THY’nin BABA’larla imtihanı ve yönetime pilot atanması

    Çok beğenilenler

  • Pilot 07 Mayıs 2018, Pazartesi 12:41:05 Uçucu ların sorunlarına kulak tikamayin lütfen kuralları ve kanunları lufthansa, airfrance, Katar, emirates nasıl uyguluyorsa yani diğer bayrak tasiyicilarinin uyguladığı norm lara göre uygulayın sendika dan korkmayın. Çalışana hakkını alnının teri kurumadan verin. Seçimler de bunları ailelerimiz dahil değerlendireceğiz unutmayın. Ve son bir söz bağımsız vicdanı hür gazetecilik yapın liboş olmayın 0
  • Detay 07 Mayıs 2018, Pazartesi 11:21:09 Sayın yazar; "ya da emeklilik hakkı kazanamadıkları için pas bilet peşine düşen bu tipler de, genel kurulun sözde muhalif sesleri…" sözü ile ne demek istediğinizi açıklar mısınız.Yoksa sizde YARGITAY kararını umursamayanlar dan mısınız? Objektif ve dürüst biri iseniz pass bilet ile ilgili Yargıtay kararı ile ilgili yorumunuzu merakla bekliyoruz. 0
  • Tüm yorumlar

  • Lale 10 Mayıs 2018, Perşembe 03:43:27 THY nin iskandinavya ofisleri devlet denetim kurullarinca kapatilma tehlikesi ile karsi karsiya, vasifsiz ve sektörde hiç tecrübesi olmayan yöneticiler sağolsun ,böyle bir durum şirket için felaket demek ,İlker bey ve yeni yönetimin duruma acilen el atması gerek 0
  • Emekli 09 Mayıs 2018, Çarşamba 11:38:53 Gönül isterdi ki! Bir gazeteci ve medya uzmanı Sn. ERDEM'in THY Genel Kuruluyla ilgili olarak; Şirketin reklam, tanıtım ve promosyon giderlerinin ne kadar olduğunu, Bu harcamaların şirkete feed-back olarak katkısının ne olduğunu, THY nin Barceleno futbol team sponsorluk ( 15 Milyon EU) ve de Europen lig sponsorluk (5 MilyonEU) harcamalarının sonuçlarının ve de reklam ve tanıtım kuruluşlarına yapılan harcamaların amacına ulaşıp ulaşmadığını değerlendirsin, Fakat, Sn. ERDEM'in bunu yapmak yerine THY Yönetimine şirin görünerek pas bilet ricasına girdiğini görmekteyiz. Havacılık camiasında olanlar şunu bilirler ki, Ümit UTKU Türkiye mecuası çıkararak ne yaptı ise, Nail KEÇELİ Cen AJANS'la ne yaptı ise, Sn ERDEM de köşe yazsısıyla onu yapmak istemektedir....... 0
  • Taseron 09 Mayıs 2018, Çarşamba 10:06:50 Onu bunu bırakta thy taseron ne yapacak onu dile getir önce garibanlari emekcileri dile getirin 0
  • 330 yonetimi degismeli 09 Mayıs 2018, Çarşamba 01:09:27 Ucus isletme 330 md lugunde degisiklik bircogumuzu mutlu edecktir biline 0
    • Kpt 10 Mayıs 2018, Perşembe 00:05:21 Sen hayırdır? 0
  • Thy iş akdi fesh kpt 08 Mayıs 2018, Salı 22:04:11 Allah sizin soğuk yüreklerinizi de ısıtacak vicdanı da size verir umarım.Bu kadar insan, sizlerin de yazılarınızla katkı yapmanız nedeniyle işinden haksız yere uzaklaştırılmış ve siz hala bu konularda taraflı yazılar yazabiliyorsunuz. Size artık kızamıyorum, sadece acıyorum. Yenilen kulhakkında sizin de payınız çok. 0
  • İş 08 Mayıs 2018, Salı 20:14:30 Thy beni alsana işe torpilim yok amaaaa filinta gibiyim he.)) 0
