05 Eylül 2019, Perşembe 14:42:09

THY uçağında olay çıktı!

Türk Hava Yolları'nın İstanbul-Miami seferini yapacak yolcu uçağında olay çıktı.
  • Uçağa almayın kardeşim o zaman promil testi şartı getirilsin uçağa binenlere bence , boarding on dk uzar ama milletün yolculuğu berbat olmaz , uçaktada alkol yasaklansın , içenin çenesi düşüyo , milleti rahatsız ediyo , adabıyşa içen sayısı azalıyor.
  • Birisi de çıkıp uçak kendi kendine kalkıştan nasıl vazgeçmiş dememiş
  • Arkadaş türkler demiş ama uçakların hali ortada sadece 5 türk oluyor. Geri kalan codeshare. Millette para yok nereye gitsin bu fiyatlarla
  • Zaten pist zor ayakta duruyor döndürmeyin koca 777yi
  • Olaya dahil olduk sıkıntı yok yani,bize verilen yetkiye dayanarak kabin kokpit dahil herkesi uçaktan indirdik biz ne dersek o olur,uçuş muçuş yok herkes evine
  • Islam Kuveyt viski icmez. YASAK.
  • Iki gun oncede eskisehirde birisi hostesle kavga etmis Ucak iki saat rotar yapmis
  • Şahıslar Kuveytli ve sarhoş
  • Turk insani kendini heryerde belli ediyor hep bi kavga tartisma negative energy kotu dusunme cabasi halk olarak biraz kendinizi gelistirin kültür ogrenin sanat ogrenin
  • Bir tane densiz çıkar herkesin yolculuğunu berbat eder, uçaktan indirilmeli

Türk Hava Yolları'nın İstanbul-Miami seferini yapacak yolcu uçağında olay çıktı.

AirportHaber'in edindiği bilgiye göre; TC-LJB kutyruk tescili Boeing 777 tipi yolcu uçağında kalkış öncesi bazı yolcular arasında tartışma yaşandı. Yaşann tartışma arbedeye dönüşünce uçak kalkıştan vazgeçti.

Tekrar park yerine gelen uçağa polisin girdiği ifade ediliyor.
 

THY uçağında olay çıktı!

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (18)

Sarhoş yolcu mu ~ 11 gün önce
Uçağa almayın kardeşim o zaman promil testi şartı getirilsin uçağa binenlere bence , boarding on dk uzar ama milletün yolculuğu berbat olmaz , uçaktada alkol yasaklansın , içenin çenesi düşüyo , milleti rahatsız ediyo , adabıyşa içen sayısı azalıyor.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tolga ~ 9 gün önce
Yolcunun sarhoş olduğunu nereden bildiniz? Alkollü üstünüz?
B777ci ~ 11 gün önce
Birisi de çıkıp uçak kendi kendine kalkıştan nasıl vazgeçmiş dememiş

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Teknik ~ 11 gün önce
Arkadaş türkler demiş ama uçakların hali ortada sadece 5 türk oluyor. Geri kalan codeshare. Millette para yok nereye gitsin bu fiyatlarla

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yaw ~ 11 gün önce
Zaten pist zor ayakta duruyor döndürmeyin koca 777yi

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tgs harekat ~ 11 gün önce
Olaya dahil olduk sıkıntı yok yani,bize verilen yetkiye dayanarak kabin kokpit dahil herkesi uçaktan indirdik biz ne dersek o olur,uçuş muçuş yok herkes evine

Yanıtla

Kalan karakter 1000
B727-2F2 ~ 11 gün önce
Islam Kuveyt viski icmez. YASAK.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
777 ~ 11 gün önce
Iki gun oncede eskisehirde birisi hostesle kavga etmis Ucak iki saat rotar yapmis

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Bilirkişi ~ 11 gün önce
Şahıslar Kuveytli ve sarhoş

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Osmancan ~ 11 gün önce
Kuvvetli olsa ne yazar güçsüz olsa ne..
Yorum ~ 11 gün önce
Turk insani kendini heryerde belli ediyor hep bi kavga tartisma negative energy kotu dusunme cabasi halk olarak biraz kendinizi gelistirin kültür ogrenin sanat ogrenin

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tknk ~ 11 gün önce
Hemen klasik turk diyerek yaftayi koyuyorsun. Elalemin gavuru mukemmel de bizimkiler promlemli kafasindan bir cikin yahu.
.. ~ 11 gün önce
Türk olduklarından nasıl bu kadar eminsiniz? Uçak yurtdışına gidiyor
Tüek ~ 11 gün önce
E biliyoruz çünkü insanımızı malesef.
Bilirkişi ~ 11 gün önce
Şahıslar Kuveytli ve sahoş. Bilmeden yorum yazma
Sen ~ 11 gün önce
Sen kendinden biliyorsun yani
Densiz biri ~ 11 gün önce
Bir tane densiz çıkar herkesin yolculuğunu berbat eder, uçaktan indirilmeli

Yanıtla

Kalan karakter 1000
yes ~ 11 gün önce
Katılmakla beraber o biri 2 yapalım derim. Bir tane idare edilebilir de kaos için 2. densiz şart

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000