“SEN KİM OLUYORSUN BE ADAM?”

    Çok beğenilenler

  • Misafir 08 Şubat 2012, Çarşamba 18:41:42 yazınızı okudum son verdiginiz atasözünün doğruluğunu 33sene yaşayarak gördüm. slm. 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 22:04:08 Sayın İnan;hiçkimse hiçbirşey için tepişmez ve tepişmeyecek..ortada bir tiyatro var..perde kapanana kadar devam eder...aprona gelince;bakımı yapılan uçaklar hangar dışına çekilirken birbirlerine çarparak yeniden bakıma başlanıyor..hangarlarda yürürken ise insanlar uçaklara çarpar hale geldi..semt pazarları daha derli toplu..bu ortamda ister limon ol ister hıyar;bu pazarın sonu hiçde iyi görünmüyor...tabiki nisana kadar... 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 10 Şubat 2012, Cuma 10:57:12 4857 Saylıl İş kanunu 63.Maddeya göre haftalık çalışma süresi 45 saat olup bunun üzerindeki çalışma süresi için 41. Maddeye göre fazla çalışma ücreti ödenmesi gerekir.Ayrıc sözleşme yapılmışsa sözleşmedeki işçi aleyhine olan hükümler geçersizdir.Yasanın verdiği haklar asgaridir.Toplu sözleşme ile daha fazlası elde edilebilir.Eğer Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığına isimsiz ihbarda bulunursanız müfettiş gönderirler ve işverene ceza verirler. 0
  • Misafir 10 Şubat 2012, Cuma 10:52:03 Sayın yorumcu Sefa bey yerine bern konuyu iyi bildiğim için sizi aydınlatmak istedim.Havacılık ile ilgili kanun var.2920 Sayılı Türk Sivil Havacılık Kanunu.Ancak bu kanun çalışma hayatı ile ilgili değil.Havacılık Sektöründe çalışanlardan Sadece Pilot.Kabin memuru.Uçuş mühendisi ve yükleme uzmanı(yani uçucu personel)haricinde olan herkes 4857 saılı iş kanunu kapsamındadır.63.Maddeye göre Haftalık çalışma süresi45 saattir 0
  • Misafir 09 Şubat 2012, Perşembe 02:27:17 http://www.baykarmakina.com/muhtacdegilizancak Sevgili Sefa bey, tam sizlik bir konu.Umarim kosenizde bir yazi yazarsiniz, hainlerin ipligi pazara cikar.Kendi imkanlari ile bir yere gelmis bir Turk aile firmasinin yasadigi sikintilari anlatan bir yazi. 0
  • Misafir 08 Şubat 2012, Çarşamba 15:12:48 Okumayacağım işte, küstüm sana ben! 0
  • Misafir 08 Şubat 2012, Çarşamba 15:03:49 sazan.avi 0
  • Misafir 08 Şubat 2012, Çarşamba 12:36:48 Haber ve köşe yazısı farklıdır. Biri haber bölümünde yayınlanır ve isim taşımaz. Diğeri köşe yazarının ismini taşır. Her hangi bir haberi haber editörleri yazarken diğer kişiye özeldir. Kısaca, birbiri ile mukayese edilemez. Rekor sayıda okundu dediğim bölüm benim kişisel rekorumu beyan eder. Ayrıca bu bir rekordur denmiyor "Rekor sayıda okundu" deniyor. Yani benim kişisel köşe yazılarımdan bahsediyorum. Bu nedenle kırılmana ,üzülmene gerek yok:) Yazımı okuyabilirsin:) 0
  • Misafir 08 Şubat 2012, Çarşamba 09:46:33 Yazını falan okumadım Sefa Bey. İlk paragrafta yalan söylemişsin. Rekor "KONTROLÖR YOKSA İTFAİYECİ VAR!" haberinindir... An itibariyle 22386 okunma sayısı var haberin! http://www.airporthaber.com/kontrolor-yoksa-itfaiyeci-var--37795h.html 0
  • Misafir 07 Şubat 2012, Salı 12:00:14 Armutu elma ile karıştırmış biri. Sefa beyi Cebeci ile mukayese etmiş. Cebeci bu tür internet portallarında yazi yazsa addedersiniz ama onu itin... Seyine sokarlar. Cebeci kimmmm sefa bey kim ya. Adam zaten 1 numara. E n azından onun bunun suyuna gitmiyor. Havacılığı tescilli biri. Sunu desen belki derim. Daha etkin yerlerde olması lazım. Bak ona tam derdim ama bu yorumuna katılmadım 0
