20 Aralık 2017, Çarşamba 18:14:21

THY uçağına iniş sırasında kuş çarptı

Türk Hava Yolları'nın (THY) İstanbul-Mauritius seferini yapacak olan uçağına kuş çarptı.
  • Kuş asker kökenliymiş.
  • Bende diyorum Thy uçağı kuşlara çarptı
  • Uçak kuşa çarpmıştır. Algı operasyonu yapmayalım. Sadece kartal uçağa saldırır. (Uff yemeğin hasını bulduk zannıyla) Diğer kuşlar genellikle aşağı kaçarlar. Leylek, turna ve toy gibi uzun menzilli, iri gövdeli kuşlar ise genellikle kaçınma yapmazlar. (Turna, allı turna: Flamingo)İri gövdelilerden kaçacaksınız; kartal sizin üstünüzde bir irtifada ise, savaş uçağını bile yakalayabiliyor, kaçamazsınız. Bilginize.
  • Görevli ucucu Teknisyen Eray Yılgör Kardeşimin ellerine sağlık elin memleketinde tek başına fan blade değiştirdi. Ellerin dert görmesin
  • Zaten TK'nin en agir ucusu... Tum ekibe gecmis olsun :(
  • Helal Teknisyenim Orada o fan bladeleri değiştireceksin gerekenleri yapıp İstanbula uçak yollatacaksın gurursun :)
  • Mauritius SSR International hava limanı Mahebourg şehrindedir ki Port Louis ile arasinda 50 km mesafe var.
  • Bu kacinci kus katliami? Canim benim kiyamam kucuk kusa :( duygusuz pilot yolunu degistirseydi
  • Kuşlara teşekkür ediyorum.Parça değişsin.akp biraz parça harcasın.Teşekkürler kuşlar.

Türk Hava Yolları'nın (THY) İstanbul-Mauritius seferini yapacak olan uçağına kuş çarptı.

AirportHaber'in edindiği bilgiye göre dün TK160 sefer sayısı ile İstanbul'dan Mauritius'un başkenti Port Louis'e hareket eden TC-JOE kuyruk tescilli Airbus A330 tipi uçağına, Port Louis'e iniş sırasında kuş çarptı.

Olay sonrası bakımları tamamlanan uçak 22 saatlik gecikmenin ardından bugün Port Louis'den İstanbul'a gelecek.

THY uçağına iniş sırasında kuş çarptı

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (17)

Avatardaki Ağaç ~ 12 ay önce
Kuş asker kökenliymiş.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Acabaa ~ 12 ay önce
Bende diyorum Thy uçağı kuşlara çarptı

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Aslında ~ 12 ay önce
Uçak kuşa çarpmıştır. Algı operasyonu yapmayalım. Sadece kartal uçağa saldırır. (Uff yemeğin hasını bulduk zannıyla) Diğer kuşlar genellikle aşağı kaçarlar. Leylek, turna ve toy gibi uzun menzilli, iri gövdeli kuşlar ise genellikle kaçınma yapmazlar. (Turna, allı turna: Flamingo)İri gövdelilerden kaçacaksınız; kartal sizin üstünüzde bir irtifada ise, savaş uçağını bile yakalayabiliyor, kaçamazsınız. Bilginize.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
? ~ 12 ay önce
Sen ne embesil bibadamsin
çok bilmiş ~ 12 ay önce
Koskoca uçak kuştan kaçınmak için manevra mı yapacak
:) ~ 12 ay önce
Bu arkadaşın bu sitede bulunması bile ziyan :) Bir defa turna ile flamingonun en ufak bir alakası yoktur, sadece "aves" - kuşlar sınıfına aittirler. Algı yaratmasın. Bir yorumcunun "embesil" tanımlaması da oldukça isabetli. Adama bişey diyemezsin, doğru diyor.
Tebrikler ~ 12 ay önce
Aga ne içiyorsan adını falan yaz şuraya gözünü seveyim. Bunca yılın alkoliğiyim, daha böyle kafa yaşamadım.
X ~ 12 ay önce
? rumuzlu kerkeneze aynen iade ediyorum. Çok bilmiş arkadaş; kuş görürsen üzerine git, nasılsa kaçacaktır. Noktalama hatası yüzünden Flamingo işini yanlış anlamışsınız, virgülle devam edeyim pelikan da oldukça büyük bir kuştur. İnternette bu kuşların resim ve büyüklükleri hakkında bilgi alabileceğiniz gibi; Tuzla/İzmir, Manyas/Bandırma'da ve ülkenin diğer yerlerindeki "Kuş Cennetleri"ni ziyaret ederek, doğal yaşam ve kuşlar hakkında bilgi ve görgünüzü artırabilirsiniz. Bilmem ne cafedeki kahve seansınızdan fırsat bulabilirseniz.
CCC ~ 12 ay önce
Görevli ucucu Teknisyen Eray Yılgör Kardeşimin ellerine sağlık elin memleketinde tek başına fan blade değiştirdi. Ellerin dert görmesin

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Övme ~ 12 ay önce
Bir insanın kendisini başkasının ağzından yazıyormuş gibi övmesi de gülünç olmuş
Off ~ 12 ay önce
Zaten TK'nin en agir ucusu... Tum ekibe gecmis olsun :(

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Bravo be ~ 12 ay önce
Helal Teknisyenim Orada o fan bladeleri değiştireceksin gerekenleri yapıp İstanbula uçak yollatacaksın gurursun :)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Düzeltme ~ 12 ay önce
Mauritius SSR International hava limanı Mahebourg şehrindedir ki Port Louis ile arasinda 50 km mesafe var.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
P ~ 12 ay önce
Bu kacinci kus katliami? Canim benim kiyamam kucuk kusa :( duygusuz pilot yolunu degistirseydi

Yanıtla

Kalan karakter 1000
kuşlara ~ 12 ay önce
Kuşlara teşekkür ediyorum.Parça değişsin.akp biraz parça harcasın.Teşekkürler kuşlar.

Yanıtla