THY personelinin ayağına vurulan pranga… ( Belgeleriyle)

    Çok beğenilenler

  • Misafir 16 Şubat 2009, Pazartesi 11:15:53 Sayın yazar ''Devrimci Sendika '' kendine yakışır tavır alıyor rehberleri yıllardır vergisiz maaş olmaz diyen ''Hukukcu ''nasılsa onlar değil biz kaybediyoruz onlara değil bize yazık onlar devrimci üfürmeye devam edecek biz kaybedeceğiz. Caglar6 0
  • Misafir 16 Şubat 2009, Pazartesi 11:18:05 gercekten yazmış oldugunuz yazı ve belgeler bugüne kadar sendika yönetimi tarafından hiç gündeme getirilmiş ve thy ao\'gındada yetki beklediği ve yetkinin gelmediği söylemmektedir bu durum karşısında calışanın ve hava iş sendikasının kayıpları kimin tarafından karşılanacağını calışana acıklanması gerekli 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 21 Şubat 2009, Cumartesi 23:07:47 sendıka uyesı genc arkadaslar dunyada hıc bır ornegı yoktur ısverenın ınsafını bekleyerek maaslara uygun zam alma saflıgı onun ıcın sendıkanın kıymetını bıl bunu anlamak ıcın memur kardeslerının nasıl sartlarda yasadıgını dusun bu sırkette 32 sene calısan bır arkadasınız olarak kısılere degıl sendıkanın mucadelesıne sahıp cık bız cok sarı sendıka baskanı gorduk grev cadırına getırıp onları sozlesmeyı ımzalatacagım deyıp bızı bedava satanları gelmıs sendıka yonetımlerı ıcınde su andakı sendıka yonetıcelerı calısaanlar ıcın bır sanstır uyanık olun getırılmek ıstenen sendıkanın kıme hızmet edecegını getırenden bellı kacan balık buyuk olur bu oyunu boz 0
  • Misafir 20 Şubat 2009, Cuma 12:10:36 Sendika ve THY çalışanları 2007 yılı temmuzunda ellerine geçirdikleri fırsatı kaçırmışlardır. Artık sendika diye bir şeyden bahsetmek anlamsızdır. Sendika tasfiye olmuştur. Bu havacılığımız açısından büyük bir başarıdır. THY artık her alanda daha rahat çalışma imkanına kavuşmuştur. THY yöneticilerini bu başarılarından dolayı kutluyorum. 0
  • Misafir 18 Şubat 2009, Çarşamba 19:43:25 Biz yer işletme personeli olarak toplu iş sözleşmesinde temsilciler tarafından yetki alınamadı olarak bilgilenmiştik. Fakat görüyorumki yetki alınmış fakat bazı konular yüzünden yetkide öbür konularda mahkemelere gitmiş. Ben hukukcu değilim ama en azından bu belgeleri burada değil Hava-İş in sitesinde görebilmeliydim. Üyesinden gelişmeleri saklayıp onları aptal pozisyonuna sokan Hava-İş i kınıyorum. 0
  • Misafir 18 Şubat 2009, Çarşamba 10:23:19 Arkadaşlar bu belgeler Hava-İş in sitesinde neden yayınlanmadı dersiniz. Burada yazar tüm belgeleri toplumun önüne koyupda yorumlayın diyebiliyorsa,Devrimci(!) sendika neden bu belgeleri gizler ve kafa bulandırmaya devam eder. Şimdi gerçekler su yüzüne cıkınca buraya gizli yorum atıyorlar. Bence bu konuda bir TV kanalında karşılıklı açık oturum düzenlenmelidir. Yazarın THY düşmanlığı ve tarafsızlığı cümle alem tarafından bilinirken sendikanın burada gizli nicklerle yorum atması ne derece etkili olabilirki?. 0
  • Misafir 18 Şubat 2009, Çarşamba 10:13:59 Kıbrıs Türk Hava Yollarında, aynı işe farklı ücret uygulamasına ne zaman son verilecek....? Kıbrıs ve Türkiye'de çalışanın aldığı ücret farkı yüzde yüzü geçti... Airport TV'de, Karakutu programına konuk olan Sayın Genel Müdür "KTHY nin ayıbıdır" diye kabul etmesine rağmen hiçbir gelişme olmamıştır.... Kıbrıs'ta çalışan 650 personele hertürlü hakları verilirken, Türkiye'de çalışan yaklaşık 60 personele gelince "Şirkette para yok" denilmektedir.... Son 4-5 yıldır böyle bir ayırım yapılmaktadır... Daha önce, Türkiye'de çok daha fazla personel olmasına rağmen Kıbrıs'ta çalışan arkadaşlarımız ile aynı ücret alınıyordu.... İnşallah en kısa zamanda bir düzenleme yapılır.... Üvey evlat......... 0