  • Misafir 07 Şubat 2012, Salı 07:18:58 sefa bey vakti zamaninda sen de bir hostesle evlenseydin simdi turkiyenin bir no lu sivil havacilik otoritesi olurdun... yanina bir de kameraman koydunmu kaymakli ekmek kadayifi..... 0
  • Misafir 06 Şubat 2012, Pazartesi 20:45:52 Safa bey, Merve Alcayir kardeşimiz; 31 Ocak. 17.00- 23.00 vardiyasinda calistiktan sonra 1 Subat gunu izin yapmis kaza günü 08.00 de ise gelmis ve hadise saat 08.10 da vuku bulmustur. Sofor arkadaşımız Huseyin Sari ise 31.01 ve 01.02 gunleri hafta tatilinden cikip, kaza günü sabah 05.00 de is basi yapmistir. Dolayısı ile yazınızda belirttiğiniz ve umarım yoktur dediğiniz fazla mesai sorunu bulunmamaktadır. İnsanlar sormadan bilmeden yazıyor.Sorduğunuz için teşekkür ediyoruz. S./ 0
  • Misafir 06 Şubat 2012, Pazartesi 20:30:23 Sayın İnan, Yazılarınızı dikkatle okumaktayım.Bir konudaki merakımı sizden öğrenmek istedim.Havacılık kanunu adında bir kanun varmı?Havacılık sektöründe çalışanları kapsıyormu?Çalışma saatlerini düzenliyormu?Zira özel bir havayolu firmasında çalışmaktayım ve gündüz,gece 12 saat çalışıp hiçbir ek mesai almamaktayız.Konuyu kendi firma yetkililerimize sordugumuzda ''Sözleşmeye imza attınız,mesai,bayram mesaisi vb vb vb hepsi maaşınıza dahil'' şeklinde cevap alıyoruz.Sendika kelimesi geçtiği zamanda tabi nasıl bakıyorlar siz tahmin edin. 0
  • Misafir 06 Şubat 2012, Pazartesi 20:16:32 Hamdi de, Orhan da işler ne kadar kötü giderse gitsin, hiçbir zaman sorumlu tutulmayacaklarını çok iyi biliyorlar. Aynı gün 100 kişi apron kazasında ölse, kimse ne oluyor diye sormaz, sorumlu da tutulmazlar. İstifa da etmezler. Ataköy tarafındaki muazam alana niçin viyadükle geçip burada bir "parking" yaratmadın diye soran oldu mu bugüne kadar. Gittiler oraya çadır tiyatrosu, gümrük alanı inşaa ettirdiler. Kimse ses çıkarmadı. Denize doğru viyadükle niçin uzatmadınız diye soran var mı? Bu "paralel landing" yapılamayacak pisti niçin bu şekilde yaptınız diye soran var mı? 0
  • Misafir 06 Şubat 2012, Pazartesi 19:39:38 uzucu olaylar. ama objektif yazmissiniz sefa hocam. kaleminize saglik. umariz yakinda bir seyler degisir. giden canlar geri gelmiyor. kenny 0
  • Misafir 06 Şubat 2012, Pazartesi 19:06:36 yazılarını büyük bir zevkle okuyorum. sen havacılık sektörünün Yılmaz ÖZDİL'isin. Gene çok güzel bir yazı olmuş eline sağlık başkan. Teknik Mehmet 0
  • Misafir 06 Şubat 2012, Pazartesi 18:08:00 Hava İş Sendikası THY 1.Olağan Görüşmelerinin başlamasının hemen sonrası AKP ve yandaşlarının türlü tuzaklar kurduğu THY çalışanları...Gün Kaza Vakti Anayasa ya ÖZEL HÜKÜM Havacılık İş Kolunda GREV YASAĞI...Kim İşçi Dostu-Kim Değil.Kim EMEK düşmanı,Kimler EMEK HIRSIZI...22 Yıllık Hava İş Yönetimlerinin verdiği mücadele üyesinin iradesi ve emeği geçen tüm arkadaşlarım,EMEK EN YÜCE DEĞERDİR...ve bu değer 'ücretli kölelek'anlayışına karşıdır...Hava İşçisinin GREV Hakkını Elinden almak için kimler ricacı olmuştur Hükümet'e...'HAVA İŞ TÜRKİYE ÇALIŞMA YAŞAMININ ÖNDERİDİR,NEFERİDİR'...Bu kavga bitmez...'''TİS de Başarımız Engellenemez''' 0
  • Misafir 06 Şubat 2012, Pazartesi 16:58:31 Hamdi topçunun hangi tespitine doğru diyeceğiz onu anlamak mümkü değil. THY'nin tek havaalanından (AHL kastediliyor) en çok sefer yapan dünyanın en birinci hava yolu olduğunu övünerek anlatmasımı doğru? yoksa 6 kişilik fitbol sahasında 12 kişiyle maç yapıldığı fikrimi doğru? sormazlarmı Türkiye'de onlatrca havaalanı var siz neden 155 uçağınız 14 bin personeliniz çol çocuk İstanbula toplanıp havacılık yapıyorsunuz. THY'nin kendi başkentinden yurt dışına direk seferler yapmayan dünyanın tek hava yolu olduğunu neden söylemirsunuz. İzmirden, Antalyadan, Adanadan, Erzurumdan, Trabzondan, Bodrumdan, dalamandan yurt dışına kaç direk seferiniz var onuda söğleyin halkımız duysun. 0
