19 Nisan 2019, Cuma 11:36:13

THY 787 için geri sayıma geçti

Türk Hava Yolları'nın ABD'li üretici Boeing'e verdiği sipariş kapsamında üretilecek Boeing 787-9 tipi Dreamliner uçaklarının üretim detayları belli oldu.
  • Artık 777 ve 787 nin modası geçti A350-1000 lazım yada 77X
  • Zamanında TK neden A380 niye almıyor diye söylenip vizyonuna laf edenler de vardı ... Sonuç ; bir kaç yıl içinde 380 lerin çoğu emekliye ayrılacak . Yani TK ne zaman hangi uçağı alcağını iyi bilir vesselam .
  • Hayırlı olsun
  • boeing pişmanlıktır b737 maxların yerine kesinlikle pegasus gibi a321 neo alınmalıydı bu uçak içinde aynı.. bir sürü problemi var elektrik sisteminde, basınçlandırma sisteminde vb, a350 bu uçaktan çok daha gelişmiş bir uçak ayrıca yedek parça vs hep problem boeing uçaklarında
  • Boeing hayal kırıklığıdır, Airbus açık ara mükemmeldir Boeing ten elde ettiğin karı 2 günde kaybedersin yanında prestij kaybı bonus olur.
  • Ciddi pilot açığı var ve bu artacak. Bu TIS’la bırak kaliteli vasat pilot bile gelmez. Tek çare yabancıya ayrı yerliye ayrı politika gütmek.
  • Bu ne ki, temel reis önderliğinde hamsiden elde edilecek güçle durmadan aylarca hatta yıllarca havada,karada,denizde her hava şartında gidebilen,777,787,380 bilmem neyi sollayacak,kaptan reisin isteğine göre isterse 1000 isterse 2000 yolcu taşıyacak yerli ve milli uçağımızı 2023'de uçuracağız hatta daha kısa sürede belki de önümüzdeki ay da olabilir evelallah,inşallah,maşallah,hamdolsun,amin...
  • 787 MAX çıkmadan ne alacaksanız alın.
  • millet almış uçuyor kaç yoldır biz 865.ci olanı alacaz! vizyon!
  • Yerli ve milli uçağımız buna bin basar evelallah, hamdolsun, amin.

Türk Hava Yolları'nın ABD'li üretici Boeing'e verdiği sipariş kapsamında üretilecek Boeing 787-9 tipi Dreamliner uçaklarının üretim detayları belli oldu.

HavaArenamedya'da yer alan bilgilere göre ilk üretilecek uçağın kuyruk tescili TC-LLA olurken, 865 sıra numarasıyla üretime girecek. Söz konusu uçağın Mayıs sonunda üretimden çıkarak Haziran ayında da ilk uçuşunu yapacağı tahmin ediliyor.

Öte yandan Boeing, THY için bu yıl 6 adet 787 üreterek aynı yıl teslimatını yapacak. Göklerdeyiz'de yer alan bilgilere göre; Haziran ayında 1, Temmuz ayında 3 ve Ağustos ayında da 2 adet uçak THY filosuna katılacak.
 

THY 787 için geri sayıma geçti

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (35)

Saw da kal edilmiş 777 dolu ~ 1 ay önce
Artık 777 ve 787 nin modası geçti A350-1000 lazım yada 77X

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Harekat ~ 1 ay önce
Zamanında TK neden A380 niye almıyor diye söylenip vizyonuna laf edenler de vardı ... Sonuç ; bir kaç yıl içinde 380 lerin çoğu emekliye ayrılacak . Yani TK ne zaman hangi uçağı alcağını iyi bilir vesselam .

