25 Eylül 2014, Perşembe 10:30:14

HAVAŞ'IN OTOBÜS OPERASYONLARI ANKARA'DA DURDURULDU!

Havaş'ın Ankara'da düzenlediği otobüsle yolcu taşıma hizmetleri Danıştay kararına rağmen Ankara Büyükşehir Belediyesi tarafından durduruldu. Havalimanından otobüse binen yolcular aşağı indirildi.
  • Mahkeme-i kubrada nasıl hesap vereceksin ,o kadar kişinin ekmeğiyle oynayıp vicdanen nasıl rahat oluyosun anlamıyorum.ankara senin olsa ne yazar giderken ne goturecen .bu neyin hırsı bunu da anlamak çok zor.
  • boyle yillardir emek vermis bi kurumun kapanmasi adil degil.isteyen istedigi otobuse biner.acilmasini cani yurekten istiyoruz.
  • nedir bu koca dunyaya sigamama.kac kisi issiz kaldi her iki tarafta isini yapsa her iki tarafin calisani evine ekmek goturse.bu dunyaya sigamayan bir karis topraga nasil sigacak heleki magdur olanlarin gozyaslari akarken,uykulari kacarken.onlarin herseyi var ama orada calisanlarin belki hicbirseyi yok.adaletse evet Hakkin adaleti tecelli eder ve oyleki sahip olduklarini bile yiyemez hale gelirsin.mazlum uyanik ya evet bende uyumuyorum.umarim her iki tarafta isini yapar cunku hepimiz kardesiz
  • kuvvetliysen etme zulüm.Akibeti pişmanlıktir zulmün.Gözlerin uyur mazlum uyanıktır.Sana beddua eder Allah ta uyaniktir.
  • belko airin melih gokcekle alakasi yok diyen arkadas mehmet yiginer kim mustafa akan kim once ortaklarin kim oldugunu ogren ben soyleyim melihin piyonlari hersey kitabina gore olusturuldu
  • sadece kendi çıkarları için havaşı kaldıran ve kendi başına bi devlet kuran bir numaralı orospu çocuğu melih gökçektir.yargıyı dinlemeyen yasayı tanımayan bir zihniyetten ne beklenirki.gerçi burası türkiye danıştay kimmiş amınakoyum melihin yanında. bi sıkıntı olduğunda tayyip pezemengi olayı yatıştırır değilmi.sen uluslararası bir havalimanında yolcuları dakkalarca otobüs kuyruğunda bekletemezsin.orası kızılay değil.madem havaşı kaldırıyorsun sikine göre dakkada 2 otobüs gelmesi lazım.senin havaşı kaldırmaktaki amacın sadece biraz daha sikiyim bu milleti düşüncesidir.sen karekterli dürüst biri olsan söz verdiğin metroyu yapmanı değil projesini çizmeni isteriz.benim zevkime karışamazsın istediğim otobüse binerim havaşsa havaş belkoysa belko.kaldırmanın amacı ne pezemengin çocuğu.senin aileni bile katletsem hiç vicdan azabı çekmem biliyomusun.
  • ALLAH DOYURSUN
  • Ankara'da 1997 de 20 gün su kesen ve aldığı rüşvetli ihalelerde 10 kişi arasında para transferi sağlayarak cebine paraları indiregandi yapan bu İ.MELİH bu seferde oğluna BELKO Kömür şirketini BELKOAIR yaparak HAVAŞ'a devletin gücünü göstererek oğluna ihaleyi kazandırması kadar doğal bişey var mı? Tabi i.MELİH'in yüzüne bakarsanız Allah onla One Minute'e yatacak yer koyar mı bilinmez?
  • Arkadaşlar Belko özel gözükse de Belediyenin kömür dağıtım işini yapan yan kuruluşu... Hani yandaşa verilir dediniz ya, yandaşta zaten:) Benim çekincem HAvaş'ın kaldırılmasıyla 8TL olan ücretlere zam yapılması...
  • Melih noldu yiyemedimi

Ankara Büyükşehir Belediyesi, Danıştay kararına rağmen Havaş'ın yolcu taşıma hizmetlerini durdurdu. 

HAVAŞ'ın sahibi konumundaki TAV Havalimanları Holding'in İcra Kurulu Başkanı Sani Şener, yaşanan durumu eleştirerek, Devlet Hava Meydanları İşletmesi'nin konnuya el atması gerektiğini ifade etti.

