07 Şubat 2024, Çarşamba 21:49:34

THY'de skandal maaş ödemesi

Türk Hava Yolları (THY) bugün çalışan personelin maaş bordroları düzenlendi. Ancak maaşlardaki düşüş personelin dikkatini çekerek nedenini sorgulanmaya başladı. Gerçeğe AirportHaber ulaştı.
  • umarım aynı şeyleri çoluğunuz çocuğunuz da yaşar. maaşını kiraya verir sonra kiraladığı eve girip uyuyamaz.
  • sonra yolcunun yüzüne neden sandviç fırlattın :)
  • Herkesin imkanlarının koşullarının düzeltilmesini insanların çoluğuna çocuğuna daha güzel imkanlar sunabilmesini diliyorum. Kendimle alakalı konusacaksam herzaman bin şükür ama bir FO nun maaşının pegasustaki ikinci pilotun maasının yarısı kadar bile olamaması o kadar ilginç ki. Herkes maaşlarını zamlı alırken hem zamsız hem kesintili hemde hala Türkiyedeki en düşük fo maaşını alıyor olmamız kabul edilemez.. Ya ev araba almanın hayal olduğu okulların 300,400 binden başladığı arsız ev sahiplerinin daha 1.yıl dolmadan sizi evden çıkartmaya çalıştığı yaşamın kat be kat zorlaştığı şu ülkede bari maaşları olması gerektiği zamanda ve oranda arttırın ki birşeyler bizi ayakta tutabilsin... Allah büyüktür..
  • Ben şahsen yapılan bu zamların gülünç olduğunu ne tss ne TGS nin nede doco nün bu zamlaru haketmedikleri kanaatindeyim TK li kabin kokbit ve diğer çalışanların uluslar arası düzeye maaşının olması normal onlar kadar asla alamayiz TK li kardesimlerim helali hoş olsun gözümüz onların maaşında değil yanlış anlamasinlar ama yaptığımız işin ederi bu kadar olmamalı apronda çalışan kardeşlerim daha fazlasını hakediyor inşallah zamlar da bı iyilestirme olur yoksa yüzde yüz iştirak olmanın pek bı manasi yok milleti kandirmanin anlamı da yok
  • Ben şahsen yapılan bu zamların gülünç olduğunu ne tss ne TGS nin nede doco nün bu zamlaru haketmedikleri kanaatindeyim TK li kabin kokbit ve diğer çalışanların uluslar arası düzeye maaşının olması normal onlar kadar asla alamayiz TK li kardesimlerim helali hoş olsun gözümüz onların maaşında değil yanlış anlamasinlar ama yaptığımız işin ederi bu kadar olmamalı apronda çalışan kardeşlerim daha fazlasını hakediyor inşallah zamlar da bı iyilestirme olur yoksa yüzde yüz iştirak olmanın pek bı manasi yok milleti kandirmanin anlamı da yok
  • Seninle aynı işi yapan muadillerin ne alıyor diğer şirketlerde ona bakacaksın...
  • Mayıs seçiminde 18.58 lira olan bir litre motorin pazartesi gelecek 1.40 lira zam sonrası 43.10 liradan satılacak. 9 ayda %132 zam!
  • Ahmet Bey (eğer doğruysa tabi) bir Tss çalışanına zam oranları için TSS kar getirmiyor gibi bişey demiş. Tekniğe hizmet eden bir Tss çalışanı olarak bu açıklamaya çok üzgünüm. Burdaki çoğu memur ve mühendisten daha fazla çalışıyorum. inanın onlardan daha çok kar sağlıyoruz. Çünkü taşeronsan herkes senin sırtına biner. Kadro biraz sözde oldu. Bari gir çık yaptırmasaydınız 10 yıla yakın kıdemim uçtu gitti...
  • Kapının yeri belli artık bi gidin biraz onurlu gururlu olun doymak bilmediniz
  • Geçen bir taşeron operasyon arkadaş thy bunu bu gibi istiyor dedi sonra dedim ki yahu thy kim ben değil miyim? Thy biziz arkadaşlar ben Türk Hava Yollariyim ve ben bu maaşın daha fazlasını hak ediyorum. Geçici işçi bir yönetim mi buna karar verecek yani? Thy benim ben sensin sen.
Türk Hava Yolları (THY) bugün çalışan personelin maaş bordroları düzenlendi. Ancak maaşlardaki düşüş personelin dikkatini çekerek nedenini sorgulanmaya başladı. Gerçeğe AirportHaber ulaştı.
 
THY yarın hesaplara yatırılması beklenen maaşları bordrolarını hazırladı. Geçtiğimiz ay yatırılan primlerden vergi kesilmeden hesaplara geçilen maaş ödemelerinden vergi kesilmediği anlaşılınca, geçen aya ait vergilerin bu ayki maaştan kesileceği anlaşıldı. 
 
Seçimler öncesi personele şirin gözükmek isteyen yönetimin yaptığı bu yanlışın hesabı ise çalışanlara ödetildi. 
 
13 yıllık bir personelin bile maaşının 28 bin TL'ye düşmesi çalışanlar arasında şok etkisi yarattı. 

