27 Ağustos 2018, Pazartesi 11:18:30

THY’de bir isim daha gönderiliyor

Türk Hava Yolları’nda görevden almalar devam ediyor.
  • Tanımadan etmeden adam hakkında burdan ileri geri konuşan tüm arkadaşlara daha beter günler diliyorum. Bu adam tarife müdürlüğünden ayrıldığında personeli ne hissetti gidip sorun da öğrenin nasıl birisi olduğunu. Mert beyle bu kadar canınıza okunduysa şimdi görelim bakalım neler oluyor. Ya siz daha çok ağlayacaksınız ya da şirketi batıracaksınız
  • İk ebu eşyalarını topla
  • Burda Mert Bey hakkında yorum yapanların hepsini toplasanız bir Mert Yüzsever etmez. Gerçi ne demişler suyun üzerinde dahi yürüseniz çünkü yüzme bilmiyordu diye eleştirenler olacaktır:)
  • Derler ki siyasette 3 hafta çok çok çok uzun bir süredir.
  • Sağlık Müdürlüğüne sıra ne zaman gelecek ?
  • *Trabzon ve Rizeli km ve pilotlar, *telefon, *sonuc...
  • yeni Baskan Boeing kaptanı B.Gülbaran
  • Uçak teknisyeni öğrencisiyim, acaba görevden almalar neden oluyor öğrenebilirmiyim? Meraktan soruyorum
  • KM maaşları acilen 2.898,50₺ ya çekilmeli böylece FO lara 50.000₺ maaş verebilmek için kaynak yaratılmış olur. Zaten uçakta kek verene çok bile o para öpsünlerde başlarına koysunlar. TGS’ye alım var mı?
  • sıra geldi kripto soyguncu egitim başkanına

Türk Hava Yolları’nda görevden almalar devam ediyor. THY’nin son genel kurulundan sonra özellikle uçuş işletmede köklü değişiklik yapılmış ve yöneticilerin tamamına yakını değiştirilmişti. THY’de önemli bir yöneticinin daha görevden aldığı ifade ediliyor.

Türk Hava Yolları Ekip Planlama Başkanı Mert Yüzsever’in görevden alındığı iddia edildi. Henüz tebliğ edilmeyen görevden almanın bu hafta içinde tebliği edileceği öğrenildi.

Hatırlanacağı üzere THY’nin son genel kurulundan sonra kurum içinde önemli değişiklikler yapılmış ve başta uçuş işletemeden sorumlu Levent Yılmaz olmak üzere çok sayıda yönetici görevden alınmıştı.

Görevden almalara bir yenisi daha ekleniyor. Ekip Planlama Başkanı Mert Yüzsever’in görevden alındığı yerine ise uçucu personelden birisinin atanacağı öğrenildi.

©Airporthaber.com

THY’de bir isim daha gönderiliyor

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (182)

Aaa ~ 2 ay önce
Tanımadan etmeden adam hakkında burdan ileri geri konuşan tüm arkadaşlara daha beter günler diliyorum. Bu adam tarife müdürlüğünden ayrıldığında personeli ne hissetti gidip sorun da öğrenin nasıl birisi olduğunu. Mert beyle bu kadar canınıza okunduysa şimdi görelim bakalım neler oluyor. Ya siz daha çok ağlayacaksınız ya da şirketi batıracaksınız

Yanıtla

Kalan karakter 1000
İk ~ 3 ay önce
İk ebu eşyalarını topla

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kötü yorum yapanlara ~ 3 ay önce
Burda Mert Bey hakkında yorum yapanların hepsini toplasanız bir Mert Yüzsever etmez. Gerçi ne demişler suyun üzerinde dahi yürüseniz çünkü yüzme bilmiyordu diye eleştirenler olacaktır:)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Dy ~ 3 ay önce
Komiksin
Süre ~ 3 ay önce
Derler ki siyasette 3 hafta çok çok çok uzun bir süredir.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
soru ~ 3 ay önce
ne demek bu şimdi?
Apronculuk ~ 3 ay önce
Sağlık Müdürlüğüne sıra ne zaman gelecek ?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Karadenizli ucucular: ~ 3 ay önce
*Trabzon ve Rizeli km ve pilotlar, *telefon, *sonuc...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
casper ~ 3 ay önce
yeni Baskan Boeing kaptanı B.Gülbaran

