21 Şubat 2020, Cuma 21:26:30

THY'de yeni atamalar gerçekleşti

Türk Hava Yolları (THY) İcra Komitesi bugün aldığı kararla bazı birimlerde atamalar gerçekleştirdi.
  • Yeni atamaların vatana millete şirkete hayırlı olmasını dilerim
  • Abi! acilen müdür olmam lazım!!! çok acciiil..
  • Tk ya batar ya katar
  • Fatih Inan gibi çalışanları tarafından derin bir saygı ve yüksek muhabbetle sevilen bir isim Ankara'ya çok yakışacak. Adalet ve ahlak duygusu bu kadar yüksek az sayıda yönetici var maalesef. Kendisi gittiği yerlerde şirketine hep kazandırmış ve çalışanlarını mutlu etmiştir. Ankara İnan'a hem inansin hem bağrına bassın. En başta ülkemize hayırlı olsun ve böyle güzel insanların sayısı artsın.
  • Gidemi bu müdür atinadan lusakoya bayağı uzun bir yolculuk olmuşta bu ne demek acaba
  • Uçuş işletmede ve bağlı müdürlüklerinde köklü değişim şart.
  • grur duydum tabiki koçer Allah yardımcısı olsun
  • abi acil müdür olmam lazım.
  • Darısı bizim başımıza. Müfettiş alımı için yapılan mülakatlara girdik, başarılı olduk, yakında iş başı yaparsınız dediler, hala ses yok...
  • Münihe kim atandı ?

Türk Hava Yolları (THY) İcra Komitesi bugün aldığı kararla bazı birimlerde atamalar gerçekleştirdi.

THY İcra Komitesi'nin aldığı kararla birlikte;
Atina Müdürü olarak görev yapan Alp Yavuzeser Lusaka Müdürü, Dokümantasyon Pilotu (Ek Görevli) olarak görev yapan İlyas Çağlar Koçer'in Tip Müdürü (B737) (Ek Görevli), Kayseri Satış Müdürü olarak görev yapan Fatih İnan Ankara Satış Müdürü, Adana Satış Müdürü olarak görev yapan Sait Arslan Kayseri Satış Müdürü, Suat Hünkar Şensürücü'nün de Adana Satış Müdürü olarak istihdam edildiği açıklandı.

THY'de yeni atamalar gerçekleşti

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (21)

BILINMEYEN ~ 1 ay önce
Yeni atamaların vatana millete şirkete hayırlı olmasını dilerim

Yanıtla

Kalan karakter 1000
yetim ~ 1 ay önce
Abi! acilen müdür olmam lazım!!! çok acciiil..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
olmamis ~ 10 gün önce
selam ve dua ile...
Batar ~ 1 ay önce
Tk ya batar ya katar

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Katar ~ 1 ay önce
Katilmasi zor olan, tembelin ve umursamazin icinde barinamadigi ama bu meslegi layigi ile yapanlarin aileleri ile en guzel imkanlara gark oldugu sirket.. TK batmasin da katar gibi olsun biz de faydalanalim...
Tgs ~ 1 ay önce
Ne ataması ya prime be olacak
Kayseriye edep gelir inşallah ~ 1 ay önce
Umarım Kayseri meydan bu sefer düzelir
Uyan kayseriii ~ 1 ay önce
İnşallah bu müdür uyumaz
Oran-Kayseri-Ankara ~ 1 ay önce
Fatih Inan gibi çalışanları tarafından derin bir saygı ve yüksek muhabbetle sevilen bir isim Ankara'ya çok yakışacak. Adalet ve ahlak duygusu bu kadar yüksek az sayıda yönetici var maalesef. Kendisi gittiği yerlerde şirketine hep kazandırmış ve çalışanlarını mutlu etmiştir. Ankara İnan'a hem inansin hem bağrına bassın. En başta ülkemize hayırlı olsun ve böyle güzel insanların sayısı artsın.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Beril ~ 1 ay önce
Gidemi bu müdür atinadan lusakoya bayağı uzun bir yolculuk olmuşta bu ne demek acaba

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Arkası var ~ 1 ay önce
Uçuş işletmede ve bağlı müdürlüklerinde köklü değişim şart.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Çalışan ~ 1 ay önce
20 yıldır çalışıyırum. Kariyer yapmak istiyorum. Müdür olmak isyiyorum. Hwngi aşamaları geçmem gerekiyor, bana söylermisiniz
Mavi ~ 1 ay önce
Sıra Kabin Hizmetlerine geliyormuş bilginize
tebrikler ~ 1 ay önce
grur duydum tabiki koçer Allah yardımcısı olsun

Yanıtla

Kalan karakter 1000
hop ~ 1 ay önce
abi acil müdür olmam lazım.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yetim hakkı ~ 1 ay önce
Yetim'in hakkını yetimlere yedirmez bunlar. Tıksırıncaya kadar yesinler bakalım. Burunlarından kim getirecek?
Bekliyoruz ~ 1 ay önce
Darısı bizim başımıza. Müfettiş alımı için yapılan mülakatlara girdik, başarılı olduk, yakında iş başı yaparsınız dediler, hala ses yok...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Çava Reş ~ 1 ay önce
başarılı olduk değil partiden birilerini aradın mı veya dernek ?
Ne Ara ~ 1 ay önce
Hangi ara açıldı bu ilanda girdiniz acaba?
Tamam da ~ 1 ay önce
Münihe kim atandı ?

Yanıtla