27 Mayıs 2019, Pazartesi 19:02:45

THY Do&Co ile anlaşmasını 15 yıl uzattı

Türk Hava Yolları (THY), Do&Co ikram şirketi ile olan mevcut ortaklığını 15 yıllık anlaşma ile yenilediklerini duyurdu.
  • Doco personelini özellikler şefleri Tk bünyesine alıp uçak içerisinde sorumluluk verilmeli.
  • Terfıler noldu arkadaslar
  • Çalışanlaea verilen yemekler çok vasat. Doco ile calisilsin. Tavuk yemekten yumurtlama evresine evrileceğiz. Bayat,kokan bulgur pilavları zaten aman aman.
  • Ah doco yatacak yeriniz yok yüzlerce aileyi mağdur ettiniz gözünüzü kırpmadan attınız hakkımı helal etmiyorum
  • Teşekkürler. Bugun gerçekten çok önemli bir gün. Doconun zor günlerinde hiç bir gazeteci yazmaya cesaret edemez iken Sn Hıncal Uluç açık ve secik olarak THY yönetimine yanlış yaptıklarını ve Doco ile çalışılması gerektiğini yazdı. Onun için en candan teşekkürlerimiz Hıncal Uluç İçin...
  • 2019 yılı Doconun Avrupada inanılmaz bir atılımına sahne oluyor. Önce British ile 10 yıl, sonra Iberia ile 10 yıl ve şimdi de THY ile 15 yıllık anlaşmalar. Bunu eminim başka hub ikram tesisleri de izleyecek. Artık yolcularına taze ve yüksek kalitede yemek vermek isteyenler için tek adres haline geliyor Doco.
  • Beyler ihl de yemekler çok kötü. İnsanlar hastaneden çıkmıyor. Şu yemek firması gitsinde Doco insan gibi bir yemek versin madem ki 15 sene beraberiz. İllaki toplu zehirlenmeler mi olacak önlem almak için. Adamlar Avm mantıklı havaalanı yapmış. Personele dair hiç bir şey yok.
  • Onu biliyoruz zaten bize terfiler ve yalnizca doconun qlmadigi ama diger tum sirketlerin persobelube verdii paralardan haber verin he bir de beyaz yakanin maaslarindaki adaletsizligi kontrol edinde hak yemeyin artik
  • Yemekler çok kötü ve hep aynı beef or pasta seviye çok düştü. THY 3 yıldıza düşmesinde payı büyük bence son zamanlarda verilen en büyük yanlış sözleşme yenilemek.
  • İnanılmaz şekilde personel eksik. Şöfor yüklemeci memur ne olucak böyle nereye kadar dayanıcaz. Rezalet operasyon kısmına birileri işe alınmalı

Türk Hava Yolları (THY), Do&Co ikram şirketi ile olan mevcut ortaklığını 15 yıllık anlaşma ile yenilediklerini duyurdu.

THY'den Kamuyu Aydınlatma Platformu'na (KAP) yapılan açıklamada: "Türkiye'deki Havalimanlarından çıkışlı tüm uluslararası, ulusal ve charter uçuşlarını kapsayan ikram hizmetleri anlaşmasının 15 yıl süreli olarak imzalanmasına karar verilmiştir" denildi. 

İşte THY'nin açıklaması;
Ortaklığımız iştiraki olan THY DO & CO İkram Hizmetleri A.Ş. şirketindeki ortağımız DO & CO ile mevcut ortaklığımızın devam ettirilmesine dair yapılan görüşmeler sonucunda; Türkiye'deki Havalimanlarından çıkışlı tüm uluslararası, ulusal ve charter uçuşlarını kapsayan ikram hizmetleri anlaşmasının 15 yıl süreli olarak imzalanmasına karar verilmiştir. Söz konusu anlaşma, İstanbul ‘daki otel projesinin THY DO & CO İkram Hizmetleri A.Ş'den Ortaklığımıza satışını da içermektedir. Bu işlemlerin gerçekleştirilmesi ön koşullara, özellikle yetkili rekabet makamlarının onayına tabidir."

