Mülakatların gizli dünyası

    Çok beğenilenler

  • Kanki 19 Ocak 2017, Perşembe 12:09:43 Oguz bey yazdiklariniz cok dogru Dlr 2 yi tek seferde gecmis uc dakikalik mulakattan elenmis aday olarak Bu yazdiklariniz Turkiyede gecerli degil malesef Yetenek degil Dayi onemli 0
  • insancikkaynaklari 19 Ocak 2017, Perşembe 12:17:38 Merhaba Oğuz Bey TK için ise yazdıklarınız pekte geçerli değil son madde yeterli olacaktır. Üniversitelerin ilgili bölümlerinde okuyup havacılığa gönül vermiş arkadaşlar mezun olduklarında büyük bir supriz ile karşılaşmak istemiyorlar ise bu gerçeği herzaman akılların da bulundursunlar. Teşekkürler. 0
  • Tüm yorumlar

  • Canan 28 Ocak 2017, Cumartesi 21:15:04 Mülakatlarda özellikle THY de saç kesimi konusunda dikkat edilen husus nedir acaba? 0
  • Havacı 21 Ocak 2017, Cumartesi 01:35:20 TK SUN PGS COR mülakatlarına girip bütün aşamaları geçtim bazıları oldu bazıları olmadı ama supervisor olarak görev yapiyorum şu an. Havacılık artık çok zorlaştı.havacılıktan mezun olan öğrenciler 5 10 bin arası maaş hayal ediyor ama havas çelebi gibi yerlrde iş dahi bulamıorlar.ilk tavsiyem bölümünüzden başka bölüm okuyun çift anadal gibi b planınız olsun 0
  • Tuvana EROLTU 20 Ocak 2017, Cuma 11:16:44 Değerli Oğuz hocam yazınız gene çok ve aydınlatıcı olmuş. Işe girecek Üniversite Öğrencilerine mülakat öncesinde çok değerli bilgiler vermişsiniz. Sevgiler 0
  • Cheef 20 Ocak 2017, Cuma 03:49:23 Tk' ya girmek için iktidardan gerekli tanıdıklarınızın olması gerektiğini belirtseydin (tek madde halinde ) daha açıklayıcı olurdu değerli yazar. 0
  • isi bilen 19 Ocak 2017, Perşembe 22:47:52 isi bilen birileri tarafindan mulakata alinirsaniz yukaridakileri yapmaniz halinde ise alinmayacaginizi garanti ederim. bazilarinda mulakatcilarin aciklarindan faydalanma gibi bir durum var.. birakin bunlari "durust olun". en temeli budur.. bir de su cumle ne demek? "En az konuşulan dillerden birini bilmediğiniz halde işaretlediğinizde dahi, mülakat aşamasını cesaretinizden ötürü (!) başarıyla geçmiş sayılabilirsiniz" Ise giris bir oyun mu? yazar olarak airporthabere boyle bir mulakat sonucu mu alindiniz sorusu geliyor aklima 0
  • Kabin hizmetleri öğrencisi 19 Ocak 2017, Perşembe 20:17:37 Bizleri bilgilendirdiginiz icin tesekkur ederiz insallah mezun olduktan sonra iş imkanlarimiz cogalir hersey daha guzel olur 1
    • CVP 20 Ocak 2017, Cuma 00:23:42 Rica ederim. Ancak, şunu da biliniz ki, bahsi geçen maddelere konu olan durumlar ne yazık ki bizzat şahit olduğum örneklerden yola çıkılarak yazılmış ve içlerinde birtakım kinayeler barındırmaktadır. Sadece mülakatlar değil, mesleğinizle ilgili her konuda e-posta üzerinden sorduğunuz tüm sorulara memnuniyetle cevap verebileceğimi de ayrıca ifade etmek isterim. Saygılarımla.. 0
    • E posta 23 Ocak 2017, Pazartesi 00:11:40 Sizlere e posta ile ulaşmak istedim ama e posta bulunamadı diyor ? Size nasıl ulaşabilirim ? 0
  • İŞYOK 19 Ocak 2017, Perşembe 19:24:50 İş yok alım yok. Uzun birsüre olmayacak. Şuanda tecrubeli pilot alınırsa alınır. Kaptan olupta Fo olarak uçmak isteyenler için birkaç şirket alım yapar ama 0
