16 Ekim 2017, Pazartesi 10:41:43

THY pilotu ortalığı karıştırdı

Türk Hava Yolları'nda görev yapan yabancı bir pilotun, yanlışlıkla tüm uçuş ekiplerine gönderdiği e-posta şirket içinde ortalığı karıştırdı.
  • google'a adını yazıp bakın profiline TK'dan önce hangi tipte uçuyormuş. MD tipiyle körfezde hangi firmaya gidecekmiş TK yerine. bunların çoğu körfezin önünden geçemez. TK'ya gelip burada 77 330 tipi alıyorlar saat yapıp başka yerlere geçiyorlar. Şimdi 77 tipinide almış başvurur körfeze. TK'dan önce anca tatile giderdi körfeze. adam bi de bizim maaşlar türk pilotlar ile aynı maaş olmasın bunu bi düşünün yazmış. Yüzsüzlükte zirve. Ülkenin bayrak taşıcıyıcı firmasında yabancı pilotlar ayrıcalık istiyor.
  • was written by me and sent to all by mistake. Anyway I do not understand why everybody is so angry to me. Just want to save my rights due to changing economical conditions.
  • Bu bahsedilen yabancilar, lufthansa, British, air france'a girebilecek olsalar merak etme Turkiye'ye gelmezler zaten. Bak bakalim 777 alinanlardan kac tanesi bu sirketleri birakip ThY'ye gelmis.
  • Gayet de herkese bilinçli göndermiş, 'yanlışlıkla' diye niye eğilip bükülüyorsunuz?
  • Bunun gibi kazmalari hava yollarina alip 777'de ucuranda kabahat. Eleman sadece Middle East'ten bahsetmiş. Atacaksın bu hıyarları, gidecek Ryan Airde, Easy Jette uçacak (oda iş bulabilirse), şu an kazandığının yarısını alabiliyormu bakalım!! Zaten Middle East'te bir havayoluna girebilecek kapasitede olsa coktan gecmisti bile. Birazda bize avrupadaki pilot maaslarindan bahset aslanim madem o kadar sikayetcisin
  • Thy bence bundan bi 3-5 sene sonra iyi yetişmiş pilotlarını kaybedecek. Eğer önlem almaz ve pilotlarını memnun etmez ise. 3. Havalimanı için uçak alırlar ama kullanacak pilotu zor bulurlar bu gidişle.
  • Bu kaptanın aldığı risk ile diğerlerinin aldığı farklı mıdır? Bu kaptan insan taşıyor ise diğerleri salatalık mı taşıyor? Niye bu kadar farklılık var? Bu adaletsizliktir? Adam haklı. Girdiğimde dengeliydi, sonradan bozuldu diyor. Beceremediniz dengeyi korumayı da durumu daha iyileştirmeyi de. Öte yandan bunları baştacı yapıp, kendi vatanınızın evlatlarını şucu bucu diye ayrıştırıyorsunuz. Bu maili de yanlışlıkla değil kasıtlı olarak göndermiş. Rezaletinizi göz önüne dökmüş. Şimdi çevirin de kaz yanmasın.
  • Irgat gibi anadolujet uçuşu yapan ben. Stresten yogunluktan saç döken, ağartan yine ben. Ay sonunda nasıl allak bullak etsek de PURSER'la aynı parayı versek diye programı optimize edilen yine ben.(amerikadaki öğretmen maaşından falan düşüktür büyümesin gözünüzde) Bi tarafını sallaya sallaya rahat uçuşları yapan expat. Kira yardımı alan expat. Eyyyyy güzel ülkem:)
  • Yaklaşık 4 yıldır Delta Airlines'de uçuyorum.Gerçekten THY pilotları için çok üzülüyorum. Kendi evlerinde adam yerine konmuyorlar.Buna rağmen şirketlerini savunmaktan da vazgeçmiyorlar. Bu nasıl bir iştir anlamadım. Gelin buralara, buralarda koşullar çok daha güzel...
  • Ehh türk pilotları var neymiş yabançı

Türk Hava Yolları'nda görev yapan yabancı bir pilotun, yanlışlıkla tüm uçuş ekiplerine gönderdiği e-posta şirket içinde ortalığı karıştırdı.

THY'nin yabancı pilotlarından biri, maaş artış talebine ilişkin e posta'yı insan kaynakları yerine birçok kişiye gönderince şirket içinde krize neden oldu. E-postasında 2015'ten sonra Türk Lirası'nın dolar karşısında yaklaşık yüzde 40 değer kaybettiğini ve bu nedenle mağduriyet yaşadıklarını belirten B777 pilotu, şirketten maaş konusunda iyileştirme istedi.

Ancak pilotun bu e-postası yanlışlıkla herkes tarafından görülünce Türk pilotların tepkisini çekti. Yabancı pilot, talebinde yabancı kaptanların huzursuzluk yaşadığını ve bu nedenle de iyileştirme istediklerini ifade ederek işten ayrılmayı düşündüklerini bildirdi.