    • beyin 09 Mayıs 2018, Çarşamba 02:17:19 filinta gibi olmak yetmiyor azcık beyinde olması lazım... 0
  • Zafer 08 Mayıs 2018, Salı 18:09:19 Şimdi nereden başlasam diye düşünüyorum. THY uçuş işletmesi sanki lanetlenmiş gibi! Sivil asker gizli çatışması siyasetin içindeki çatışmadan daha beter ama alevi dışarıdan görülmüyor. Anlayabilmeniz için ya içinde olacaksınız yada birini tanıyor olmanız gerekiyor. THY yönetenleri bunu bildikleri için uçuş eğitimi sivillere işletmeyi askerlere teslim etmişler, geçmişte bunun tersi söz konusuydu. Şimdi birileri kızacak bu ne biçim ayrımcılık diyecekler. Aslında böyle olması iyi zira genele baktığımızda ne denli yanlışlar olduğunu görebilirsiniz. Diğer bir konu kaptanların çocuklarının şirketteki varlığı. Bugün uçuş okullarını bir araştırın pilotların çocukları ile dolu olduğunu göreceksiniz. Zeki yada orta seviye fark etmez mutlaka pilot olmalı, neden parası iyi havası var. Babada para var okutabilir, eğitimini karşılayabilir, Allah daha çok versin ama bu ne kadar doğru! Kesinlikle yanlış olan bir başkasının hakkına tecavüz edecek şekilde adam kayırıp bunların şirkete doldurulması daha ötesi bazılarına iftira atıp yada attırılıp şirketten çıkarılmasının sağlanması!!!! THY bunu hak ediyor mu etmiyor mu? “Tencere dibin kara, seninki benden kara” İnsanlar birbirini şikayet ediyor ve bu resmî olarak destekleniyor. Böyle bir yerde huzur olur mu, adalet olur mu, vicdan olur mu? Unuttuk galiba biz Müslümanız ama kafir gibi davranıyoruz diyecem ama kafir bugünlerde daha iyi, münafık desem olabilir! Murat Bey burada yazılanlar ümit ediyorum ki yazanların mağduriyetine dönüşmez!! Yazılarınızı zevkle okuyorum. Acımadan dokundurun ki düzelelim yoksa yamuk gidiş bir gün raydan çıkamamıza neden olabilir! 0
  • TRI 08 Mayıs 2018, Salı 15:29:50 Yorumların bazılarını okurken yazanların adına utanıyorum. Allah gözü yaratmış ve ona görme özellğini vermiştir. İnsan o gözü kullanan dünyadaki canlılardan biridir ama diğer canlılardan farklıdır. O gözü kendisine verilmiş iradesi ile görür. Bazıları sadece bakar bazıları ise; bakar, görür, dimağındaki güzel nosyonlarla çirkinliklerden arındırarak o gördüklerine mükemmel manalar verir ve paylaşır. Bunların olması için Allah'tan rahmet yağmurunu beklemeye gerek yoktur. Kişi aklını kullanırsa söz konusu güzelliklere kavuşur. Kelimelere takılarak hedefe ulaşılmaz. Bu problemlerin temelinde eğitim sorunu yatar ve onu besleyen bağnaz zihniyet büyütür. Bu herhangi bir kişi için ne ise şirketler için de o dur. Benzer şekildr THY yönetenler sadece görmek istedikleri ve baktrıldıkları yere baktıkları için gelinen noktada pilotlar bir merkep misali ezilmekle kalmıyor acımasızca işinden bile ediliyorlar. Tabii ki şu anda bulunulan ortam bunu tetikliyor ama işin en başında olanlar ve icraata dökenler bunun sorumlularıdır. Basit bir şekilde ifade etmek gerekirse halk ne ise başı da malesef o dur. Biçtiğimiz de ortada! 0
