05 Şubat 2020, Çarşamba 20:26:35

Pilotlar ağır yaralı olarak uçaktan çıkarıldı

Pistten çıkan Pegasus uçağının pilotlarının ağır yaralı olarak uçaktan çıkarıldığı bildirildi.
  • Ölenlere rahmet,yaralılara açıl şifalar,pegasusada daha güçlü gelecekler diliyorum o olmasa thy bizim ümüğümüzü sıkar
  • Dünyanın hiçbir yerinde arka rüzgar limiti 15 Knot iken 37 Knot'ta uçak inişe serbest kılınmaz, kılınsa bilie hiçbir Kaptan bu kadar limit dışı rüzgarda inişe devam etmez. Bu durum kader, basiret filan gibi terimlerle açıklanamaz. Hem ATC hem de uçuş ekibini bu derece hatalı uygulamaya iten sebep her neyse mutlaka bulunmalı ve önlem alınmalıdır.
  • Pist 1000 metre daha uzun olsaydı uçak parçalanmazdı
  • Ölenlere Allah'tan rahmet,yaralı olan canlarada acil şifalar diliyorum. Prosedür,prosedüre uymak o kadar zormuydu be kaptan...
  • Hayatını kaybedenlere Allah rahmet eylesin yaralananlara acil şifalar. Tüm Türkiye'ye ve Pegasus ailesine geçmiş olsun . Kaza anında ilk yardıma koşan Pegasus Ramp ve onlarla beraber yardıma koşan tgs Ramp personeline teşekkürler
  • ölenlere cok üzüldük allah rahmet etsin. pagasus cok insanın hakkını yedin çalıştır çalıştır emeğin karşilıgı yok müdürü ayrı hak yer adam kayırma toprakcılık insanların ahını aldın. ama insan ölüm olmasına üzüldük. tazmınatımı vermemek için elinden geleni yapan pegasus şef ve müdürü sizde inşallah beter olursunuz issiz kalır sürünürsünüz
  • Duyumlarıma göre Pegasus asker kökenli pilot almıyormuş sivil veya yabancı pilot aliyormus ne derece dogru bilmiyorum eğer doğruysa şiddetle kınıyorum asker kökenli pilotların hem teknik hemde tecrübe hemde disiplin olarak daha üstün olduklarına inanıyorum.
  • Geçmiş olsun RABBİM kazadan beladan korusun inşaALLAH RABBİM yaralilara da SİFALAR VERİR inşaALLAH
  • Allah yardimcilari olsun, böyle kazalar yaşanmasın.
  • Geçmiş olsun Pegasus, kalbimiz sizinle.

Pistten çıkan Pegasus uçağının pilotlarının ağır yaralı olarak uçaktan çıkarıldığı bildirildi.

Pilotların haricindeki herkesin tahliye edildiği uçakta pilotların da az önce uçaktan çıkarıldığı öğrenildi. Hastaneye kaldırılan pilotların durumunun ağır olduğu bildirildi.

Ayrıntılar gelecek...

Pilotlar ağır yaralı olarak uçaktan çıkarıldı

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (46)

Emeklı ~ 2 ay önce
Ölenlere rahmet,yaralılara açıl şifalar,pegasusada daha güçlü gelecekler diliyorum o olmasa thy bizim ümüğümüzü sıkar

Yanıtla

Kalan karakter 1000
3. Dünya ~ 2 ay önce
Dünyanın hiçbir yerinde arka rüzgar limiti 15 Knot iken 37 Knot'ta uçak inişe serbest kılınmaz, kılınsa bilie hiçbir Kaptan bu kadar limit dışı rüzgarda inişe devam etmez. Bu durum kader, basiret filan gibi terimlerle açıklanamaz. Hem ATC hem de uçuş ekibini bu derece hatalı uygulamaya iten sebep her neyse mutlaka bulunmalı ve önlem alınmalıdır.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
8. evren ~ 2 ay önce
dünyanın hiçbir yerinde atc isterse rüzgar değil 37, 137kt olsun pilotun kararına karışmaz.bilgileri verir gerisi pilotun kararıdır.pist zaten değişmiş adama bilgi verilmiş ben 06'ya devam edeceğim demiş.atc karışmaz karışamaaazzz nokta.
Yaşar gönen ~ 2 ay önce
Pist 1000 metre daha uzun olsaydı uçak parçalanmazdı