İşte şirkette ciddi rahatsızlığa neden olan o e posta:


 

THY pilotu ortalığı karıştırdı

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (306)

körfez mi ahahah ~ 1 yıl önce
google'a adını yazıp bakın profiline TK'dan önce hangi tipte uçuyormuş. MD tipiyle körfezde hangi firmaya gidecekmiş TK yerine. bunların çoğu körfezin önünden geçemez. TK'ya gelip burada 77 330 tipi alıyorlar saat yapıp başka yerlere geçiyorlar. Şimdi 77 tipinide almış başvurur körfeze. TK'dan önce anca tatile giderdi körfeze. adam bi de bizim maaşlar türk pilotlar ile aynı maaş olmasın bunu bi düşünün yazmış. Yüzsüzlükte zirve. Ülkenin bayrak taşıcıyıcı firmasında yabancı pilotlar ayrıcalık istiyor.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
This Email ~ 1 yıl önce
was written by me and sent to all by mistake. Anyway I do not understand why everybody is so angry to me. Just want to save my rights due to changing economical conditions.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Ozzie Pilot ~ 1 yıl önce
Mate, you have every right to put forward your concerns and see what happens, unfortunately it just went to the wrong places. Well, that's OK, we are only human, and we all make mistakes. But we should not be punished for a simple mistake.. Cheers..
Tabanca volume 2 ~ 1 yıl önce
Bu bahsedilen yabancilar, lufthansa, British, air france'a girebilecek olsalar merak etme Turkiye'ye gelmezler zaten. Bak bakalim 777 alinanlardan kac tanesi bu sirketleri birakip ThY'ye gelmis.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
COOR. ~ 1 yıl önce
Gayet de herkese bilinçli göndermiş, 'yanlışlıkla' diye niye eğilip bükülüyorsunuz?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tabanca ~ 1 yıl önce
Bunun gibi kazmalari hava yollarina alip 777'de ucuranda kabahat. Eleman sadece Middle East'ten bahsetmiş. Atacaksın bu hıyarları, gidecek Ryan Airde, Easy Jette uçacak (oda iş bulabilirse), şu an kazandığının yarısını alabiliyormu bakalım!! Zaten Middle East'te bir havayoluna girebilecek kapasitede olsa coktan gecmisti bile. Birazda bize avrupadaki pilot maaslarindan bahset aslanim madem o kadar sikayetcisin

Yanıtla

Kalan karakter 1000
sgr ~ 1 yıl önce
mr sgr sen kendini ryan ile easy ile mi karşılastıryorsun lale. Lufthansa air france british klm git bak bakayım maaslar thy nin 3 katı mı degıl mı?
Thy'ye ~ 1 yıl önce
Thy bence bundan bi 3-5 sene sonra iyi yetişmiş pilotlarını kaybedecek. Eğer önlem almaz ve pilotlarını memnun etmez ise. 3. Havalimanı için uçak alırlar ama kullanacak pilotu zor bulurlar bu gidişle.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Bilir kişi ~ 1 yıl önce
Bulurlar koçum sen rahat ol.
Hee hemen bulurlar(!) ~ 1 yıl önce
Evet bulurlar ama kasaptan pilot lisansı almış tipleri oturturlar koltuğa. Sonra allah korusun gelsin kazalar... uçağa bindiğinde pilotların iyi olduğundan emin olmak istiyor insan. Bu yüzden bazı havayollarına daha fazla ücret ödüyor.. thy iyi pilotları iyi maaşla elinde tutmalı. Bı standardı sağlayamayanları göndermeli. Madem avrupanın en iyi havayolu olduğu iddiasında ise.
Adaletsizlik ~ 1 yıl önce
Bu kaptanın aldığı risk ile diğerlerinin aldığı farklı mıdır? Bu kaptan insan taşıyor ise diğerleri salatalık mı taşıyor? Niye bu kadar farklılık var? Bu adaletsizliktir? Adam haklı. Girdiğimde dengeliydi, sonradan bozuldu diyor. Beceremediniz dengeyi korumayı da durumu daha iyileştirmeyi de. Öte yandan bunları baştacı yapıp, kendi vatanınızın evlatlarını şucu bucu diye ayrıştırıyorsunuz. Bu maili de yanlışlıkla değil kasıtlı olarak göndermiş. Rezaletinizi göz önüne dökmüş. Şimdi çevirin de kaz yanmasın.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
çilekeş 737 efo ~ 1 yıl önce
Irgat gibi anadolujet uçuşu yapan ben. Stresten yogunluktan saç döken, ağartan yine ben. Ay sonunda nasıl allak bullak etsek de PURSER'la aynı parayı versek diye programı optimize edilen yine ben.(amerikadaki öğretmen maaşından falan düşüktür büyümesin gözünüzde) Bi tarafını sallaya sallaya rahat uçuşları yapan expat. Kira yardımı alan expat. Eyyyyy güzel ülkem:)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Purser ~ 1 yıl önce
beni ne karıştırıyon la berzo !
Kpt America ~ 1 yıl önce
Yaklaşık 4 yıldır Delta Airlines'de uçuyorum.Gerçekten THY pilotları için çok üzülüyorum. Kendi evlerinde adam yerine konmuyorlar.Buna rağmen şirketlerini savunmaktan da vazgeçmiyorlar. Bu nasıl bir iştir anlamadım. Gelin buralara, buralarda koşullar çok daha güzel...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Delta ~ 1 yıl önce
Delta hava yollari na girmek kolaymi. Girsen right seatden baslarsin 12 sene sonra upgrade the left seat .
Ne o delta ~ 1 yıl önce
Beğenemedinmi right left falan.
Kpt America ~ 1 yıl önce
şimdilik right seat deyim ama uçuş saati olarak left seat'e yakınım. gelin arkadaşlar gelin. korkmayın. burada sizlere daha çok değer veriliyor.
Pilot ~ 1 yıl önce
Ehh türk pilotları var neymiş yabançı

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000