Havaş, otobüslerinden indirilen yolcuların tranferi konusunda ne yapılacağı ise şimdilik belirsizliğini koruyor.

HAVAŞ'IN OTOBÜS OPERASYONLARI ANKARA'DA DURDURULDU!

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (22)

yolcu ~ 4 yıl önce
Mahkeme-i kubrada nasıl hesap vereceksin ,o kadar kişinin ekmeğiyle oynayıp vicdanen nasıl rahat oluyosun anlamıyorum.ankara senin olsa ne yazar giderken ne goturecen .bu neyin hırsı bunu da anlamak çok zor.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
havasci ~ 5 yıl önce
boyle yillardir emek vermis bi kurumun kapanmasi adil degil.isteyen istedigi otobuse biner.acilmasini cani yurekten istiyoruz.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
havas ~ 5 yıl önce
nedir bu koca dunyaya sigamama.kac kisi issiz kaldi her iki tarafta isini yapsa her iki tarafin calisani evine ekmek goturse.bu dunyaya sigamayan bir karis topraga nasil sigacak heleki magdur olanlarin gozyaslari akarken,uykulari kacarken.onlarin herseyi var ama orada calisanlarin belki hicbirseyi yok.adaletse evet Hakkin adaleti tecelli eder ve oyleki sahip olduklarini bile yiyemez hale gelirsin.mazlum uyanik ya evet bende uyumuyorum.umarim her iki tarafta isini yapar cunku hepimiz kardesiz

Yanıtla

Kalan karakter 1000
havas ~ 5 yıl önce
kuvvetliysen etme zulüm.Akibeti pişmanlıktir zulmün.Gözlerin uyur mazlum uyanıktır.Sana beddua eder Allah ta uyaniktir.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
havas ~ 5 yıl önce
belko airin melih gokcekle alakasi yok diyen arkadas mehmet yiginer kim mustafa akan kim once ortaklarin kim oldugunu ogren ben soyleyim melihin piyonlari hersey kitabina gore olusturuldu

Yanıtla

Kalan karakter 1000
esenboğa ~ 5 yıl önce
sadece kendi çıkarları için havaşı kaldıran ve kendi başına bi devlet kuran bir numaralı orospu çocuğu melih gökçektir.yargıyı dinlemeyen yasayı tanımayan bir zihniyetten ne beklenirki.gerçi burası türkiye danıştay kimmiş amınakoyum melihin yanında. bi sıkıntı olduğunda tayyip pezemengi olayı yatıştırır değilmi.sen uluslararası bir havalimanında yolcuları dakkalarca otobüs kuyruğunda bekletemezsin.orası kızılay değil.madem havaşı kaldırıyorsun sikine göre dakkada 2 otobüs gelmesi lazım.senin havaşı kaldırmaktaki amacın sadece biraz daha sikiyim bu milleti düşüncesidir.sen karekterli dürüst biri olsan söz verdiğin metroyu yapmanı değil projesini çizmeni isteriz.benim zevkime karışamazsın istediğim otobüse binerim havaşsa havaş belkoysa belko.kaldırmanın amacı ne pezemengin çocuğu.senin aileni bile katletsem hiç vicdan azabı çekmem biliyomusun.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
sss ~ 5 yıl önce
ALLAH DOYURSUN

Yanıtla

Kalan karakter 1000
THY UZMAN ~ 5 yıl önce
Ankara'da 1997 de 20 gün su kesen ve aldığı rüşvetli ihalelerde 10 kişi arasında para transferi sağlayarak cebine paraları indiregandi yapan bu İ.MELİH bu seferde oğluna BELKO Kömür şirketini BELKOAIR yaparak HAVAŞ'a devletin gücünü göstererek oğluna ihaleyi kazandırması kadar doğal bişey var mı? Tabi i.MELİH'in yüzüne bakarsanız Allah onla One Minute'e yatacak yer koyar mı bilinmez?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Belko ~ 5 yıl önce
Arkadaşlar Belko özel gözükse de Belediyenin kömür dağıtım işini yapan yan kuruluşu... Hani yandaşa verilir dediniz ya, yandaşta zaten:) Benim çekincem HAvaş'ın kaldırılmasıyla 8TL olan ücretlere zam yapılması...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
iPhone Uygulaması ~ 5 yıl önce
Melih noldu yiyemedimi

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000