03 Aralık 2018, Pazartesi 14:53:55

THY'nin yeni rotası belli oldu

Türk Hava Yoları, 5 Aralık itibariyle Rovaniemi seferlerine başlıyor.
  • uyanıklar arpayı paylaşamadığı için birbirine girmiş :)
  • Rovaniemi'de kar yağsa, Dakar'da uşiyirum. Jakarta'da kar yağsa, Dakar'da uşiyirum.
  • İzlanda yokmu İzlanda?
  • Avrupa’ya kacma plani yapan hosteslere gun dogdu, hadi bakalim yeni ic organ patlatmalara
  • Milletin gözü asgari ücrette alacağı 3kuruş zamda,bunlarda yeni destinasyon peşinde. 40 binlik maaşlara alinan totalde %55 lik zamla yapılacak yatılarda çekilecek fotoğrafların peşinde. Sahi bereketi var mı?
  • Hadi hayirli olsun planlamanin torpillilerine,bazisinin sevgilisine bazisinin kankasi bazilarinin da bilmem neyiyse artik onlar iyi bilir,siftah yaparsiniz hosunuza giderse arada adaletli ve pek serefli planlamaci kankalariniz planlar bu yatiyi da size yati olursa,tipki 8 kare havanalari bogotolari seyselleri puketleri planladiklari gibi..bakalim obur tarafta hesabini verebilecek misiniz yaptiginiz torpillli planlamalarin,millettin planli tireli avrupa barcelona vs yatilarini alip kankalariniza planlamanin, bir ay havana diger ay seyseller sonraki ay bogotaya planlayip hem ceplerini hem de gonullerini doldurmanin..haram zehir olsun bu dunyada da ciksin insallah zaten obur tarafta cikacak karsiniza hesaplasicaz cok adaletli planlamacilar..yok oyle kankalarima sevgililerime harcirahi yuksek 8 kare en guzel yatilari her ay planlayip obur tarafta rahatla yatmak..insallah belanizi bu yaptiginiz adaletsizlik ve torpillerden bulursunuz
  • 737 CİLERE CIKAR PİYANGO. AFRİKA YATISINI TELAFİ AMAÇLI

Türk Hava Yoları, 5 Aralık itibariyle Finlandiya'nın Rovaniemi kentine olan seferlerine başlıyor.

Haftalık 3 frekans olarak başlayacak seferler, karşılıklı olarak gerçekleştirilecek. 

THY'nin Rovaniemi tarifesi:



KUZEY KUTBUNDA YER ALIYOR

Kuzey Kutup Dairesi'nin 6 kilometre güneyinde yer alan Rovaniemi şehri Laponya bölgesinin merkezi olması dışında turizm de şehrin ekonomisinde önemli rol oynuyor. Şehir aynı zamanda Laponya Üniversitesi'ne ev sahipliği yapıyor.

Rovaniemi aynı zamanda Alanya ile kardeş şehir olarak biliniyor.

Finlandiye'nın yolcu/yıl kapasitesi açısında dördüncü büyük havalimanına ev sahipliği yapan Rovaniemi, aynı zamanda bir Noel şehir olarak da biliyor. Şehirde Noel Baba Köyü ve Santa Park gibi turistik alanlar da yer alıyor.

Eşsiz güzelliklerle dolu Rovaniemi'ye aşağıdaki videolardan göz atabilirsiniz

©AirportHaber.com



THY'nin yeni rotası belli oldu

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (25)

tiplere bak ~ 6 gün önce
uyanıklar arpayı paylaşamadığı için birbirine girmiş :)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
53 ~ 7 gün önce
Rovaniemi'de kar yağsa, Dakar'da uşiyirum. Jakarta'da kar yağsa, Dakar'da uşiyirum.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
:) ~ 7 gün önce
Jakarta 'ya kar mi yagiyormus ? Haaa 53 rumuzuyla yazmissin zaten pardon.
Kuzey Işığı ~ 8 gün önce
İzlanda yokmu İzlanda?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yok... ~ 8 gün önce
Tgs 'ye alim da yok ,Arff 'nin yetisecegi yangin da yok, Los Angeles 'a alim da yok. Reykjavik 'e sefer de yok ! Yeter yahu.
Tk ~ 8 gün önce
Avrupa’ya kacma plani yapan hosteslere gun dogdu, hadi bakalim yeni ic organ patlatmalara