  • Kpt 08 Mayıs 2018, Salı 14:01:44 Çok güzel bir yazı ve yorum. 2
  • Saygisiz 08 Mayıs 2018, Salı 13:42:44 Ne pilota saygin var ne THY ye. Meydan bos at bakalim murat 0
  • Kagankucuk 08 Mayıs 2018, Salı 13:23:49 NET. Tk’da babasi kaptan olan cocuklarin islerine derhal son verilmelidir. Boyle bir cok kaptan cocugu FO taniyorum. Nasil is bu boyle. Nasil torpildir 9
  • Cacık 08 Mayıs 2018, Salı 11:46:53 İlahi Murat Bey guldurdunuz yine bizi :) 16.5 liralik hisseniz oldugunu belirtmeniz sizi bizim gözümüzde halkin sesi yapmaya yetmiyor. 4
    • Cacik‘a 08 Mayıs 2018, Salı 12:18:28 Yani illaki ben bir cacigim ve bunu burda yazayimki dünya alem bunu duysun bilsin diyorsun yani. Tebrik ederim, inanki bunu basardin ;-) 3
    • Cacığa 08 Mayıs 2018, Salı 15:58:37 İçine nasıl bir hıyar kattın! 4
  • torpil 08 Mayıs 2018, Salı 11:26:22 torpili olan götürür! 0
  • TRI 08 Mayıs 2018, Salı 00:00:02 İnsanoğlu menfaatini sever. Mefaatlerini ön plana çıkaranlar tekamül ettiğini sanırlar! Bir kuruluşta nitelikli büyüme çalışanlarının memnuniyeti ile orantılı olursa gerçek manada büyümeden söz edilebilir. Hele bir de yönetenleri kendi bünyesinden basamakları tek tek çıkarak koltuklara oturuyorsa oradaki lezzet hiç bir şeye benzemez ve her türlü sarsıntıya mukavemeti ile reaksiyon gösterir. Murat Bey Dünya hayatı kısa ama cennet sonsuzdur. Bunu idrak edenler kolay kolay hata yapmaz ve bünyesindeki çalışanları ile huzur içerisinde yol alır. Çalışanlarını robot gibi görüp onların sorunlarını görmezden gelen bir yönetim ay üssü alfafadan uzay mekiği getirse beyhude! Onların içine digerleri gibi atanarak gelen pilot astronot olsa ne yazar! Kararlar alınarak şirket kar etmiş, gıcır gıcır uçaklar alınmış vs vs benim pilotum yoğun mesaiden kanser olmuşsa, milli olan hain olup ecnebi tahta çıkmışsa o şirket Apple olsa ne yazar! 1
  • Lar 07 Mayıs 2018, Pazartesi 22:09:41 Babalara gelmesinde sonra ywter 2
  • Necmi DEMİR 07 Mayıs 2018, Pazartesi 21:30:04 Murat Bey, iyi akşamlar. Yazınızda, Genel Kurul'un sözde muhalif sesleri arasında, emeklilik hakkı kazanamadıkları için pas bilet peşine düşen Tip'lerin de bulunduğunu belirtmişsiniz. Bu cümleyi, bir yazara, hele de size hiç yakıştıramadım. Genel Kurul'a katılan ve Tip'ler diye hitap ettiğiniz kişiler, en azından, bu kutsal Ortaklığa sadakatle en az 25 yıl hizmet etmiş ve yaş olarak da sizden büyük olmaları nedeniyle bir saygıyı hak ediyorlar, görüşündeyim. Emeklilik hakkını kazanamamak, ya da, pas bilet peşine düşmek de ne demek, açıklarsanız sevinirim. İyi çalışmalar. Necmi DEMİR 0