Yanıtla

Kalan karakter 1000
pilot ~ 3 ay önce
çok iyi insandır. inşallah doğrudur..
Budur. ~ 3 ay önce
Çok da yakışır Baran Kaptana, iyi bir kaptan, örnek bir uçucu olduğu kadar, adam gibi de adamdır. Başarılar.
BY ~ 3 ay önce
Alem baskan gorsunn.. simdi ki de geldigi yere gitsin!
DegişimŞart ~ 3 ay önce
Çok doğru bir karar alınmış. Karakteri sağlam ve çok içten biri olan Baran kaptanımıza yeni görevinde başarılar diliyorum.
Yakışır ~ 3 ay önce
Kendisi çalışkan, güler yüzlü ve işini hakkıyla yapan bir kaptanımızdır, bu zor görevinde başarılar dilerim.
Biraz ~ 3 ay önce
Sallamissin.Baran kaptan degil gelecek olan.Hem kimin glecegi neden onemli siz birseylerin degisecegini saniyormusunuz.Bu tarz gorevden almalar insana sahte umut dogurtturmaktir.Patron nederse mudur onu yapar.
Airbus 320 ~ 3 ay önce
Aman sakın 737 den biri ekip planlama başkanı olmamalı.320 ci olmalı bütün müdürler 320 kökenli sistem bozulur yoksa
Öğrenci ~ 3 ay önce
Uçak teknisyeni öğrencisiyim, acaba görevden almalar neden oluyor öğrenebilirmiyim? Meraktan soruyorum

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Noname ~ 3 ay önce
KM maaşları acilen 2.898,50₺ ya çekilmeli böylece FO lara 50.000₺ maaş verebilmek için kaynak yaratılmış olur. Zaten uçakta kek verene çok bile o para öpsünlerde başlarına koysunlar. TGS’ye alım var mı?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
sanagirenbuyuk ~ 3 ay önce
o paraya o işi ancak taraklidaki yankesiciler yapar .
aaa ~ 3 ay önce
AVRUPA'da istasyonlarda çalışan hizmetli muhasebeci bilet satış ofislerinde çalışanlar Pilotlardan fazla Euro maaş alıyor bunu görmüyormusunuz
Ben ~ 3 ay önce
Kayda değer cevaplar vermeyin şuna. Yaptığı gereksiz yorumlara insanların sinirlendiğini ve cevap yazdığını gördükçe ciddiye alındığını düşünüyor ve her haberin altına aynı saçma yorumunu yazmaya üşenmiyor.
Yesname ~ 3 ay önce
Kesinlikle katılıyorum. Hatta o parayı 100% geçince versinler. Başlangıç %55 olmalı. Tgsye alım yokmu?
Noname ‘e ~ 3 ay önce
Sen daha dünya devi bir şirketin ne ikram sunduğundan bile habersiz, şirketi tanımayan hasbel kader fo olabilmiş bir kötü niyet abidesisin. Ayrıca uluslararası alanda ismini anlı şanşı Türk bayrağını taşıyarak duyuran gözbebeği Türk Hava Yolları’nın yüzü olan kabin memurları dünyada ve ülkemizde gıptayla bakılan bir mesleği icra etmektedirler. Vatanını en çok seven işini en iyi yapandır. “İyi” liğin ne demek olduğunu iyi biliniz.
Hande ~ 3 ay önce
ezik borclu f/o hayallerin euro kurundan dolayı suya düstü. simdi arap a da kacamayip, bir turlu tavlayamadıgın ve de bu kafayla daha da tavlayamayacagin hosteslerin parasina goz dik. Allah n ezigi seni otur telsizinle oyna.
kek ~ 3 ay önce
kek mek vallahi bmw 3.20d ile işe geliyor adam, otopark ta bir gezin
Yahu ~ 3 ay önce
Ciddiye alıp öesaj atöayın adam eğleniyor. Kombine yapmış baksanıza
static ports ~ 3 ay önce
sıra geldi kripto soyguncu egitim başkanına

Yanıtla