THY Do&Co ile anlaşmasını 15 yıl uzattı

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (33)

Km1 ~ 20 gün önce
Doco personelini özellikler şefleri Tk bünyesine alıp uçak içerisinde sorumluluk verilmeli.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
D ~ 20 gün önce
Terfıler noldu arkadaslar

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Calisan yemeği ~ 20 gün önce
Çalışanlaea verilen yemekler çok vasat. Doco ile calisilsin. Tavuk yemekten yumurtlama evresine evrileceğiz. Bayat,kokan bulgur pilavları zaten aman aman.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
ESB ~ 19 gün önce
Halinize şükredin. Bekarddan geliyor yemekleriniz, BTA diye bir firma yok Allahtan başınızda
Doco ~ 20 gün önce
Ah doco yatacak yeriniz yok yüzlerce aileyi mağdur ettiniz gözünüzü kırpmadan attınız hakkımı helal etmiyorum

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Sn Hıncal Uluç ~ 20 gün önce
Teşekkürler. Bugun gerçekten çok önemli bir gün. Doconun zor günlerinde hiç bir gazeteci yazmaya cesaret edemez iken Sn Hıncal Uluç açık ve secik olarak THY yönetimine yanlış yaptıklarını ve Doco ile çalışılması gerektiğini yazdı. Onun için en candan teşekkürlerimiz Hıncal Uluç İçin...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
2019 Doco ~ 20 gün önce
2019 yılı Doconun Avrupada inanılmaz bir atılımına sahne oluyor. Önce British ile 10 yıl, sonra Iberia ile 10 yıl ve şimdi de THY ile 15 yıllık anlaşmalar. Bunu eminim başka hub ikram tesisleri de izleyecek. Artık yolcularına taze ve yüksek kalitede yemek vermek isteyenler için tek adres haline geliyor Doco.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
İga Avm ~ 20 gün önce
Beyler ihl de yemekler çok kötü. İnsanlar hastaneden çıkmıyor. Şu yemek firması gitsinde Doco insan gibi bir yemek versin madem ki 15 sene beraberiz. İllaki toplu zehirlenmeler mi olacak önlem almak için. Adamlar Avm mantıklı havaalanı yapmış. Personele dair hiç bir şey yok.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Personel ~ 20 gün önce
Onu biliyoruz zaten bize terfiler ve yalnizca doconun qlmadigi ama diger tum sirketlerin persobelube verdii paralardan haber verin he bir de beyaz yakanin maaslarindaki adaletsizligi kontrol edinde hak yemeyin artik

Yanıtla

Kalan karakter 1000
çalışan ~ 20 gün önce
Yemekler çok kötü ve hep aynı beef or pasta seviye çok düştü. THY 3 yıldıza düşmesinde payı büyük bence son zamanlarda verilen en büyük yanlış sözleşme yenilemek.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Ne bekliyodun ~ 20 gün önce
Uçakta ne yemeği bekliyordun arkadaşım...ne olsun mesela...kuzu cevirme filan istermisin..
Az düşün az ~ 20 gün önce
Skytrax danışmanı olmadığı habayolunun derecesini düşürür ardından 2 3 yıl sonra havayoluyla anlaşma sağlar ve derecesini yükseltir. Önce bir skytrax i araştır sonra yorum yap
ch ~ 20 gün önce
simdi bunun suclusu doco degil onu bi anlaman lazim. ucaga yuklenecek ikramin ucretiyle ilgili karari thy veriyor. tk daha pahali cesitli ikram istese doco kisi basi bir kuzu da yukler. bunu yillardir anlatamadik.
Doco personeli ~ 20 gün önce
İnanılmaz şekilde personel eksik. Şöfor yüklemeci memur ne olucak böyle nereye kadar dayanıcaz. Rezalet operasyon kısmına birileri işe alınmalı

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Doco personeline ~ 20 gün önce
Sana doco da bedava para dağıtıyorlar mı dediler de girdin şirkete. Is bu isine gelmiyorsa kapıyı bıliyorsundur.. bir bitmediniz yaa..

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000