13 Mart 2019, Çarşamba 16:14:58

THY İstanbul Havalimanı'ndan Bali'ye uçacak

Türk Hava Yolları İstanbul Havalimanı'ndan Bali seferlerine başlayacağını duyurdu.
  • Kafa yapmak için ideal yer.
  • inşaata uçakmı iner ya neyin kafası bu kim almıl bu kararı insanların canını nasıl rüske atarlar
  • arkadaşlar inşaata uçak indirecek tek ülkeyiz inanın bu işde bir yanlışlık var ALLAH akıl fikir versin bu durum normal değil ertelenmesi şart aksi takdirde inanın thy batacak çünkü orası son derece riskli ve inşaat hali
  • Allah allah, 3 hafta sonra zaten tasinmiyormuydu THY?
  • Baliye gidecek adama 100-150 lira taksi parası koymaz demis kısacası
  • Sydney ucuslarinin isaretimi bu?
  • derken? Hangi ucak?
  • bali gidecek sevgili ariyorum
  • Torbacıların memleketi
  • 340 mi yine?

Türk Hava Yolları (THY) İstanbul Havalimanı'ndan Bali seferlerine başlayacağını duyurdu.

İstanbul Havalimanı'ndan yaptığı uçuşlarını artırmaya devam eden THY'nin yeni rotası belli oldu. 

THY sosyal medya hesabı Twitter'dan yaptığı açıklamada: "Yeni evimiz İstanbul Havalimanı çıkışlı Bali seferlerimiz çok yakında başlıyor" dedi. seferlere ilişkin detaylar daha sonra belli olacak.

THY İstanbul Havalimanı'ndan Bali'ye uçacak

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (22)

Guzel ~ 7 gün önce
Kafa yapmak için ideal yer.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
ALLAH korusun ~ 7 gün önce
inşaata uçakmı iner ya neyin kafası bu kim almıl bu kararı insanların canını nasıl rüske atarlar

Yanıtla

Kalan karakter 1000
TİTANİK VE THY ~ 7 gün önce
arkadaşlar inşaata uçak indirecek tek ülkeyiz inanın bu işde bir yanlışlık var ALLAH akıl fikir versin bu durum normal değil ertelenmesi şart aksi takdirde inanın thy batacak çünkü orası son derece riskli ve inşaat hali

Yanıtla

Kalan karakter 1000
3 hafta ~ 8 gün önce
Allah allah, 3 hafta sonra zaten tasinmiyormuydu THY?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yorumcu ~ 7 gün önce
Istanbul havalimanı deyor, Atatürk havalimanı demiyor. Okuyun az haberi
BurakBal ~ 8 gün önce
Baliye gidecek adama 100-150 lira taksi parası koymaz demis kısacası

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yorumcu ~ 7 gün önce
Balide ne işiniz var,tüm otellerin spalarinda balili masorler var. Balide bu kadar masör yoktur
Kezbanlar Bali’ de :) ~ 7 gün önce
Kezbanlar sözüm meclisten dışarı Bali’ yi de görecekler. Hayatlarında kendi imkanlarıyla yurtiçinde bile uçak seyahati ve tatilini yapamayanlar ya da en ucuz şekilde yapanlar Bali’ ye uçacak :))) Büyüksün Tk. Ne yazık ki bu işi hakedenler kadar haketmeyen, bu işe yakışmayan, kriterlere uymayan, sırf torpille alınmış birsürü kabin ekibi arkadaşımız var... Bu rota içinde ne torpiller dönecek kim bilir!!!
Sydney ~ 8 gün önce
Sydney ucuslarinin isaretimi bu?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
İzinler ~ 7 gün önce
İzinler alınırsa iki ülkeden de En mantıklı aktarma noktalarından biri Artık katar air de var istanbul dışında bir çok şehirden yolcu topluyor. THY için de bir aktarma noktası şart. Bali istanbul için mantıklı ama ankara izmir Adana için de mantıklı olacak bir Hub lazım doha rekabeti için
bali ~ 8 gün önce
derken? Hangi ucak?

Yanıtla