28 Haziran 2019, Cuma 15:01:07

THY'de Genel Kurul başladı

Türk Hava Yolları'nda Genel Kurul başladı.
  • THY Gibi dünya devinde Taşeron firma neymiş Yönetim kurulu olarak yeni yönetimde aksiyon bekliyoruz..
  • TGS çalışan personellerin ağır sanayi işçisi olması lazım.
  • hazımsızlar kadro deyince karşı oy kullanmış. hepsini siz yiyin yiyin çatlayın geberin
  • Beğenmeyenler torpilli TKlilar :D
  • İnş gider burdaki başknlar ve müdürler bankamatik müdürleri bankamatik başkanları uçak bakım ve kalite yi silbaştan yenile ilker bey.millet bıktı usandı
  • Sikayetciyiz, memurlar nasil planlariz diye degil, insanlara nasil fenalik yapariz hedefiyle calisyor, ezmek icin ugrasiyorlar
  • 737 ekip plnlmada kim var ise, acil değişsin. nerdeyse bütün uçuşlar skpk da bu ay....
  • Ali bey lütfen sesimizi duyurun. Cargo 5M personel sözleşmesi mayıs ayında bitmiş olup. Hala herhangi bir enflasyon, farkı maaş farkı, gelecek şirket ve şartlar ne olacak bir açıklama bekliyoruz. Ayrıca 16 saat zorunlu mesai kalksın istiyoruz. İş Kanununa göre 11 saat olan günlük mesAi süresine uyulmasi konusunda destek bekliyoruz
  • En buyuk astronot , lutfen bir git, bak kabiliyetin ve vizyonun varsa korkma diger sirketler seni hemen kapar ama biz liyakati olan hakeden yoneticiler istiyoruz
  • Ensar baskani ve diger tarikatcilarda gitsin, katiliyormusun Dilberoglu?

Türk Hava Yolları'nda Genel Kurul başladı.

Merakla beklenen THY Genel Kurulu Yönetim Kurulu Başkanı İlker Aycı'nın gelmesiyle Türk Hava Yolları Genel Yönetim Binası'nda başladı.

Mevcut yönetimden Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Üyesi Cenk Dilberoğlu Genel Kurul'a katılmadı. Dilberoğlu'nun genel kurulda olmaması yeni yönetimde olmayacağına ilişkin iddiaları haklı çıkardı.

THY'de Genel Kurul başladı

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (44)

THY TASERON ~ 3 ay önce
THY Gibi dünya devinde Taşeron firma neymiş Yönetim kurulu olarak yeni yönetimde aksiyon bekliyoruz..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Taşeron ~ 2 ay önce
Yorumu 3 kişi beğenmemiş neden? Omkadar basit madem öyle beğenmeyen o 3 kişi gelsin taşeronda çalışsın madem öyle. Burda işi biz yapıyoruz biz, hem turkiye bayrak taşıyıcısı ilan et kendini hem Avrupa ın ilk 5inde ilan et ama çalışana gelince ezin garibanları hani hak hani adalet.
TGS ~ 3 ay önce
TGS çalışan personellerin ağır sanayi işçisi olması lazım.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
hazımsız ~ 3 ay önce
hazımsızlar kadro deyince karşı oy kullanmış. hepsini siz yiyin yiyin çatlayın geberin

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kargo ~ 3 ay önce
Beğenmeyenler torpilli TKlilar :D

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Sabihagökçn ~ 3 ay önce
İnş gider burdaki başknlar ve müdürler bankamatik müdürleri bankamatik başkanları uçak bakım ve kalite yi silbaştan yenile ilker bey.millet bıktı usandı

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Haklı ~ 3 ay önce
Haklısınız sabiaha gökçen dökülüyor resmen müdür ve nob mudurlerının basarusız olduğu herkes tarafından biliniyor.Hatta bazıları bunlar bellı zaten yerlerde kalmak için tarikatların el etek öptuklerini öptükleri söyleniyor.Bunlar belli herkesin dilinde
Misafir ~ 3 ay önce
Türkçe hocanıza selamlar.. Keşke anlamlı cümleler kurmayı öğretseymiş:)
SHY Lisanslı ~ 3 ay önce
Easa lisanslılar anladınız kalite size yükseliyor. Biz hakkımızla alırken, yunanistandan bulgaristandan çakma lisans alırken iyiydi! Easa lisanslara winter is coming!
Ekip planlamadan sikayetciyiz ~ 3 ay önce
Sikayetciyiz, memurlar nasil planlariz diye degil, insanlara nasil fenalik yapariz hedefiyle calisyor, ezmek icin ugrasiyorlar

Yanıtla

Kalan karakter 1000
337fo ~ 3 ay önce
737 ekip plnlmada kim var ise, acil değişsin. nerdeyse bütün uçuşlar skpk da bu ay....

Yanıtla

Kalan karakter 1000
fo ~ 3 ay önce
dağıttılar/ğıldılar .... iyice...
Güven Çetin ~ 3 ay önce
Torpilli fo aday adaylarına da umarım boyle programlar gelir veledin tekii genel mudurluk calisanı diye kurulmus crm mis selamla sabahla gecti biz sabah aksam calistik torpilsiziz diye yuzumuze bakmadılar
5m belirsizliği ~ 3 ay önce
Ali bey lütfen sesimizi duyurun. Cargo 5M personel sözleşmesi mayıs ayında bitmiş olup. Hala herhangi bir enflasyon, farkı maaş farkı, gelecek şirket ve şartlar ne olacak bir açıklama bekliyoruz. Ayrıca 16 saat zorunlu mesai kalksın istiyoruz. İş Kanununa göre 11 saat olan günlük mesAi süresine uyulmasi konusunda destek bekliyoruz

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Aynen ~ 3 ay önce
Kadrolu memur gibi çalıştırıp taseronun 5m in hakkımızı yiyen turkish cargo ya yönetime ve ilker ayciya hakkımız helal etmiyoruz.eğer muslumansaniz tabi. taşerona zulüm . Allah var gam yok
5M ~ 3 ay önce
Artık her şeyi geçtik tazminatlarımızı istiyoruz kimse mutlu değil sözde uzattıkları ismi var olan kendisi olmayan 5M gitsin yada mutlu edici zam istiyoruz baskıcı şefler tespit edilsin ve yalakaları!!!!
Ufs ~ 3 ay önce
Ufs alacak. Bekleyin. Emine hanımın erkek kardeşi. Taşeron biter mi ya.
Ufs ~ 3 ay önce
Ufs alacak. Bekleyin. Emine hanımın erkek kardeşi. Taşeron biter mi ya.
Erkek ~ 3 ay önce
Kardeşi mi
BEksi ~ 3 ay önce
En buyuk astronot , lutfen bir git, bak kabiliyetin ve vizyonun varsa korkma diger sirketler seni hemen kapar ama biz liyakati olan hakeden yoneticiler istiyoruz

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Ne olur ~ 3 ay önce
Ensar baskani ve diger tarikatcilarda gitsin, katiliyormusun Dilberoglu?

Yanıtla