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Zafer Şenkoğlu ~ 1 ay önce
Hayırlı olsun

Yanıtla

Kalan karakter 1000
wing ~ 1 ay önce
boeing pişmanlıktır b737 maxların yerine kesinlikle pegasus gibi a321 neo alınmalıydı bu uçak içinde aynı.. bir sürü problemi var elektrik sisteminde, basınçlandırma sisteminde vb, a350 bu uçaktan çok daha gelişmiş bir uçak ayrıca yedek parça vs hep problem boeing uçaklarında

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Cpt ~ 1 ay önce
Boeing hayal kırıklığıdır, Airbus açık ara mükemmeldir Boeing ten elde ettiğin karı 2 günde kaybedersin yanında prestij kaybı bonus olur.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Rumbacı ~ 1 ay önce
Ciddi pilot açığı var ve bu artacak. Bu TIS’la bırak kaliteli vasat pilot bile gelmez. Tek çare yabancıya ayrı yerliye ayrı politika gütmek.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
eyyy 787 ~ 1 ay önce
Bu ne ki, temel reis önderliğinde hamsiden elde edilecek güçle durmadan aylarca hatta yıllarca havada,karada,denizde her hava şartında gidebilen,777,787,380 bilmem neyi sollayacak,kaptan reisin isteğine göre isterse 1000 isterse 2000 yolcu taşıyacak yerli ve milli uçağımızı 2023'de uçuracağız hatta daha kısa sürede belki de önümüzdeki ay da olabilir evelallah,inşallah,maşallah,hamdolsun,amin...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
UçanKaçan ~ 1 ay önce
787 MAX çıkmadan ne alacaksanız alın.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
865! ~ 1 ay önce
millet almış uçuyor kaç yoldır biz 865.ci olanı alacaz! vizyon!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Boş boş laflar ~ 1 ay önce
Bunun vizyon la ne alakası var? TK 787 nin gelişmesini bekledi aynısını 777 ile de yaptı. Piyasaya yeni bir uçak almak herzaman riskli dir. Lufthansa daha yeni sipariş etti
??? ~ 1 ay önce
37 max lara niye hemen atladi ozamn sayin yorumcu
A380 şeklin yeter. ~ 1 ay önce
İkinci el A380 al daha iyi. Yazın Ant - Moskova uçsa yeter zaten
Kk ~ 1 ay önce
İyiki senin vizyon bizim yöneticilerde yok
???'a ~ 1 ay önce
MAX tamamen yeni bir uçak değil 737-800'ün yeni versiyonu ve yenisi varken 737-800 sipariş etmek hiç mantıklı değildi. Bu kadar büyük bir sorun yaşanacağını da kimse tahmin edemezdi.
Babalamacı ~ 1 ay önce
Havacılık duayeni mübarek olsun. Söz olsun bir dahaki sefere ilk çıkan modeli alıcaklar
Batu ~ 1 ay önce
İlk Boeing 787ler çıktığında batarya arızasından dolayı güvensiz bir uçaktı (uçak havadayken bataryanın yanması sebebiyle yapılan acil inişler çoktu) fakat Türk Hava Yolları için gerekli güvenlik seviyesine ulaşılınca aldılar, yani yolcularının güvenliğiyle ilgili vizyonsuzluk ile bir alakası yok.
thy ~ 1 ay önce
Senin gibi popülist söylemlerle hareket eden zihniyettekilerin elinde değil Allah’tan.Birkaç tane akıllı adam var içerde.Senin kafada olsalar a380 i şirkete doldurur şimdi dünyanın zararını yaparlardı.Sende burdan böyle şov yapmakla uğtaşırdın
777 ~ 1 ay önce
Lufthansa bile yeni sipariş verdi şimdi onlarda mı vizyonsuz
Bos bos lafci ~ 1 ay önce
Vizyonla ve risklidir de kullandigin ekleri ayri yazacagina her zaman kelimesini ayri yazacaksin. Once bunu ogren de sonra vizyonerlik tasla millete
Efsun ~ 1 ay önce
Iflas eyleyup hepsi yere inmesin YETER ay yildizla goklerde olsunlar ele gune rezil olmayalim ok
787 ~ 1 ay önce
Yerli ve milli uçağımız buna bin basar evelallah, hamdolsun, amin.

Yanıtla