21 Eylül 2019, Cumartesi 09:30:09

İGA'dan yemek ihalesi açıklaması

İstanbul Havalimanı işletmecisi İGA, İstanbul Havalimanı'nın yemek ihalesine çıkacağı ve mevcut firmanın değişeceği iddialarını yalanladı.
  • Arkadaşlar ; birey olmaktan çıkıp ortak hareket ederseniz çok istekleriniz yerine gelir. Bu şuuru geliştirebilirsiniz. Yöntemleri hukuk içinde kalarak belirleyebilirsiniz. - Kötü örnekleri raporlayın ve peşini bırakmayın.İçhaberleşme ile birlik olun. - Kötü ve hijyenik olan yiyecekleri red edin. Çalışan temsilcileri konuyu gündemde tutsun. - Sizler de çözüme katkı sağlayın.
  • Sorun sizce sadece yemeklerdemi o rda neler döndüğünü iga nın en tepesindeki yetkililer bilse yani benim bildiklerimi bilseler o firmayi bir saniye orda tutmazlar Akil almaz seyler dönuyor.
  • Ben yemek yemiyorum sizde yemeyin protesto edin gidip sıra oluşturduğunuzu görüyorum ikircilik yapmayın net olun anca laf salatası yapıyorsunuz
  • Demek sinek böcek kurt yemeye devam beyler...
  • Aha iganın kurduğu aile şirketidir. Para dışarı gitmiyecek. Personel kıllı, fareli, sineklik, kurtlu yemek yemiş kimin umurunda. 25 yıl daha bunları yersek zombi
  • Ata dan sonra mide yanma şikayetim geçti ve ne ilginçki orada 9 yıl yemek yedim bir gün medyada böcek Vs haberi çıkmadı
  • Merak ediyorum yönetim de AHA nın yemeklerini yemeğe devam ediyor mu?
  • Yönetimin yemek işine gerçekten bir çözüm bulması gerekiyor. Yemek nimettir fakat gerçekten çok pis.
  • Yav siz o yemekhaneden kaç kişi ekmek yiyor biliıormusunuz! Ne olur yani iki böcek yediysen miden gazlandıysa insanlar açlıktan öluyor afriyakaya gidin o zamab görun görun!!herseyi sismi bileceksiniz insnaoğlu senede 100 tanw böcek yiyor ordalama sende ye milleti ekmeğinden etme sende olursun havalimanı personelii!
  • "Gülün beyler gülün vallahi gülün çünkü bunların hali gülünecek haldedir"

İstanbul Havalimanı işletmecisi İGA, İstanbul Havalimanı'nın yemek ihalesine çıkacağı ve mevcut firmanın değişeceği iddialarını yalanladı.

İGA açıklaması:

"Son günlerde çeşitli sosyal medya ve dijital platformlarda 'İstanbul Havalimanı yemek ihalesinin yenileneceğine ve ihaleye çıkılacağına' yönelik asılsız iddialardan dolayı açıklama yapma gereği doğmuştur." ifadelerine yer verildi.

Mevcut faaliyet gösteren yemek firmasının 2029 yılına kadar İstanbul Havalimanı'nın inşaatına ve 25 yıllığına işletmesini üstlenmiş İGA Havalimanı İşletmesi AŞ'ye hizmet vermeye devam edeceği kaydedilen açıklama, "İGA'nın ismi ile logosunu kullanarak yayınlanan, amacı tamamen dolandırıcılık olan yeni ihaleye çıkıldığı iddialara itibar edilmemesini önemle rica ediyoruz. " denildi..

İGA'dan yemek ihalesi açıklaması

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (21)

OGÜN ~ 27 gün önce
Arkadaşlar ; birey olmaktan çıkıp ortak hareket ederseniz çok istekleriniz yerine gelir. Bu şuuru geliştirebilirsiniz. Yöntemleri hukuk içinde kalarak belirleyebilirsiniz. - Kötü örnekleri raporlayın ve peşini bırakmayın.İçhaberleşme ile birlik olun. - Kötü ve hijyenik olan yiyecekleri red edin. Çalışan temsilcileri konuyu gündemde tutsun. - Sizler de çözüme katkı sağlayın.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Vatandaş ~ 27 gün önce
Sorun sizce sadece yemeklerdemi o rda neler döndüğünü iga nın en tepesindeki yetkililer bilse yani benim bildiklerimi bilseler o firmayi bir saniye orda tutmazlar Akil almaz seyler dönuyor.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tgs operatör ~ 27 gün önce
Ben yemek yemiyorum sizde yemeyin protesto edin gidip sıra oluşturduğunuzu görüyorum ikircilik yapmayın net olun anca laf salatası yapıyorsunuz

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Felix ~ 28 gün önce
Demek sinek böcek kurt yemeye devam beyler...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Neden ihale olsun ~ 28 gün önce
Aha iganın kurduğu aile şirketidir. Para dışarı gitmiyecek. Personel kıllı, fareli, sineklik, kurtlu yemek yemiş kimin umurunda. 25 yıl daha bunları yersek zombi

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Serkan ~ 28 gün önce
Ata dan sonra mide yanma şikayetim geçti ve ne ilginçki orada 9 yıl yemek yedim bir gün medyada böcek Vs haberi çıkmadı

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yönetim ~ 28 gün önce
Merak ediyorum yönetim de AHA nın yemeklerini yemeğe devam ediyor mu?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
İga Çalışanı ~ 28 gün önce
Yönetimin yemek işine gerçekten bir çözüm bulması gerekiyor. Yemek nimettir fakat gerçekten çok pis.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Richerichkid ~ 28 gün önce
Yav siz o yemekhaneden kaç kişi ekmek yiyor biliıormusunuz! Ne olur yani iki böcek yediysen miden gazlandıysa insanlar açlıktan öluyor afriyakaya gidin o zamab görun görun!!herseyi sismi bileceksiniz insnaoğlu senede 100 tanw böcek yiyor ordalama sende ye milleti ekmeğinden etme sende olursun havalimanı personelii!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
#Herşey çok güzel olacak ~ 28 gün önce
"Gülün beyler gülün vallahi gülün çünkü bunların hali gülünecek haldedir"

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000