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Bilirkişi ~ 2 ay önce
Ölenlere Allah'tan rahmet,yaralı olan canlarada acil şifalar diliyorum. Prosedür,prosedüre uymak o kadar zormuydu be kaptan...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Wick ~ 2 ay önce
Asıl soru şu 270/280 lerden 25 kts üzeri esen rüzgarlar olduğunda ne olacak? İst için 34 iken sabiha için 24 oluyor. Atatürk 'ün 05 i vardı. En kısa zamanda star lar yeniden revize edilmelidir...
Pgs Ramp ~ 2 ay önce
Hayatını kaybedenlere Allah rahmet eylesin yaralananlara acil şifalar. Tüm Türkiye'ye ve Pegasus ailesine geçmiş olsun . Kaza anında ilk yardıma koşan Pegasus Ramp ve onlarla beraber yardıma koşan tgs Ramp personeline teşekkürler

Yanıtla

Kalan karakter 1000
csd ~ 2 ay önce
ölenlere cok üzüldük allah rahmet etsin. pagasus cok insanın hakkını yedin çalıştır çalıştır emeğin karşilıgı yok müdürü ayrı hak yer adam kayırma toprakcılık insanların ahını aldın. ama insan ölüm olmasına üzüldük. tazmınatımı vermemek için elinden geleni yapan pegasus şef ve müdürü sizde inşallah beter olursunuz issiz kalır sürünürsünüz

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Uğur ~ 2 ay önce
Duyumlarıma göre Pegasus asker kökenli pilot almıyormuş sivil veya yabancı pilot aliyormus ne derece dogru bilmiyorum eğer doğruysa şiddetle kınıyorum asker kökenli pilotların hem teknik hemde tecrübe hemde disiplin olarak daha üstün olduklarına inanıyorum.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Coşkun ~ 2 ay önce
Benim bildiğim iki asker kökenli pilot var..
UğurSUZ ~ 2 ay önce
Asker pilotlar adı üstünde ASKER! sivil havacılıkta istemiyoruz.Madem kökeniniz asker neden sivile geçiyorsunuz? Demek ki asker olarak iyi değilsiniz yada görevinizi doğru yapmadınız ve ayrıldınız.Sivil havacılık SİVİLLERİN.
Bilgisiz Fikir ~ 2 ay önce
Yanlış bilgi ile yapılmış yorum.Piyasa da asker pilot mu kaldı
Chd ~ 2 ay önce
Türk yıldızlarından ayrılan bir pilot şuan pegasusta kaptan pilot duymunuz yanlış diye yazmak istedim
Tayfun ~ 2 ay önce
Pegasus ta. Bir sürü asker kokenli pilot vardı ama çogu hava kuvvetlerinde yeterli pilot olmadıgı için askeriye ye kanun zoruyla geri çagırıldı
Tarih Tarih ~ 2 ay önce
Çok doğru
Haranli ~ 2 ay önce
Evet sadece sivil aliyorlarmis,nedeni ise tip lisansi icin para basiyorsun,yani kendi paranla pilotcuk oynuyorsun,icerdede baban, dayin, Ablan varsa 100 saat linetrainingden sonra zorunlu pilot oluyorsun,ve sonrasindada tail wind procedures nedir bilmiyorsun,sonra da insanlarin olumune sebep oluyorsun.Linkedindeki yorumlara bir bakdimda bir sirket ancak bukadar rezil olur.Gerci THY de geride kalmaz,onlarinda kuyruga karsi fobileri var.
Pgs ~ 2 ay önce
Geçmiş olsun RABBİM kazadan beladan korusun inşaALLAH RABBİM yaralilara da SİFALAR VERİR inşaALLAH

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Coşkun ~ 2 ay önce
Rabbiniz verdi bu kazayı kim verdi.. yardımcı olacak olsaydı belayı vermezdi.. yanılıyor muyum..
Yavuz ~ 2 ay önce
Coskun kardeş sana bilmediğin meseleleri araştırmadan konusmamayi tavsiye ediyorum.
PGS ~ 2 ay önce
Allah yardimcilari olsun, böyle kazalar yaşanmasın.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Diğer havayollarından meslektaşlar ~ 2 ay önce
Geçmiş olsun Pegasus, kalbimiz sizinle.

Yanıtla