24 Mart 2020, Salı 13:56:00

SHGM duyurdu; Pilot sınavları iptal edildi

Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü (SHGM) pilot sınavlarının iptal edildiğini duyurdu.
  • Egitim de moduler gibi uzaktan olur mu bu gidiste??
  • Aday arkadaşlar için yazıyorum, buradaki hayatta hiçbir şey olamamış, hedefleri için zorluk çekmenin ne demek olduğunu bilmeyen kişilerin fikirlerini çok dikkate almayın. Zaten günlük hayatlarında pek dikkate alınmadıkları için burada nefret kusuyorlar. Yüzyüze iki çift laf edemeyecekleri insanların işlerine, maaşlarına laf atıyorlar. Bu olaylar kontrol altına alındığında her şey eski haline döner, belki daha iyi birhalde, bilemeyiz. Artık bir yola girmişsiniz, kendinizi geliştirirseniz, yaşla ilgili sorununuz da yoksa, hedefinize odaklanın.
  • Şirketler alım yapmadan okulların kapanması lazm.3 yıldır işsizim.Bi sizin düzensiz programsızlığnzdan bıktık birde Thynin elinde tuttuğu yabancı pilotlardan... İş yok işşşş iş yok arkadş iş yok
  • Aman pilot adaylari elinizi cabuk tutun birsuru issiz pilota ihtiyac olucak.
  • Camianın durumu ne kadar üzücü, herkes endişe içinde. Bunu önlemenin yolu yok, bunu hepimiz yaşayıp öğreneceğiz. Yaşadığınız hayatı sorgulayınız lütfen. Bu sektörde birbirine haksızlık yapanlar. Kimisi sihirli değnek diyecek, kimisi lanet diyecek ama hiçbir şey eskisi gibi olmayacak. Bu işte artık kaymak yok gibi görünüyor. Maske işi karlı. uçuş okulu yerine maske ya da dezenfektan işine girin.
  • Bişy olmaz eleriz
  • Şirketler pilot alımı yapana kadar iptal edilmesi gerekir.Açıkta en az 400 pilot var. Hangi piyasaya pilot basıyosunuz? Uçuş okulları ayakta kalsın diye piyasayı neden şişiriyosun? Thy yabancı aşkından vazgeçmiyor,onlar bizden daha değerli,Türk olmak avantaj değil.Piyasada fazlasıyla pilot olunca Thy alımlarda saçmalıyor,Adil olmayan eleme sistemi oluyor.Eleniyorsun ama nedeni yok.

Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü (SHGM) pilot sınavlarının iptal edildiğini duyurdu.

Daha önce yapılan açıklamada PPL, ATPL ve balon sınavlarının 10 Nisan'a kadar iptal edildiği bildiren SHGM, 10 Nisan'dan sonraki sınavları da iptal etti.

SHGM duyurusunda:

Korona (Covid-19) virüsü salgını sebebiyle Genel Müdürlüğümüzce yapılan PPL, ATPL ve balon sınavları 10 nisan 2020 tarihine kadar iptal edilmişti. Ancak söz konusu salgının devam etmesi nedeniyle tedbir amaçlı olarak, aşağıdaki sınavlar iptal edilmiştir.

-          13-17 Nisan 2020 tarihleri arası İstanbul Türk Sivil Havacılık Akademisinde yapılacak olan ATPL Sınavları,
-          17 Nisan 2020 tarihinde Ankara merkezimizde yapılacak olan PPL sınavları,


Kamuoyuna duyurulur.

SHGM duyurdu; Pilot sınavları iptal edildi

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (11)

Entegre ~ 5 ay önce
Egitim de moduler gibi uzaktan olur mu bu gidiste??

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Fesatlık ~ 5 ay önce
Aday arkadaşlar için yazıyorum, buradaki hayatta hiçbir şey olamamış, hedefleri için zorluk çekmenin ne demek olduğunu bilmeyen kişilerin fikirlerini çok dikkate almayın. Zaten günlük hayatlarında pek dikkate alınmadıkları için burada nefret kusuyorlar. Yüzyüze iki çift laf edemeyecekleri insanların işlerine, maaşlarına laf atıyorlar. Bu olaylar kontrol altına alındığında her şey eski haline döner, belki daha iyi birhalde, bilemeyiz. Artık bir yola girmişsiniz, kendinizi geliştirirseniz, yaşla ilgili sorununuz da yoksa, hedefinize odaklanın.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Haha ~ 5 ay önce
Seni kim gönderdi yorum yapmak için Piyasadan haberin varmı? Çok isteyip hedefe kitlenince haddinden fazla hayal kırıklıkları yaşıyorsun. O yüzden bazı şeyler başarı veya istemekte bitmiyor.Çünkü birileri hatta fazlaları hayatının içine çomak sokabiliyor.Ya senin hayatın ballı gitmiş yada farklı ülkenin insanısın... Tabiki hedefin ve hayalin için mücadele vereceksin.Ama yaşanılan haksızlıklar olunca lanet olsun diyorsun sizin gibi insanlara...O nedenle kapasite fazlası eğitime gerek yok diye düşünüyorum çünkü hayalleri suya düşecek o daha kötü
... ~ 5 ay önce
Şirketler alım yapmadan okulların kapanması lazm.3 yıldır işsizim.Bi sizin düzensiz programsızlığnzdan bıktık birde Thynin elinde tuttuğu yabancı pilotlardan... İş yok işşşş iş yok arkadş iş yok

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Cevap ~ 5 ay önce
Aman pilot adaylari elinizi cabuk tutun birsuru issiz pilota ihtiyac olucak.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Akademi ~ 5 ay önce
Harici pilot olmaya çalışan garibanlar, çok geç olmadan dönün bu isten sonra çok ağlarsınız bu işler iki seneye düzelmez,
İçin fesat ~ 5 ay önce
Sen böyle bir yorum yazabiliyorsan bırak pilot olmayı sen adam olamamışsın demektir. Dikkat et şirket harçlığını kesmesin.
Türk Pilotu ~ 5 ay önce
Camianın durumu ne kadar üzücü, herkes endişe içinde. Bunu önlemenin yolu yok, bunu hepimiz yaşayıp öğreneceğiz. Yaşadığınız hayatı sorgulayınız lütfen. Bu sektörde birbirine haksızlık yapanlar. Kimisi sihirli değnek diyecek, kimisi lanet diyecek ama hiçbir şey eskisi gibi olmayacak. Bu işte artık kaymak yok gibi görünüyor. Maske işi karlı. uçuş okulu yerine maske ya da dezenfektan işine girin.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
DR.VETU IIKK ~ 5 ay önce
Bişy olmaz eleriz

Yanıtla

Kalan karakter 1000
İşsiz ~ 5 ay önce
Şirketler pilot alımı yapana kadar iptal edilmesi gerekir.Açıkta en az 400 pilot var. Hangi piyasaya pilot basıyosunuz? Uçuş okulları ayakta kalsın diye piyasayı neden şişiriyosun? Thy yabancı aşkından vazgeçmiyor,onlar bizden daha değerli,Türk olmak avantaj değil.Piyasada fazlasıyla pilot olunca Thy alımlarda saçmalıyor,Adil olmayan eleme sistemi oluyor.Eleniyorsun ama nedeni yok.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Her işsizi ~ 5 ay önce
Beceriksizi işe mi alsın napsın

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000