27 Kasım 2017, Pazartesi 17:49:30

THY Almanya varışlı uçuşlarda evcil hayvan taşınmayacağını duyurdu

Türk Hava Yolları resmi internet sitesi üzerinden yaptığı açıklama ile Almanya uçuşlarında kabin ve kargo bölümünde evcil hayvan taşınması durdurulduğunu açıkladı.
  • bizden kesinlikle hayvansever olmayacağı yada olamayacağı biliniyor zaten. Adamlar da hayvan polisi bile var ( şaşırmayın var var ) bu konuda onların 1/4 u olsak keşke.
  • Bu daha baslangic. 3. havalimanı korkusu sardi Almanciklari, kuyrugu yanmis kedi gibiler. Yarin bizde LH ile gelenleri yasaklariz buda Sunex'e yarar sonucta yarisi bizim.
  • Koyunlar uçamayacak artık ... Hahaha..
  • cargo ile özel timsahlar tasinilirken bir kac tanesi öldü. tabiki almanlar yasaklar. beceriksiziz ne diyelim
  • Amerika’da önce tablet sonra vize yasağı,şimdide Almanya’da hayvan yasağı bunlar heralde artarak sürecek ,biz yapsaydık hayvanseverler hemen ayaklanırdı
  • Turkhava yollarina lutfen bilet lere dikkat edin vatana hasret kalicaz bugidislee biletler cok bahali lutfen bizleride dusunun herkes cok sikayetcii yaz tatilinde 300 eurodan 700 kisi basi yukseldii turk hava yollarina rica ediyorumm birazda bizleri dusunun
  • Hav hav ahahaahajaja
  • Böyle saçmalık mı olur? Peki tam sebepi nedir? Diğer Havayollarında uygulanıyor mu böyle tür yasak?
  • Bizim Alamancılar artık THY ile uçamayacak demek artık :)))
  • Evet tatlı da; kabin içinde ya kutu içinde olacak veya rehber köpekse ağızlıklı olacak. O olmaz öle.

Türk Hava Yolları (THY) resmi internet sitesi üzerinden Almanya'ya uçuş yapacak yolcuları için önemli bir açıklama yaptı.

THY'den yapılan açıklamada ikinci bir bildirime kadar Almanya varışlı uçuşlarda kabin ve kargo bölümünde evcil hayvan taşınmayacağı duyuruldu. 

Açıklamada kararın Alman hükümeti tarafından alındığı belirtildi.

THY'den yapılan açıklama şöyle;
Almanya Hükümeti tarafından alınan karar doğrultusunda, uluslararası uçuş noktalarından Almanya’ya seyahat edecek yolcuların kabinde ve/ veya kargo bölümünde evcil hayvan taşıması ikinci bir bildirime kadar gerçekleştirilemeyecektir.

Almanya’ya seyahat edecek yolcularımızın herhangi mağduriyet yaşamamaları adına konuya önem göstermelerini rica ederiz.

THY Almanya varışlı uçuşlarda evcil hayvan taşınmayacağını duyurdu

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (26)

...sever ~ 11 ay önce
bizden kesinlikle hayvansever olmayacağı yada olamayacağı biliniyor zaten. Adamlar da hayvan polisi bile var ( şaşırmayın var var ) bu konuda onların 1/4 u olsak keşke.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Andro ~ 11 ay önce
Bu daha baslangic. 3. havalimanı korkusu sardi Almanciklari, kuyrugu yanmis kedi gibiler. Yarin bizde LH ile gelenleri yasaklariz buda Sunex'e yarar sonucta yarisi bizim.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
~ 11 ay önce
"uluslararası uçuş noktalarından" demiş sevgili okuduğunu anlayamayan şahıs. Yani ABD den de uçsan aynı yasak geçerli. Kendinizi dünyanın merkezine koyuyorsunuz sonra her uygulama size karşı gibi algılıyorsunuz.
Belli ~ 11 ay önce
Belli , altında AUDİ ve Mercedes filosu olan kim? Sonuçta Almanlara mahkumsunuz!! Sıkı ise Eeeeey Almanya diye bağır bakayım!! Olmadı , yanıldık dersiniz!!
Hayrullah ~ 11 ay önce
Diyanet isleri baskanina son model mercedes alalim onun derdindeyiz biz daha coooook para kazandiricaz almanlara
şaka ~ 11 ay önce
niye korksunlar ki ? adamlar bu işin başındakilerden biri , komiksiniz valla.
Eyvah ~ 11 ay önce
Koyunlar uçamayacak artık ... Hahaha..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
xx ~ 11 ay önce
Zeki çocuk
vay tk cargo vay ~ 11 ay önce
cargo ile özel timsahlar tasinilirken bir kac tanesi öldü. tabiki almanlar yasaklar. beceriksiziz ne diyelim

Yanıtla

Kalan karakter 1000
VAY ~ 11 ay önce
havalandırma olmayan uçağa timsah alırsan ölür tabi...yok mu 1 tane yetkili adam..??
Yasak üstü yasak ~ 11 ay önce
Amerika’da önce tablet sonra vize yasağı,şimdide Almanya’da hayvan yasağı bunlar heralde artarak sürecek ,biz yapsaydık hayvanseverler hemen ayaklanırdı

Yanıtla

Kalan karakter 1000
p ~ 11 ay önce
Turkhava yollarina lutfen bilet lere dikkat edin vatana hasret kalicaz bugidislee biletler cok bahali lutfen bizleride dusunun herkes cok sikayetcii yaz tatilinde 300 eurodan 700 kisi basi yukseldii turk hava yollarina rica ediyorumm birazda bizleri dusunun

Yanıtla

Kalan karakter 1000
AMS ~ 11 ay önce
Hani aile indirimi vereceklerdi %25 oyları topladılar sonrası malum bence gitmeyin çektiginiz rezillige degmez
p ~ 11 ay önce
Sen alman mısın ? Bu nasıl Türkçe ? Sen bu Türkçe ile Türkiyeye hiç gelme daha iyi.
Host ~ 11 ay önce
Aloo yabanci host
cem ~ 11 ay önce
Avro yükseldi...5 tl oldu! Hala ağlıyorsun alamancı kardeş.
Bu kadar ~ 11 ay önce
Hayır.. Türkiye'deki eğitim bu kadar, benim suçum yok!
almanya ~ 11 ay önce
p, calisiyosan para birliktir. tabi eger budjet yetiyosa. bos harcama. ben her ay € 1450 birliktiriyorum. vatana ev alicam ve yerlescem.
Fadime ~ 11 ay önce
Hav hav ahahaahajaja

Yanıtla

Kalan karakter 1000
DUS/CGN ~ 11 ay önce
Böyle saçmalık mı olur? Peki tam sebepi nedir? Diğer Havayollarında uygulanıyor mu böyle tür yasak?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
hostes ~ 11 ay önce
Bizim Alamancılar artık THY ile uçamayacak demek artık :)))

Yanıtla

Kalan karakter 1000
BOŞ laf ~ 11 ay önce
O almancılar sayesinde ekmek yiyosun
Bogata fly ~ 11 ay önce
Sen ülkede yaşayan almanlara bak hakaretlerin haddi hesabı yok
Tudor ~ 11 ay önce
Tüh ya bende civciv
KAy ~ 11 ay önce
Evet tatlı da; kabin içinde ya kutu içinde olacak veya rehber köpekse ağızlıklı olacak. O olmaz öle.

Yanıtla