23 Eylül 2013, Pazartesi 18:02:49

PEGASUS UÇAĞININ CAMI ÇATLADI

Pegasus Havayolları'na ait Samsun-İzmir seferini yapacak uçağının kokpit camının çatlak olduğu farkedildi, pilot kalkıştan son anda vazgeçti.
  • ucagin f/o tarafindaki slide window catladi ve komple sökulup yenisi takildi oda istanbuldan geldi bu kadsr basit
  • Ucuz etin yahnisi işte...
  • Uçuş ekibine çok gecmis olsun
  • Shattered mi delamination mı o halde? :))))
  • .. .. Windows .............NOT CRACKED .. ..
  • iyide değişen camın kuruması için en az 6-8 falan gerekmiyo yanlışmı biliyorum 3 saatte nasıl kalkmış ??
  • ağabiler bunlar çabık kırılıyi. ben fırçanın tersiyle yıkarkene bi tık vurdum çatladı. uçağın camını değiştiler, benide işten attılar. maaşımda canım kargo parasına bile yetmemiş : (
  • camdır çatlar.. değiştirilir.. haber işte
  • Ne yedek parçası kardeşim ya :) Şaka mısınız :))
  • Preflight Check te bakmadinmi kardesim?

Pegasus Havayolları'nın PC  2213 sefer sayılı Samsun-İzmir seferini yapacak uçağının kokpit camı çatladı. Kalkışa hazırlanan uçağın kaptan pilotu, teknik ekiplere bilgi verdi.

Saat 17.15'te kalkması planlanan uçağın çatlayan camının değiştirilmesi için yedek parça beklendiği kaydedilirken seferin saat 20.15'te gerçekleştirilmesinin planlandığı bildirildi.

Airporthaber.com

PEGASUS UÇAĞININ CAMI ÇATLADI

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (17)

ucarcan ~ 9 yıl önce
ucagin f/o tarafindaki slide window catladi ve komple sökulup yenisi takildi oda istanbuldan geldi bu kadsr basit

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Laleli Lions ~ 9 yıl önce
Ucuz etin yahnisi işte...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
iPhone Uygulaması ~ 9 yıl önce
Uçuş ekibine çok gecmis olsun

Yanıtla

Kalan karakter 1000
iPhone Uygulaması ~ 9 yıl önce
Shattered mi delamination mı o halde? :))))

Yanıtla

Kalan karakter 1000
iphone uygulaması ~ 9 yıl önce
crack olamaz mı?
PREFLIGHT CHECK ~ 9 yıl önce
.. .. Windows .............NOT CRACKED .. ..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
cam ~ 9 yıl önce
iyide değişen camın kuruması için en az 6-8 falan gerekmiyo yanlışmı biliyorum 3 saatte nasıl kalkmış ??

Yanıtla

Kalan karakter 1000
a ~ 9 yıl önce
cama göre değişir
tayyareci ~ 9 yıl önce
High speed bant çekilip bostik yerine daha sonraya bırakılabiliyor bu işlem
tayyareci ~ 9 yıl önce
söylediğin yöntem amm de geçiyor -mu?
yorumsuz ~ 9 yıl önce
f you must send the airplane before the sealant is fully cured, install Scotch 425 Aluminum Foil Tape, G00291 on the top of the sealant. Sanırım kapak oldu.
tayyareci ~ 9 yıl önce
iyi hoş procedürü yazmışsında ata chapter numarası (amm 56-10..?) vermemişsin tayyareci arkadaş. senin dediğin şey bostik sürmeden yollanır. amm procedürün söylediği şey bostiği uygaladıktan sonra kurumasını beklemeden high speed bandıyapıştır. tekrar bir incele
çabuk kırılıyo ~ 9 yıl önce
ağabiler bunlar çabık kırılıyi. ben fırçanın tersiyle yıkarkene bi tık vurdum çatladı. uçağın camını değiştiler, benide işten attılar. maaşımda canım kargo parasına bile yetmemiş : (

Yanıtla

Kalan karakter 1000
pee ~ 9 yıl önce
camdır çatlar.. değiştirilir.. haber işte

Yanıtla

Kalan karakter 1000
a ~ 9 yıl önce
Ne yedek parçası kardeşim ya :) Şaka mısınız :))

Yanıtla

Kalan karakter 1000
ucarcan ~ 9 yıl önce
ucagin f/o tarafindaki slide window catladi ve komple sökulup yenisi takildi oda istanbuldan geldi bu kadsr basit yedekte vardı o zman yedek parça sayılır ......
Preflight ~ 9 yıl önce
Preflight Check te bakmadinmi kardesim?

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000