01 Ağustos 2019, Perşembe 09:32:01

THY pilotundan Sergen Yalçın'a jest!

Yeni Malatyaspor’u Slovenya’ya götüren Türk hava Yolları’na ait TK 1063 nolu uçağın Beşiktaşlı pilotu Hakan Urcu, anonsla Sergen Yalçın’a jest yaptı.
  • Adam
  • fazla abartıyorsunuz. kaptanımız bir dileğini paylaşmış bunun neresi kötü. insanlar fikirlerini,düşüncelerini paylaşamaz oldular sizin gibiler yüzünden. Değerli kaptanlarıma ve kabin ekibi arkadaşlarımıza iyi uçuşlar.
  • Bi gün uçakta muslera var gelmiş galley de foto çektiriyor, hocam müsaadenizle ben de bir foto çeksem hazır burdayken dedim ve demez olaydım sığır adam yok çıkamazsın edemezsin vsvsvs neyse dedim hangi takımı tutuyorsunuz hocam ben iniş takımlarını tutuyorum demez mi... İşte maal esef...
  • Yok profesyonellikmis yok ciddiyetmis miş miş miş. Sanırsın her işleri dört dörtlük çok ciddi tam, eleştirmeye geldi mi bı havalar. Biraz rahat olun dunyanizi renklendirin. Biraz çaba
  • Gayet gereksiz, gayet ciddiyetsiz.. Son zamanlarda kokpite bir havalar geldi hayır olsun.
  • Sadece Yeni malatyaspor ile ilgili anonsla bıraksaydı bir derece tamam dicem.. ama bu sergene özel kısmı tamamen fiyasko. iyi her oturan ünlüye anons yapalım o zaman kokpitten.. Hoşgeldiniz sayın x , sarkılarınızı severek dinliyoruz .. yani albümüzünü sabırsızlıkla bekliyoruz.. Bayrak taşıyıcı sirkette ucuyorsun kardeş. Biraz ağırlığını hisset.
  • sergeni bırakın tgs ye bakın size hizmet verene değer verin
  • nonstandart uygulama... havabus cıdır
  • ya ünlülere ya da tk personellerine jest.. peki taşören çalışanlara neden yok bu jestler? 21 temmuzda doğum günümdü aynı gün sabahında thy ile izmire seyahate gittim. uçakta hiç bir kutlama yada bir tebrik hiçbirşey yapılmadı. eee tabii ünlü iş adamı, manken furbolcu yada tk personeli değiliz sonuçta tabiki taşören çalışanı yine ezdiler, horgörüp ayıldılar.. sonuçta biletimi kendi PARAMLA aldım ve çalışandan ziyada bir THY misafiriydim. neyseki katılmış olduğum tur firması ETS TUR doğum günümü hatırlamıştı ve hediye ve pastamı onlar süpriz yapıp kestiler. Teşekkürler ETS Teşekkürler Mehmet Ersoy'un güzel personelleri.. (:
  • Çok iyiymiş☺️ personellere böyle tatlı süprizleri yapabilecek cesareti veren THY teşekkürler:)

UEFA Avrupa Ligi 2. Ön Eleme Turu rövanş maçı için Slovenya’nın başkenti Ljubljana'ya giden sarı-kırmızılıları taşıyan uçak havadayken, pilottan gelen anons büyük alkış aldı.

Fanatik bir Beşiktaş taraftarı olduğu öğrenilen Hakan Urcu isimli pilot önce Yeni Malatyaspor’a, daha sonra ise Sergen Yalçın’a yaptığı anonsla başarı diledi.

Pilot Urcu, Sergen Yalçın’a, “Sergen Hocam çıktığınız mücadeleler zaferle dolu olsun. Elbet bir gün kavuşacağız” anonsuyla jest yaptı. Anons üzerine uçakta alkış sesleri yükseldi.

THY pilotundan Sergen Yalçın'a jest!

