18 Eylül 2013, Çarşamba 16:20:23

PAKİSTAN'A SEFERLER ARTIRILDI

Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü (SHM), Pakistan ile yenilediği anlaşma sonra seferler ve uçulan noktaların sayısı artırıldı...
  • Nede büyük anlasmaymis 3 noktaya 14 frekans yani hepsine günlük bile ucamayacaksin. Zayif cok zayif!!
  • cok yerinde ve gecikmis bir karar. Lahor cok buyuk bir sehir ve ucus noktasi icin emirates ve katar i biraz bu konuda zayiflatacagiz. Allah yolumuzu acik etsin
  • Eski gungoren belediye baskani, bakan yardimcisi opmus.ulastirma ve havacilikta ki tecrubesi nedir aciklarsa cok memnun oluruz.tesekkurler.
  • buna sevinmek değil, üzülmek lazım... Allah-u ekber diyip kafa kesip bomba patlatanların çoğunlukta olduğu memleketle anlaşma imzalanmış. Ya bi gidin hele ya... imzalamayın kardeşim bu ülkelerle anlaşma, imzalıyorsanızda, bu rezilliği millete rekla etmeyinde biz duymayalım. Biraz gelişmiş ülkelere doğru kafanızı çevirim gerçekten...!!!!
  • Allah kimseyi pakistana düşürmesin, SHGM harbiden büyük iş başarıyor : ))))
  • Pakistan'la anlaşmayı bende evde notebook'umla yapabiliyorum, zaten sefalet ve iç kargaşanın zirve olduğu gönemler. Yapsanıza bi avrupa, ameriaka anlaşması, uzanamıyormu raya kadar şeyiniz, parmağınız....
  • Yahu SHGM, bir de şu ülke vatandaşına, '' vay be başarılı ve güzel bir ülkeyle anlaşma sağlanmış'' dedirtirseniz, dişimi kıracağım.Anlaşmalarınız bu milletin sadece dehşet ve tiksintiyle baktığı noktalar. Hiç mi Türk insanı'nın '' kesinlikle gidilip görülmesi gereken yerler'' diye nitelendirdiği bir ülkeyle anlaşmanız yok. Yoksa sadece Türkiye'yi denkleyen ülkelerle mi anlaşmalarınızı duyuruyorsunuz ? Bırakın pakistanı, afrikayı, biraz kafanızı avrupaya ve gelişmiş ülkelere çevirin..!!! gülünç olmayın..
  • Bizim sivil havacılık deyince lisans müdürlüğü falan aklıma geliyor da. İnsan kendi devletinin havacılığından bu kadar mı soğur..Adam yerine konmamalar,bi havalar,azarlamalar..Burayla muhatap olmaktansa keşke avrupaya amerikaya gideydim diyorum

Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü (SHGM), ikili havacılık anlaşmalarını revize ederek yurtdışı seferlerinin arttırılması konusundaki çalışmalarını tüm hızıyla sürdürüyor.

Bu kapsamda Türkiye ile Pakistan Sivil Havacılık Makamlarını temsil eden heyetler, Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakan Yardımcısı Yahya Baş ve Pakistan İçişleri Bakanı Müsteşarı Qamar Zaman CH. Başkanlıklarında 17 Eylül 2013 tarihinde Ankara'da bir araya geldi ve gerçekleştirilen görüşmeler neticesinde, Türkiye ile Pakistan arasında Mutabakat Zaptı imzalandı.

Söz konusu Mutabakat Zaptı ile Singapur ve Dakka noktaları öte nokta olarak belirlendi, mevcut Karaçi ve İslamabad sefer noktalarına Lahor noktası da eklenerek toplam sefer nokta sayısı 3'e, halen 7 olan yolcu seferleri frekans sayısı ise 14 frekansa çıkarıldı. Öte yandan bunlara ilave frekans taleplerinin her iki ülke tarafınca olumlu değerlendirilerek, mevcut ilişkilerin daha da ileri taşınması yönünde karara varıldı.

PAKİSTAN'A SEFERLER ARTIRILDI

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (8)

iPhone Uygulaması ~ 9 yıl önce
Nede büyük anlasmaymis 3 noktaya 14 frekans yani hepsine günlük bile ucamayacaksin. Zayif cok zayif!!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
italyali ~ 9 yıl önce
cok yerinde ve gecikmis bir karar. Lahor cok buyuk bir sehir ve ucus noktasi icin emirates ve katar i biraz bu konuda zayiflatacagiz. Allah yolumuzu acik etsin

Yanıtla

Kalan karakter 1000
yahya bas ~ 9 yıl önce
Eski gungoren belediye baskani, bakan yardimcisi opmus.ulastirma ve havacilikta ki tecrubesi nedir aciklarsa cok memnun oluruz.tesekkurler.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tüh ~ 9 yıl önce
buna sevinmek değil, üzülmek lazım... Allah-u ekber diyip kafa kesip bomba patlatanların çoğunlukta olduğu memleketle anlaşma imzalanmış. Ya bi gidin hele ya... imzalamayın kardeşim bu ülkelerle anlaşma, imzalıyorsanızda, bu rezilliği millete rekla etmeyinde biz duymayalım. Biraz gelişmiş ülkelere doğru kafanızı çevirim gerçekten...!!!!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
amanın ~ 9 yıl önce
Allah kimseyi pakistana düşürmesin, SHGM harbiden büyük iş başarıyor : ))))

Yanıtla

Kalan karakter 1000
anlaşma ~ 9 yıl önce
Pakistan'la anlaşmayı bende evde notebook'umla yapabiliyorum, zaten sefalet ve iç kargaşanın zirve olduğu gönemler. Yapsanıza bi avrupa, ameriaka anlaşması, uzanamıyormu raya kadar şeyiniz, parmağınız....

Yanıtla

Kalan karakter 1000
PAkistan ~ 9 yıl önce
Yahu SHGM, bir de şu ülke vatandaşına, '' vay be başarılı ve güzel bir ülkeyle anlaşma sağlanmış'' dedirtirseniz, dişimi kıracağım.Anlaşmalarınız bu milletin sadece dehşet ve tiksintiyle baktığı noktalar. Hiç mi Türk insanı'nın '' kesinlikle gidilip görülmesi gereken yerler'' diye nitelendirdiği bir ülkeyle anlaşmanız yok. Yoksa sadece Türkiye'yi denkleyen ülkelerle mi anlaşmalarınızı duyuruyorsunuz ? Bırakın pakistanı, afrikayı, biraz kafanızı avrupaya ve gelişmiş ülkelere çevirin..!!! gülünç olmayın..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
vatandaş ~ 9 yıl önce
Bizim sivil havacılık deyince lisans müdürlüğü falan aklıma geliyor da. İnsan kendi devletinin havacılığından bu kadar mı soğur..Adam yerine konmamalar,bi havalar,azarlamalar..Burayla muhatap olmaktansa keşke avrupaya amerikaya gideydim diyorum

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000