  • star'a cevap 07 Mayıs 2018, Pazartesi 19:28:54 Kardeşim, bu yazar beni, "ya da emeklilik hakkı kazanamadıkları için pas bilet peşine düşen bu tipler de, genel kurulun sözde muhalif sesleri…" diye tanımlamış. Sen İSE kalkmış, "Son yıllardaki doğru tespit ve yaklaşımlarıyla THY genel kurulu katılımcılarından Bilal Yıldız’ı sitenizde köşe yazarı olarak görmek istiyoruz." diyorsun! EMİN MİSİN? 2
    • Eminim 07 Mayıs 2018, Pazartesi 23:10:47 HATIRLATAYIM Kur’an-ı kerimde ve hadis-i şeriflerde, işlerin ehli olana yani layık olduğu kimselere verilmesi emrediliyor. Görev yerlerinin emanet olduğu, bu emanetlere riayet edilmesi, uyulması emredilmektedir. Kur’an-ı kerimde mealen buyuruluyor ki: (Allah size, mutlaka emanetleri [işleri] ehli olanlara vermenizi ve insanlar arasında hükmettiğiniz zaman adaletle davranmanızı emreder.) [Nisa 58] 3
    • Başmüfettiş 08 Mayıs 2018, Salı 11:00:02 Haksızlık, zulümdür. Zulüm, zulmettir. Zulmet, karanlıktır. Karanlık anca adaletle aydınlanır. Zalimlik en büyük günahlardandır. Haksızlığa uğrayan mağdur ve mazlumdur. Haksızlık karşısında eliyle, diliyle ve kalbiyle harekete geçip engelleme çabası göstermeyen haksızlık yapan kadar mesuldür. Haksızlık karşısında susa, dilsiz şeytandır sözü, zulme rıza göstermenin şeytan işi olduğunu anlatır. Bu nedenle bir Müslüman zulme rıza gösteremez. Zulme rıza zulümdür. Buna rız göstermeyen BAŞMÜFETTİŞLERE teşekkürler... 0
    • Başmüfettiş 08 Mayıs 2018, Salı 11:01:20 Haksızlık, zulümdür. Zulüm, zulmettir. Zulmet, karanlıktır. Karanlık anca adaletle aydınlanır. Zalimlik en büyük günahlardandır. Haksızlığa uğrayan mağdur ve mazlumdur. Haksızlık karşısında eliyle, diliyle ve kalbiyle harekete geçip engelleme çabası göstermeyen haksızlık yapan kadar mesuldür. Haksızlık karşısında susa, dilsiz şeytandır sözü, zulme rıza göstermenin şeytan işi olduğunu anlatır. Bu nedenle bir Müslüman zulme rıza gösteremez. Zulme rıza zulümdür. Buna rıza göstermeyen Başmüfettişlere teşekkürler. 0
  • Kaptan 07 Mayıs 2018, Pazartesi 16:22:37 Sen ne yapmaya gittin genel kurula? Şakşak yapmaya mı çay içmeye mi? Çay yollatalım sana istersen paket yaptırıp, boşuna yorulmamış olursun Yeşilköy’e kadar... 0
  • Hepiniz korkaksiniz 07 Mayıs 2018, Pazartesi 12:10:56 Once bu haberin altinda ki yorumlari yayinlayin http://m.airporthaber.com/thy-haberleri/thyde-surpriz-atama-erdoganin-pilotu-yonetimde.html 0
  • thy 07 Mayıs 2018, Pazartesi 10:38:10 Ne demek emeklilik hakkı kazanamak? 25-30 sene çalış, hep başarı takdir,performans süper, sonra sen eski personelsin diye rezilce atıl, mahkemeden işe iade ol, sonra da yasal hakları gaspet, bırak vicdanı, hakkaniyeti mahkeme , yargıtay kararlarını bile hiçe say.. siz nerede yaşıyorsunuz ve asıl siz neyin peşindesiniz? 0
    • Star 07 Mayıs 2018, Pazartesi 11:12:45 Son yıllardaki doğru tespit ve yaklaşımlarıyla THY genel kurulu katılımcılarından Bilal Yıldız’ı sitenizde köşe yazarı olarak görmek istiyoruz. 1