20 Haziran 2019, Perşembe 09:35:26

THY'nin rüya uçağı New York'a uçacak

Türk Hava Yolları filosuna katılacak 'rüya uçağı' Boeing 787-9 tipi Dreamliner ile New York'a uçacak.
  • Etiyopya hava yollarında 23 tane var... uçan demode toros 330 lar thy ye kakalanınca bazı gundiler tepkimizi anlayamamıştı
  • Hem Business hemde Ekonomi yolcusunun mutsuz olacagi bir ucak, kucuk genis govdeli ucak icin kabin gurultulu, A330 lar ekonomi yolcusu icin en rahat ucaktir, ucuncu havalimanini ovenler pesinden sovenler yarin bu ucaga sovecekler :) ha ben airbus nereden ucarsa onunla ucarim, Lufthansa ya bizi mecbur ediyorsun THY
  • Amerikalının icadıyla amerikalıya hava mı atacağız? Rüya uçak tabiri de artık komik oluyor,parasını verdik,aldık,kullanacağız bu kadar yüceltmenin ne manası var? Ne zaman böyle bir uçağı patentiyle biz yaparız dünyaya satarız işte o zaman gururla rüya uçak deriz.
  • 400 üstü tabii
  • 787 kaptanı olmak varmis. 7 kare new york
  • EWR mi, JFK mı?
  • ver adanaya falan newyork nedir.
  • Israrla kullaniyorsunuz bu tabiri. neden bunu yaparsiniz. Rüya Ucak mis? Neresi rüya bu ucagin. siradan son model bir Ucak. Kimin rüyalarina giriyor bu Ucak. 3 yil icinde yüzlercesi gökyüzünde ucacak. Hepsi bu. bir seyi abartmakta üstümüze yok.

Türk Hava Yolları filosuna katılacak 'rüya uçağı' Boeing 787-9 tipi Dreamliner ile New York'a uçacak.

25 Haziran'da THY filosuna dahil edilmesi planlanan Dreamliner'ın haftada 1 kez New York'a uçacağı öğrenildi. Seferlerin Ekim ayında başlaması planlanırken, sefer detayları daha sonra belli olacak.

THY'nin rüya uçağı New York'a uçacak

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (19)

Btmn ~ 27 gün önce
Etiyopya hava yollarında 23 tane var... uçan demode toros 330 lar thy ye kakalanınca bazı gundiler tepkimizi anlayamamıştı

Yanıtla

Kalan karakter 1000
MBA USA ~ 28 gün önce
Hem Business hemde Ekonomi yolcusunun mutsuz olacagi bir ucak, kucuk genis govdeli ucak icin kabin gurultulu, A330 lar ekonomi yolcusu icin en rahat ucaktir, ucuncu havalimanini ovenler pesinden sovenler yarin bu ucaga sovecekler :) ha ben airbus nereden ucarsa onunla ucarim, Lufthansa ya bizi mecbur ediyorsun THY

Yanıtla

Kalan karakter 1000
rüya uçak ??? ~ 28 gün önce
Amerikalının icadıyla amerikalıya hava mı atacağız? Rüya uçak tabiri de artık komik oluyor,parasını verdik,aldık,kullanacağız bu kadar yüceltmenin ne manası var? Ne zaman böyle bir uçağı patentiyle biz yaparız dünyaya satarız işte o zaman gururla rüya uçak deriz.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Demekki 777 den çok daha fazla kapasitesi var ~ 28 gün önce
400 üstü tabii

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Paraşüt ~ 28 gün önce
777 ye kapasite olarak yakın sadece, üzerinde değil 2 sınıf konfigürasyonunda. Belki daha yeni bir uçak ve kabiniyle uçmak farklılık katıp bir de üzerine beğeni kazanır düşüncesi olabilir sbebi.
New York ~ 28 gün önce
787 kaptanı olmak varmis. 7 kare new york

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Gerçekler ~ 28 gün önce
Airbus tayfa Amerika nın batı kıyılarını göremedi şimdi doğu kıyılarıda elinden alınıyor...
Pass döndürür ~ 28 gün önce
Yatırmaz
Apton ~ 27 gün önce
Ertesi gün pas çekerler geri merak etmeyin
Once a week ~ 28 gün önce
EWR mi, JFK mı?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
787 ~ 28 gün önce
EWR olabilir
aaaa ~ 28 gün önce
ver adanaya falan newyork nedir.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
THY ~ 28 gün önce
Israrla kullaniyorsunuz bu tabiri. neden bunu yaparsiniz. Rüya Ucak mis? Neresi rüya bu ucagin. siradan son model bir Ucak. Kimin rüyalarina giriyor bu Ucak. 3 yil icinde yüzlercesi gökyüzünde ucacak. Hepsi bu. bir seyi abartmakta üstümüze yok.

Yanıtla