  • Misafir 06 Şubat 2012, Pazartesi 16:01:40 Sayın yazar HAVA-İŞ Sendikasının asıl patonu ABDİ işverenle bağlantıyı mülayim sağlayan ha bide YAĞCI ,Ayçinmi Borozan üflediklerinde öter. Cihan 0
  • Misafir 06 Şubat 2012, Pazartesi 13:26:22 Bilgi yanlış falan değil. görüşmeleri seyreden 11 kişiden biri idim ve oradaydım. Görüşmeler biter bitmez Hukuk Müşaviri serhat Bey Abdi Pesok Beye Atilay Bey niye gelmedi diye sordu ve Pesokta sizin Yönetim Kurulu Başkanınız gelirse Atilay Başkanda belki gelir diye cevap verdi. Olay aynen böyle gelişti. Bilginize. C.Cem AKAR 0
  • Misafir 06 Şubat 2012, Pazartesi 12:42:29 kalan sağlarla sistem aynen devam ediyor, ahl alt yapısı yetersiz, apron kazaları bu sebeple, çalışma saatleri fazla çalışanların doğal olarak dikkati dağınık; kesinlikle doğru tespitler... kabin görevlisi eşinin topçuyla beraber müthiş duruşu ile ünlü t.akyol a çıkması (beyfendi sıra ile, özalcı, çillerci, yılmazcı, demirelci, erbakancı, ecevitci ve erdoğancı olmuştur) ve engin havacılık bilgileri eşliğinde kalite ve hizmeti koltuk arası mesafe ve yemek çeşitliğine indirgemeleri ikilinin bozacı şıracı benzetmesi hafif kalsada :( konumunuz gereği burada bıraktığınızı düşünüyorum. bu arada ahl yi globally bir hub yapma fikride topçu tarafından bilinçisizce eleştirilmiş:) AHL yetersiz ama büyüyeceğiz? ölenler insan değil zaten. tşk sn.inan 0
  • Misafir 06 Şubat 2012, Pazartesi 12:29:10 Bu ucucu ekip kime ne yapmis niye bu kadar gundeme geliyo maaslari konusuluyo anlamadim yapmayin birakin pilotlarin yakasini 0
  • Misafir 06 Şubat 2012, Pazartesi 12:26:02 Sefa bey, Bay Uğur Cebeci Atatürk Havalimanı pisti ve taksi yolları kapanmadı yazmış. Peki o zaman yüzlerce uçuş neden iptal edildi, acaba pilotların veya havayolu şirketlerinin o gün canı uçmak mı istemedi? Bakın bir olay nasıl bu kadar maniple edilir ve birileri nasıl kurtarılmaya çalışılır görün http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/19842983.asp 0
  • Misafir 06 Şubat 2012, Pazartesi 12:11:10 Sefa Bey, Elinize sağlık güzel olmuş anlayanlara..... Müsait bir zamanızda birde genel havacılık terminaline gelin halen karlar parça parça durmakta kardan ötürü beton olan alan parçalanmağa başlamış yer yer kum haline dönmüştür uçaklar takside ve ya araçla gittiğinizde göreceksiniz ki arkada büyük bir toz bulutu var bu alan malesef Atatürk havalimanına yakışmıyor burayı birde yabancı uçaklar kullanıyor rezil oluyoruz. De-Iceng aracının kullanan arkadaşın mesai de kaç saatir olduğunu bulmak gayet kolay havalimanı saat kaçta giriş yapmış kapı girişleri kayıt altında. Saygılarımla 0
  • Misafir 06 Şubat 2012, Pazartesi 12:08:25 pilotun kalitelisi kalitesizi olmaz, tecrübeli ve tecrübesizi vardır. bunları ayırmak lazım. ücretler de genelde tecrübe ve uçuş saatiyle belirlenir. 0
  • Misafir 06 Şubat 2012, Pazartesi 11:20:29 Apron kazalarinin nedenleri gercekten arastirilmali burada sucu sadece calisanlara atmak insafsizlik olur onlar ne sartlarda ne paraya calisiyolar biliniyor mu acaba 0
  • Misafir 06 Şubat 2012, Pazartesi 11:08:11 sendikanın aktif görünmesi adına normal sayılabilir mi acaba? 0
  • Misafir 06 Şubat 2012, Pazartesi 10:29:26 Yanlis bilgi sayin Inan; bu cevabi veren Mustafa Yagci idi... 0
