 2015, Pazartesi 01:25:25 Sefa bey, geçtiğimiz haftalarda da hep gördük, okuduk. Ve ne yazıkki şirketi ile ilgisiz yöneticilerimiz var. Insan açar okur. Ama nerdeeeee???? Genel Müdür yardımcı asli görevlerini unutmuş, milleti Isf yapacam diye uğraşıyor. Yeni hat açmak onu yukarıya bağlıyor. Ama sonuç ortada. Ne şerefi hakkında ne de yaptıkları hakkında duyulmadık kalmadı. Daha neden tutarlar??? Eminim ki size de bu adam ile ilgili bir sürü belge ve bilgi geliyordur. Bizim milletimiz ne yazıkki sesini çıkartamaz. Ancak siz bir gazeteci olarak elinizde kileri açıklamalısınız bence. Kantarın ayarı kaçıyor. Herkes huzursuz . Felakete gidiyoruz kimsenin umrunda değil. Teşekkürler, saygılarımla . 0