25 Ocak 2020, Cumartesi 15:14:27

Atlasglobal 2 A330'u bugün gönderdi

Atlasglobal'in filosunda bulunan iki Airbus A330 tipi uçak filodan ayrıldı.
  • Çok yazık gözlerimizin önünde eriyor ve kimsenin elinden birşey gelmiyor iranlıların yanlızlaştırdığı etrafındaki en yakın insanların çeşitli suçlamalarla işten çıkaran yanlız patron...Bu sonu kendin hazırladın..
  • Neden Devlet Yardım Etmez
  • Ucuslara baslanıldı haberinden sonra uçak kalmıyo şirkette.değişik enteresan
  • Kendi memleketine AKP kadar zarar veren bir parti var midir?
  • Gözyaşları içinde uğurladık bu kuşları,Geldiklerinden bu yana çok zaman geçmesede,bir çok yaşanmışlık hatıralar oldu bu iki güzel uçakla,Çektirdiğimiz fotoğraflar,koridorlarında hızlı adımlarla koşuşturmalar, güzel anlar hepsi dün gibi aklımızda,gidişi herkesi derinden üzdü,Global tarafı Teknik tarafı herkeste bir hüzün vardı,Arkadaşlarımız dayanamayıp tekerlerini öptü,Yine gelecekler biliyoruz,daha şimdiden özledik sizi.
  • Hâlâ 330 kaptan ve fo larını tutacak mısınız? Ne kadar daha?
  • bunlar allahın bize sınavı. teslimiyet içinde olunuz. dolar artmış vs allahtan...
  • Hayırlısı olsun
  • Yolun sonu gozuktu
  • Umarım toparlanır. Operasyonlarını sürdürür ve geliştirir ama 2 uçakla da bu malesef olmaz.

Atlasglobal'in filosunda bulunan iki Airbus A330 tipi uçak filodan ayrıldı.

İstanbul'dan bugün kalkış yapan TC-AGD ve TC-AGF kuyruk tescilli uçakların Shannon'a gittiği bir süredir yerde oldukları bildirildi. Atlasglobal'in filosunda 2 adet Airbus A321 tipi uçak kaldı.



Atlasglobal 2 A330'u bugün gönderdi

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (28)

Leon ~ 8 ay önce
Çok yazık gözlerimizin önünde eriyor ve kimsenin elinden birşey gelmiyor iranlıların yanlızlaştırdığı etrafındaki en yakın insanların çeşitli suçlamalarla işten çıkaran yanlız patron...Bu sonu kendin hazırladın..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
neden ~ 8 ay önce
Neden Devlet Yardım Etmez

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Niye yardım etsin ~ 8 ay önce
Atlas ne ki yardım edecek
Mehmet ~ 8 ay önce
Devlet özel havayollarını desteklemeli ve şirketlere destek olmalı özel havayolu şirketleri iflas ederse ve ülkemizde özel havayolu olmazsa bunun zararları birkaç yıl sonra ortaya çıkacak ve iş işten geçmiş olacak
Atlas ~ 8 ay önce
Devlet THY nin yanında ve atlasın batması onlar için bir fırsat.
Neden??? ~ 8 ay önce
Devlet topladigi vergileri is bilmeyenlere neden dagitsin. Bilgisiz beceriksin patron ve ust duzey bes para etmez Atlasglobal yoneticileri Rahat yasasn bol para kazansin diyemi Keze THY vasifsiz yoneticileri nedeniyle zorda ama koruyuculari nedeniyle gorevlerine son verilemiyor.. Sonu PIA gibi.
Niye YardımetsinCVP ~ 8 ay önce
Doğru diyorsun. Atlas ne ki yardım etsin. THY zaten başlı başına mafya ve devlet oldu. Bütün pazar ellerinde. Rekabet ortamının olması için devletin destek vermesi lazım. Tek bir firmada olursa pazar, 250 tl lik bileti THY gibi firmalardan 750 e alırsın.
Heh heh ~ 8 ay önce
Vakif, yandas ve tarikatlardan para kalmiyor
... ~ 8 ay önce
Ucuslara baslanıldı haberinden sonra uçak kalmıyo şirkette.değişik enteresan