  • Misafir 06 Şubat 2012, Pazartesi 09:45:06 Bildiğiniz gibi , Hatay havalimanı, göl seviyenin altı veya riskindeki tarlalara yapıldı, sonuç ortada, şimdi aynı şey Karadeniz oto yolunu her kış kevgire çeviren , dalgalar, Ordu-Giersun Havalimanını ne yapar acaba. Onu şimdi mi, yoksa alan bitince buralardan yorumlayarak mı çözeceğiz? Yoksa buradan bilmem hangi yetkili pisti deniz tarafından yutulan havalimanında incelemede bulundu, dolgu çalışmaları en kısa zamanda başlayacak haberlerini mi okuyacağız? 0
  • Misafir 06 Şubat 2012, Pazartesi 09:37:44 Güven Alkan ın hayatını kaybettiği uçaktaki De-icing işlemi THY'nin büyük gövdeli bir uçağında yaşanmış olup şu an için THY mevzuatı bu işlemin De-icing sahasında bile kulaklıkta mutlaka teknisyen tarafından yapılmasını emrediyor. Bu nedenle önce doğru okuyalım sonra Teknik A.Ş ye soralım daha sonra buraya yorum atalım. Yazıda resmen BÜYÜK gövdeli uçak diye özellikle belirtilmiş. 0
  • Misafir 06 Şubat 2012, Pazartesi 09:31:24 Sefa Bey, sendika'nın ego tatmini ilk defa mı oluyor ki, hatırlarsanız, 1991 grevinde, son gece, adını hatırlamadığım, THY Genel Md. Yrd.cısı ,son bir kez aramış, Başkan duşta olduğunu söyleterek telefona çıkmamış, 38 gün grev sonrası %5 düşük rakama imza atılmıştı ,diye hatırlıyorum. 0
  • Misafir 06 Şubat 2012, Pazartesi 09:26:21 Sefa Bey, Havaş ve Çelebi'de veya Avrupa'da head set , deicing ve fueling'e nezareti teknisyen mi yapıyor. Sizin bildiğiniz eskidendi, bu işlemler bakım faaliyeti değildir. Yaparsanız kimse yapma, demez ama, artık, transit check bile teknisyen tarafından yapılmıyor. Alışkanlıkları kural haline getirince sorumluluklar, birbirine karışıyor. Avrupa'da deicing işini havaalanı işleticileri pistin başında takeoff öncesi yapıyor ve holdover time maksimum kullanılıyor, bu da ayrı bir problemimiz. Bu iş park yerinde ya da farklı bir yerde yapılınca pist başına gidene kadar ne kadar süre geçiyor, biliyor musunuz. 0
  • Misafir 06 Şubat 2012, Pazartesi 06:28:55 Lufthansa ile THY yoneticilerinin CEO'larina bir bakalim.LH'deki yoneticiler egitimlerini tamamladiktan sonra LH'te kucuk kademelerde yukselerek uzun yillarin birikimi sonucunda su andaki mevkilerine gelmisler.Ornek, Dr.Franz.Adam doktorasini yapmis, ardindan LH'te bir sure calismis, oradan Alman trenyollarina transfer olmus, derken swiss vs vs.Yani paralel sektorler.Tepeden inme soz konusu degil.THY'de ise her daim hangi hukumet gelirse onlarin adamlari.Sirkette batililarin tabiri ile bir corporate kulturu olusmasi saglanamiyor.Iste size gelismekte olan bir ulke ile gelismis bir ulkenin farki.Bir yanda insanlara esit yaklasim, diger yanda ise adam kayirma, es, dost,akraba,hisim,okul,devre,tertip,halasinin kizi,amcasinin oglu vs vs 0
  • Misafir 06 Şubat 2012, Pazartesi 03:17:52 Sefa bey yazınızın rekor sayıda okunduğunu yazmışsınız fakat bunun pek önemi yok çünkü okuyanlar zaten konuya hakim kişiler takip edenler...önemli olan konuyu takip etmeyen hakim olmayanlarada suna bilmek onlarında dikkatini bu konuya çekebilmek..o yüzen airport haber olarak .acilen top ten yada top 5 ne derseniz deyin yorumu ve okunma sayısı fazla olan konuları güncel ve sayfanın hitlerinde tutmanızdır...bu konuda airport habrin büyük bir handikapı var acil çözüm...!!! 0
  • Misafir 06 Şubat 2012, Pazartesi 00:26:31 Bu toprakların insanlarında demokrasi ve insanlık epey zayıf olduğundan filler, çimleri ezmemek ve doğru olanı yapmak için herhangi bir çaba içine girmezler. 0