  • F/a 19 Ocak 2017, Perşembe 16:43:58 Biz Pegasusta bunların hepsini geçtik sözleşme bile imzaladık ama almadılar buna ne demeli? 0
    • Yapma arkadaş... 20 Ocak 2017, Cuma 11:16:39 Pegasusta ne mülakatına girdin? 5 dklik sohbet mülakatsa eyvallah... Mülakat görmek istersen avrupa tarafını tavsiye ederim :) 0
    • amin 20 Ocak 2017, Cuma 19:38:10 İnşallah 0
  • Adam 19 Ocak 2017, Perşembe 12:31:04 Kralsın 1
  • acıların çocuğu 19 Ocak 2017, Perşembe 11:52:45 sanirim beni almamalari normalmiş gibi geldi yazinizdan sonra :) 0
  • bir tane daha var 19 Ocak 2017, Perşembe 11:49:44 dostum çok önemli bir maddeyi atlamışsın. hatırlamana biraz yardımcı olayım, vasıfsız personelin olmazsa olmazıdır, pozisyonla alakan yoktur ama birazcık çalıştıktan sonra seni o departmanda şef hatta müdür yaptırır. bil bakalım ne? 0
  • çanta 19 Ocak 2017, Perşembe 11:48:55 abi çantalı fotoğrafı değiştirsen mi acaba? facebook duvarından kesilmiş gibi.. 0
    • CVP 19 Ocak 2017, Perşembe 12:58:48 Uyarınız için teşekkürler! Zaten öyle:) 0
  • öğrenci 19 Ocak 2017, Perşembe 11:25:50 Güzel tavsiyeler teşekkür ediyoruz, yakında alımlar açılsa da öğrendiklerimizi uygulayabilsek iyi olur :) 0
  • Komik misiniz ? 19 Ocak 2017, Perşembe 11:14:18 Bilmediğiniz dili isaretleyin belki geçersiniz ne demek ?? Yahu zaten bu kafa yüzünden türkiye de hiç bir mülakat sağlıklı değil.. bende mülakatı yapanlara bir tavsiye vereyim.. 10 dk günlük ingilizce muhabbet ile pilot ingilizce biliyor ve konuşabiliyor mu anlaşılır.. teknik soru cevap bile ingilizce seviyesi belirlemeyin.. biraz tanıdığı olanı mülakat öncesi geçirip olmayanı elemeyin sahtekar olanı değil torpilli olanı değil dürüst ama sakallı olanı ise alın.. dünyanın her ülkesinde sakal serbest Fransa Amerika ingiltere bae her yerdeee.. gençlere gerçekten isteyen ve hakedenlere şans verin bırakın 2 3 tane teknik soru bilemesin bu adam daha tip eğitimi alacak senin sorduğun soruların yarısından çoğunu uçarak öğrenecek türkiye de ne teorik ne pratik eğitim iş hayatında edinilecek bilgilerden uzak. Kısaca kriterler torpili var mı yaşı büyükse daha oturaklı kitaptan ezber yapıp teknik sorulara cevap verdi mi den ibaret olacagina.. potansiyele sahip mi aidiyet ve dürüstlük mevcut mu öğrenmeye açık ve istekli mi olmalıdır.. çünkü daha mülakat tavsiyesi veren insan bile sahtekarlık tavsiyesinde bulunuyor.. gideceksen söyleme bilmiyorsan biliyorum diye işaretle:)) 0
    • CVP 19 Ocak 2017, Perşembe 12:56:35 Sayın okurum, Yazımdaki kinayeyi fark edebileceğinizi düşünmüştüm. Söylediklerinize tamamen katılıyor olmakla birlikte, yazmış olduğum maddelerin tamamı bizzat yaşadığım olayları yansıtmaktadır. Lütfen her maddeyi tavsiye niteliğinde görmeyiniz. Saygılarımla, 0
  • Prag yolcusu 19 Ocak 2017, Perşembe 10:17:51 teşekkür ederiz. Masanın diğer tarafında olan birinden bilgi edinmek oldukça faydalı oldu. Sevgiler 0
  • Re 19 Ocak 2017, Perşembe 07:18:34 Oguz bey dunyamizi aydinlattiniz tesekkur ederiz 0