©AirportHaber ÖZEL
THY'de skandal maaş ödemesi

Yorumlar Tüm Yorumlar (535)

sayın yönetim ~ 12 gün önce
umarım aynı şeyleri çoluğunuz çocuğunuz da yaşar. maaşını kiraya verir sonra kiraladığı eve girip uyuyamaz.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
YOLCUDÖVEN ~ 12 gün önce
sonra yolcunun yüzüne neden sandviç fırlattın :)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Sercanak ~ 13 gün önce
Herkesin imkanlarının koşullarının düzeltilmesini insanların çoluğuna çocuğuna daha güzel imkanlar sunabilmesini diliyorum. Kendimle alakalı konusacaksam herzaman bin şükür ama bir FO nun maaşının pegasustaki ikinci pilotun maasının yarısı kadar bile olamaması o kadar ilginç ki. Herkes maaşlarını zamlı alırken hem zamsız hem kesintili hemde hala Türkiyedeki en düşük fo maaşını alıyor olmamız kabul edilemez.. Ya ev araba almanın hayal olduğu okulların 300,400 binden başladığı arsız ev sahiplerinin daha 1.yıl dolmadan sizi evden çıkartmaya çalıştığı yaşamın kat be kat zorlaştığı şu ülkede bari maaşları olması gerektiği zamanda ve oranda arttırın ki birşeyler bizi ayakta tutabilsin... Allah büyüktür..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tss güvenlik ~ 13 gün önce
Ben şahsen yapılan bu zamların gülünç olduğunu ne tss ne TGS nin nede doco nün bu zamlaru haketmedikleri kanaatindeyim TK li kabin kokbit ve diğer çalışanların uluslar arası düzeye maaşının olması normal onlar kadar asla alamayiz TK li kardesimlerim helali hoş olsun gözümüz onların maaşında değil yanlış anlamasinlar ama yaptığımız işin ederi bu kadar olmamalı apronda çalışan kardeşlerim daha fazlasını hakediyor inşallah zamlar da bı iyilestirme olur yoksa yüzde yüz iştirak olmanın pek bı manasi yok milleti kandirmanin anlamı da yok

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Nihayet ~ 12 gün önce
Nihayet aklı başında bir abimiz. Abim sonuna kadar haklısınız. Sizlere de gereken değerin verilmediği, ücretlerin ödenmediği aşikar. Biz Havacılar Elimizden ne gelirse destekciniziz.
Tss güvenlik ~ 13 gün önce
Ben şahsen yapılan bu zamların gülünç olduğunu ne tss ne TGS nin nede doco nün bu zamlaru haketmedikleri kanaatindeyim TK li kabin kokbit ve diğer çalışanların uluslar arası düzeye maaşının olması normal onlar kadar asla alamayiz TK li kardesimlerim helali hoş olsun gözümüz onların maaşında değil yanlış anlamasinlar ama yaptığımız işin ederi bu kadar olmamalı apronda çalışan kardeşlerim daha fazlasını hakediyor inşallah zamlar da bı iyilestirme olur yoksa yüzde yüz iştirak olmanın pek bı manasi yok milleti kandirmanin anlamı da yok

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Seninle ~ 13 gün önce
Seninle aynı işi yapan muadillerin ne alıyor diğer şirketlerde ona bakacaksın...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
hayır ~ 12 gün önce
onlar ülkenin en büyük ve bayrak taşıyıcısının maaşlarına bakacaklar. normali budur ama sende kafa nerde?
8 ay önceki maaşımız ~ 13 gün önce
Mayıs seçiminde 18.58 lira olan bir litre motorin pazartesi gelecek 1.40 lira zam sonrası 43.10 liradan satılacak. 9 ayda %132 zam!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Üvey kadrolu ~ 13 gün önce
Ahmet Bey (eğer doğruysa tabi) bir Tss çalışanına zam oranları için TSS kar getirmiyor gibi bişey demiş. Tekniğe hizmet eden bir Tss çalışanı olarak bu açıklamaya çok üzgünüm. Burdaki çoğu memur ve mühendisten daha fazla çalışıyorum. inanın onlardan daha çok kar sağlıyoruz. Çünkü taşeronsan herkes senin sırtına biner. Kadro biraz sözde oldu. Bari gir çık yaptırmasaydınız 10 yıla yakın kıdemim uçtu gitti...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Bi gidin artık uçan garsonlar ~ 14 gün önce
Kapının yeri belli artık bi gidin biraz onurlu gururlu olun doymak bilmediniz

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Km ~ 13 gün önce
İkram olmadan da uçuyoruz.uçmak yani olay ! Uçmak..22 gün uçarak yaşamak.evde olmamak… Onur derken ….haklar ve maaş azaldı,eksildi dedik diye mi?
Km ye cevap ~ 13 gün önce
Siz alışmışsınız bebekte Nişantaşı’nda klüplerde gezmeye tozmaya verseceden parfüm kullanmaya sonra neden 50 bin yetmiyor 150 binde verse yetmez bi gidin Artık gidin hiç mi utanma duygusu yok
Km ~ 13 gün önce
Yıllardır yasadığımız semtten göç edelim , gece saatleri işe gidiş geliş ama güvenlikli sitede de oturmayalım artık lüks…karın doyurma hariç hiç bir harcama olmazsa yetişebilir .Tabi vejetaryeniz ailece
Tk ~ 14 gün önce
Geçen bir taşeron operasyon arkadaş thy bunu bu gibi istiyor dedi sonra dedim ki yahu thy kim ben değil miyim? Thy biziz arkadaşlar ben Türk Hava Yollariyim ve ben bu maaşın daha fazlasını hak ediyorum. Geçici işçi bir yönetim mi buna karar verecek yani? Thy benim ben sensin sen.

Yanıtla