25 Şubat 2020, Salı 17:54:09

THY Tahran seferlerini iptal etti

THY, koronavirüs nedeniyle günlük 2'ye düşürdüğü İstanbul-Tahran uçuşlarını iptal etti
  • İtalya uçuşları acilen durdurulmalı.
  • Italyan hayranı hostes? 8 yildir ucuyorum boyle bir hayranlık görmedim kabinde aksine kisa uçuş yetistirme derdine dusup sevmeyiz italya ucuslarini. Neden birine camur atmaktan zevk alir bu tip insanlar hep merak etmisimdir
  • Neden durdurdunuz yaaa ucun bilet fiyatlarinida 3 kati yapin para kazanilsin turkiyede baslasin bu olay bakalim nasil hesap vereceksiniz
  • Allah razi olsun.. KEske biraz daha bekleseydik bu tedbirler icin..
  • Süpermarket havacılığı.
  • sorumlular hakkinda yasal islem yapilmali,..ucuslar cok onceden durdurulmaliydi..
  • Italya’da resmi olarak 374 kiside corona cikti ve 11 kisi hayatini kaybetti. Pilotlar olarak italya ucuslarinin durdurulmasini istiyoruz. Fakat itaya ve italyan hayrani hostesler ucuslara devam edebilirler ama biz pilotlar gitmek istemiyoruz. Bize bulastirmasinlar da.
  • aga Iran Air, Mahan filan hala iniyor bunlar boş mu geliyor? neden gönderilmiyorlar?
  • yeni mi aklınıza geldi? yine bu konularda üzerimize yok gerçekten.
  • Bir TK klasigi.. Max leri de tum dunya yere indirince bizimkiler havadan cevirmislerdi. Acı patlıcanı kırağı çalmaz diye dusunuyorlar ama olan müdürlere şeflere degil o uçağı Tahrandan getiren ekibe oldu..

Türk Hava Yolları (THY), koronavirüs salgını nedeniyle günlük ikiye düşürdüğü İstanbul-Tahran uçuşlarını bugün iptal etti.

Edinilen bilgilere göre Türk Hava Yolları'nın (THY) bugün İstanbul'dan Tahran'a yapılması planan seferleri iptal edildi.

Sağlık Bakanlığı'nın aldığı karar doğrultusunda THY, İran'da Şiraz, İsfahan, Meşhed, Tebriz seferlerini durdurmuş; sadece Türk vatandaşlarının Türkiye'ye getirilmesi için Tahran'dan günde iki sefer yapılacağını açıklamıştı.

THY Tahran seferlerini iptal etti

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (31)

Km 1 ~ 1 ay önce
İtalya uçuşları acilen durdurulmalı.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Zavallı ~ 1 ay önce
Italyan hayranı hostes? 8 yildir ucuyorum boyle bir hayranlık görmedim kabinde aksine kisa uçuş yetistirme derdine dusup sevmeyiz italya ucuslarini. Neden birine camur atmaktan zevk alir bu tip insanlar hep merak etmisimdir

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Aaa olur mu ~ 1 ay önce
Neden durdurdunuz yaaa ucun bilet fiyatlarinida 3 kati yapin para kazanilsin turkiyede baslasin bu olay bakalim nasil hesap vereceksiniz

Yanıtla

Kalan karakter 1000
virus ~ 1 ay önce
Allah razi olsun.. KEske biraz daha bekleseydik bu tedbirler icin..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
:) ~ 1 ay önce
Süpermarket havacılığı.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
hilmi ~ 1 ay önce
sorumlular hakkinda yasal islem yapilmali,..ucuslar cok onceden durdurulmaliydi..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Italya ucuslari durdurulsun! ~ 1 ay önce
Italya’da resmi olarak 374 kiside corona cikti ve 11 kisi hayatini kaybetti. Pilotlar olarak italya ucuslarinin durdurulmasini istiyoruz. Fakat itaya ve italyan hayrani hostesler ucuslara devam edebilirler ama biz pilotlar gitmek istemiyoruz. Bize bulastirmasinlar da.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Az sıcak ye ~ 1 ay önce
Bız pılotlar ucmak ıstemıyoruz , bız pılotlar pılotlar ... HAVA SEN ZAMANI OY TOPLAMAK ICIN O HOSTESLERE HOSTLARA OY ICIN AGLANIYODUNUZ !!! AZICIK GİTTE CRM OGREN ! BIZDE SENIN GIBI CRM EKSIGI BIRIYLE UCMAK ISTEMEYIZ , adamdakı kafaya bak ya
ileri zekA ~ 1 ay önce
bunu sana bir erkek olarak soruyorum !ciddi olarak soruyorum sen nasi bir ileri zekalisinda,italyan hayrani hostesler gidebilir gibi konuyla alakasiz,bir cümle kurup bi nane Yaptigini saniyorsun,merak ediyorum!bu nasi bir kafayı yemişliktir
Şef danilo ~ 1 ay önce
İtalya dediğin yerde ne var arkadaş ? Pasta Piazza Dondurma başka da bi numara yok , senin bacını bi italyan mı kaçırdı ne bu italyan nefreti :D bana sorsan ispanya daha güzel
ötekiler? ~ 1 ay önce
aga Iran Air, Mahan filan hala iniyor bunlar boş mu geliyor? neden gönderilmiyorlar?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Polonez ~ 1 ay önce
yeni mi aklınıza geldi? yine bu konularda üzerimize yok gerçekten.

Yanıtla