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (25)

Boş ~ 3 ay önce
Adam

Yanıtla

Kalan karakter 1000
atc ~ 3 ay önce
fazla abartıyorsunuz. kaptanımız bir dileğini paylaşmış bunun neresi kötü. insanlar fikirlerini,düşüncelerini paylaşamaz oldular sizin gibiler yüzünden. Değerli kaptanlarıma ve kabin ekibi arkadaşlarımıza iyi uçuşlar.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Atc 'ye ~ 3 ay önce
Atcocum kendine bir rumuz bulmak cok mu zor? Niye Atc rumuzuyla yaziyosun anlamiyorum ki. Zaten cok genel gecer bir yorum yapmissin. Atc oldugunu bilseler ne olur, bilmeseler ne?
Hiç unutmam ~ 3 ay önce
Bi gün uçakta muslera var gelmiş galley de foto çektiriyor, hocam müsaadenizle ben de bir foto çeksem hazır burdayken dedim ve demez olaydım sığır adam yok çıkamazsın edemezsin vsvsvs neyse dedim hangi takımı tutuyorsunuz hocam ben iniş takımlarını tutuyorum demez mi... İşte maal esef...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Erman ~ 3 ay önce
Yok profesyonellikmis yok ciddiyetmis miş miş miş. Sanırsın her işleri dört dörtlük çok ciddi tam, eleştirmeye geldi mi bı havalar. Biraz rahat olun dunyanizi renklendirin. Biraz çaba

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Psger ~ 3 ay önce
Gayet gereksiz, gayet ciddiyetsiz.. Son zamanlarda kokpite bir havalar geldi hayır olsun.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Bay Yeniyetme ~ 3 ay önce
Sadece Yeni malatyaspor ile ilgili anonsla bıraksaydı bir derece tamam dicem.. ama bu sergene özel kısmı tamamen fiyasko. iyi her oturan ünlüye anons yapalım o zaman kokpitten.. Hoşgeldiniz sayın x , sarkılarınızı severek dinliyoruz .. yani albümüzünü sabırsızlıkla bekliyoruz.. Bayrak taşıyıcı sirkette ucuyorsun kardeş. Biraz ağırlığını hisset.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tk ~ 3 ay önce
Ben söyle düşünüyorum şayet sanatçı eurovizyon vb ülkemizi temsil edecek bir yarışmaya gidiyorsa yapılmalı nihayetinde burada Malatyaspor ülkemizi temsil edecek ve Sergen de bu takımjb hocası bence bunlara takılmayalım arkadaşlar. Din yok siyaset yok herhangi bir grubu kışkırtacak bir söz yok sonuçta
tgs ~ 3 ay önce
sergeni bırakın tgs ye bakın size hizmet verene değer verin

Yanıtla

Kalan karakter 1000
İsimsiz ~ 3 ay önce
Yine çıktınız piyasaya
337 ~ 3 ay önce
nonstandart uygulama... havabus cıdır

Yanıtla

Kalan karakter 1000
ETS kutlar ~ 3 ay önce
ya ünlülere ya da tk personellerine jest.. peki taşören çalışanlara neden yok bu jestler? 21 temmuzda doğum günümdü aynı gün sabahında thy ile izmire seyahate gittim. uçakta hiç bir kutlama yada bir tebrik hiçbirşey yapılmadı. eee tabii ünlü iş adamı, manken furbolcu yada tk personeli değiliz sonuçta tabiki taşören çalışanı yine ezdiler, horgörüp ayıldılar.. sonuçta biletimi kendi PARAMLA aldım ve çalışandan ziyada bir THY misafiriydim. neyseki katılmış olduğum tur firması ETS TUR doğum günümü hatırlamıştı ve hediye ve pastamı onlar süpriz yapıp kestiler. Teşekkürler ETS Teşekkürler Mehmet Ersoy'un güzel personelleri.. (:

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Sen ~ 3 ay önce
Taş örmeye devam et
Rby ~ 3 ay önce
Çok iyiymiş☺️ personellere böyle tatlı süprizleri yapabilecek cesareti veren THY teşekkürler:)

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000