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Molla Sistani ~ 8 ay önce
Kendi memleketine AKP kadar zarar veren bir parti var midir?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Ne Alaka ? ~ 8 ay önce
Bu haberle yaptığın yorumun alakası ne ?
Misafir ~ 8 ay önce
Bu konu ile ne alaka Erdoğan düşmanlığı sizin gözünüzü kör etmiş
XY ~ 8 ay önce
Bugüne kadar sen gibiler yeterince zarar verdi yetmez mi?
İncele ~ 8 ay önce
Son 15 yılda kaç hava yolu şirketi kuruldu, kaç şirket battı, bu süreçte THY nin pazar payı kaçtı, kaç oldu bi araştırın, sonra fikir sahibi olun.
Yoksul ~ 8 ay önce
HASSİKTİR Buda ne
41 ~ 8 ay önce
İk önce parti veya siyaset bu konula ilglsi yok para üzerine para kazanan vergi gelince Zarar etdim diyor sonrada şu parti yada bu parti ülkeyi sattı diyorlar gelrim çok yüksek fiyatla taşıma iş yaparsalar Allah vermez diğer taşıma şirketleri örnek alir
AGTD ~ 8 ay önce
Bizi çok derinden üzdü 7 senelik bir çalışmam oldu inşallah yoluna devam eder çalışanlar çok zorda kalacak özellikle aileleri kış günü çıkışlar hızla devam ediyor Allahtan temennimiz bir an önce düzelsin ATLAS GLOBAL çok kaliteli bir şirket ispartada bakım yapılıyor hala ama şu an müşteri uçakları ile devam ediyorlar. İnsalah işleri yoluna girer kimse ekmeğinden olmaz
Trol ~ 8 ay önce
Trolleri ayaga kaldirmissin, guzel yazi
Hüzün ~ 8 ay önce
Gözyaşları içinde uğurladık bu kuşları,Geldiklerinden bu yana çok zaman geçmesede,bir çok yaşanmışlık hatıralar oldu bu iki güzel uçakla,Çektirdiğimiz fotoğraflar,koridorlarında hızlı adımlarla koşuşturmalar, güzel anlar hepsi dün gibi aklımızda,gidişi herkesi derinden üzdü,Global tarafı Teknik tarafı herkeste bir hüzün vardı,Arkadaşlarımız dayanamayıp tekerlerini öptü,Yine gelecekler biliyoruz,daha şimdiden özledik sizi.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Gittiii.. ~ 8 ay önce
Biz ne gelen giden gördük ne crj let ne 330 lar ne 757 leri geldi geçti 2008 2009 larda bu şirketin sorunu sabit bir operasyon kabiliyeti olamamasıdır sezon başlamadan gelir sanki kendi uçağıymış gibi şaşa içinde karşılanır sezon biterken gider önemli olan operasyonunu sabit yada kendine ait uçaklarla sürdüre biliyormusunuz o önemli herşey makyaj.
Eeee. ~ 8 ay önce
Hâlâ 330 kaptan ve fo larını tutacak mısınız? Ne kadar daha?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
rte ~ 8 ay önce
bunlar allahın bize sınavı. teslimiyet içinde olunuz. dolar artmış vs allahtan...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Heycanli ~ 8 ay önce
Hayırlısı olsun

Yanıtla

Kalan karakter 1000
KFK ~ 8 ay önce
Yolun sonu gozuktu

Yanıtla

Kalan karakter 1000
XY ~ 8 ay önce
Atlasglobal filosunda tek iki A321 tipi uçak kaldı.... Bu benim için demek oluyor ki şirket yavaş yavaş batıyor ve iflasa doğru gidiyor. Gidişatı iyi görmüyorum... Bu kadar iyi bir havayolu gitmemeli...,
Perşembe’nin gelişi ~ 8 ay önce
Atlasın batmasında rol alan kim varsa bu sektörde istihdam edilmemeli.Bundan kastımız Pilot hostes disparch vs değil pazarlama yönetici durumundakiler.Kusura bakmayın bir araştırın bakalım TK nın kapıya koyduğu adamın Atlas’ta ne işi olabilirdi !! Kargo acentalarına gidin herhangi birine sorun beden battığını anlarsınız
Yolcu ~ 8 ay önce
Umarım toparlanır. Operasyonlarını sürdürür ve geliştirir ama 2 uçakla da bu malesef olmaz.

Yanıtla