  • Misafir 18 Şubat 2009, Çarşamba 00:20:27 THY A.O başvurusunu yapıp Havaiş adına aldığı yetki belgesinde,üşenmeyin sayın,iş yerleri toplam 13. Hvaiş in itiraz ettiği sebelerden biri,işyerleri ve sonrasında bakanlık tarafından belirlenen üye sayıdır.Hvaiş 32 iş yeri demiş,THY AO 13 iş yeri demiş.Yoksa üye sayısı buna göremi belirlendi,yoksa tesadüfmü? Gerçekler ayrıntıda gizlidir Eyyyyyyy çalışanlar!! Eyyamcı kesim sizi, işverenin haklılığına inandırıp kandırmak istemektedir.Ayçin le bir hesabınız varsa GENEL Kurullar var,yüreği yeten ve kendine güvenen orada,insanların huzurunda konuşur.Gerisi MERTLİĞE sığmaz,atıp tutmaktır.Saygılarımla. 0
  • Misafir 18 Şubat 2009, Çarşamba 00:03:33 Sayın Sefa İnan; bahsettiğiniz aşamalar Havaiş sendikasının üyelerine yayınladığı bültenlerin birebir aynısı.Ancak,aşamaları anlatırken sendikanın itiraz gerekçelerini sadece "bakanlığın açıkladığı üye"sayısı olarak vermeniz,ya bilinçli olarak çarpıtmadır ya da bülten metninin tam okunmamasıdır diye düşünüyorum.Havaiş sendikasına verilen yetki belgesi;thy a.o işyeri (iş yerleri değil,kelimelere dikkat.)Atatürk airport thy a.o genel yönetim binası adresli iş yeri,niteliğinde olduğu için,asıl büyük tehlikeye istinaden itiraz edilmiştir.THY işçisine asıl pranga vuranlar;sözüm ona bilirkişi gibi davranarak,birilerinin borazanlığını yapıp,gerçekleri çarpıtarak anlatanlardır.Azıcık araştırın ve lütfen her iki taraftanda görüş alıp yazın.SL 0
  • Misafir 16 Şubat 2009, Pazartesi 23:43:24 80 Kişiyi zar,zor bir araya getirebilen UTED SAYIN ONURSAL BŞK.nı Yine 80 e takılmış devri görev yapmışssın,Kanınca yargı ve kanunlarınla,afferim sana... 0
  • Misafir 16 Şubat 2009, Pazartesi 21:13:06 Sefa helal olsun,seni sevmeyen fod olsun.al sana belge al sana delil. 0
  • Misafir 16 Şubat 2009, Pazartesi 20:39:34 Yazığınız herşey gerçekde atladığınız bir nokta var. Hava-İş sendikası toplu iş sözleşmesine normal başlangıç süresi olan 1 Ocakta başlasaydı en fazla Temmuz 2009 da biterdi. Hava-İş sendikası THY personelinin saflığından ve sendikal oyunlara uzak olmasını kullanarak kasıtlı olarak Toplu İş sözleşmesi başlangıç tarihini geriye atıp Toplu İş sözleşmesi içerisinde iken Sendika seçimine girmeye çalışıyor. "Nehir gecerken at değiştirilmez" denilerek bir 4 sene daha ağalık sistemi içersinde koltuklarını yine kazanma ihtiyacı içindeler. Bakın şimdi Toplu iş sözleşmesi yargıtayın cevap vermesi durumunda Nisan ayında başlasa bu sürec en az 6 ay sürecek ve o süreç devam ederken sendika yeni secim dönemi geldiğinden delege seçimlerine başlar 0
  • Misafir 16 Şubat 2009, Pazartesi 17:20:21 Şurdan sormak isterim: sayın 20 yıllık sendikacımız Atilay ayçin, iktidara geldiğinizde kaç işyeri ile sözleşme imzalıyordunuz, şimdi kaç işyeri ile imzalıyorsunuz? THY AO'da TİS'i çıkmaza sokarak, insanların aşıyla, ekmeğiyle oynamaya utanmıyor musunuz? 0
  • Misafir 16 Şubat 2009, Pazartesi 12:06:00 Safa bey; Bu mahkeme kayıtlarını nasıl buldunuz bilemem ama bu konuyu THY personelinden bilen bile yok denecek kadar az. Araştırmacı gazetecilik örneği vererek topluma sunduğunuz bu çalışmalar örnek teşkil edecek uygulamalardır. Sizden 2 kişi daha olsa inanınki sektörümüzde yanlışlar kalmaz.En derin sevgi ve saygılarımla efendim. 0