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Patlak ~ 8 gün önce
Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir.
Bisi dicem ~ 8 gün önce
Kabinde degilim, hatta ucucu da degilim. Lakin, dogru mu yalan mi oldugu belli bile olmayan bir soylenti uzerinden senelerdir ayni geyigi yorumlarda okuyorum ve okumak istemiyorum.Duydugunuz her seyi dogru kabul etmekten ne zaman vazgececeksiniz ? Ya da vazgecebilecek misiniz? Dogruysa bile , meseleyi bu kadar sundurmek normal mi?
Dikkat et ~ 8 gün önce
Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir.
Tk’ya ~ 8 gün önce
Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir.
Dogru ~ 8 gün önce
O donem arkadaslar olayi dogruluyor.
Klavye delikanlısı ~ 7 gün önce
Sen çok bir yerlerini patlamışsın belli klavye delikanlısı...
Objektif ~ 8 gün önce
Milletin gözü asgari ücrette alacağı 3kuruş zamda,bunlarda yeni destinasyon peşinde. 40 binlik maaşlara alinan totalde %55 lik zamla yapılacak yatılarda çekilecek fotoğrafların peşinde. Sahi bereketi var mı?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Eski TK yeni QR ~ 8 gün önce
Hadi hayirli olsun planlamanin torpillilerine,bazisinin sevgilisine bazisinin kankasi bazilarinin da bilmem neyiyse artik onlar iyi bilir,siftah yaparsiniz hosunuza giderse arada adaletli ve pek serefli planlamaci kankalariniz planlar bu yatiyi da size yati olursa,tipki 8 kare havanalari bogotolari seyselleri puketleri planladiklari gibi..bakalim obur tarafta hesabini verebilecek misiniz yaptiginiz torpillli planlamalarin,millettin planli tireli avrupa barcelona vs yatilarini alip kankalariniza planlamanin, bir ay havana diger ay seyseller sonraki ay bogotaya planlayip hem ceplerini hem de gonullerini doldurmanin..haram zehir olsun bu dunyada da ciksin insallah zaten obur tarafta cikacak karsiniza hesaplasicaz cok adaletli planlamacilar..yok oyle kankalarima sevgililerime harcirahi yuksek 8 kare en guzel yatilari her ay planlayip obur tarafta rahatla yatmak..insallah belanizi bu yaptiginiz adaletsizlik ve torpillerden bulursunuz

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Ne konusuyorsun Eski TK yeni QR ~ 8 gün önce
Senin psikolojik sorunlarin buyuk git bir psikologu gor, cok negative birisisin . Yatiyla torpilin ne ilskisi var. payoco git kendine yeni bir yasanti bul
Ne konusuyorsun Eski TK yeni QR ~ 8 gün önce
Senin psikolojik sorunlarin buyuk git bir psikologu gor, cok negative birisisin . Yatiyla torpilin ne ilskisi var. payoco git kendine yeni bir yasanti bul
.. ~ 8 gün önce
ARNP-AR alabildin de planlamamı yollamadı canım.
PTY ~ 7 gün önce
adam haklı. ısyanı sebebıyle kendını duzgun ıfade edememıs ama ne planlamalar gordu bu gozler. ben ayda 3 kabıl yaparken arkadaslar ıspanyolcası olmamasına ragmen! ayda 3 kez bogota. hey yavrum hey. gecıceksınız o ıslerı. TK DEMEK TORPIL DEMEK.
HADİ İNŞALLAH ~ 8 gün önce
737 CİLERE CIKAR PİYANGO. AFRİKA YATISINI TELAFİ AMAÇLI

Yanıtla