28 Ekim 2021, Perşembe 16:01:54

Yolcu uçağının iniş takımları alev aldı!

Hollanda merkezli düşük maliyetli hava yolu şirketi Transavia'ya ait yolcu uçağının Amsterdam'a inişi sonrasında hareketli dakikalar yaşandı.
  • Bizde aynı olay olduğunda arff deki çalışanın elinden vantilatör zor aldım. Mangala ateş tutmaya gelmiş gibi yangını onunla söndürmeye gelmiş. Yok ben bununla sondurcem diye adda ediyordu. Birilerine slaytlar açılsın tahliye edelim dedi. Koas istercesine davrananlar vardı. Ne du açtık kapıyı taksi yolunda sorunsuzca indirdik. Ama birileri bilmez ve anlamaz
  • Madem siz daha önemlisiniz,o zaman gelin havada da siz müdahale edin bir şey olduğunda. Hem o zaman çuvalla parayı belki size de verirler de bizim aldığımız paraları dert etmekten vazgeçersiniz belki?
  • Olayı SAW'da 2-3 defa yaşadım. Oradaki arkadaşlar hatırlar. 737-800 yapı olarak hydrolic kaçağı çok olan bir uçaktır. İnişten sonra ısınan brake unite gelirse bu hydrolic aşırı duman çıkartır. Bu da yanlış olarak algılanır çoğu zaman. Bizim itfaiye ekibi bilinçli, su ile yaklaşamaz, etrafını soğutur. Su temasında brake unitler çatlar çünkü. Soğuduktan sonra kısa bir kontrolle uçak sefere verilir.
  • Yolcularin tavirlari. Inmis iste ucak ne diye kanatlara cikiyorsunuz ? Yazik oldu guzelim kusa.
  • Bizi beyenmiyenler bu haberi iyi okusun gerekse gözlük taksın sindire sindire okusun bakın burda bi sıkıntı çıksa bi mevzu patlasa o yolcuları çuvalla para alan fiyakalı kıyafetleriyle gözlükleriyle filan caka satan pilotlar deyil ARFF kurtaracaktı çünkü Arff her kezin her şey bitti dediyi tüm ümitlerin tükendiyi anda her kezin son ümidi olan kahramandır

Hollanda merkezli düşük maliyetli hava yolu şirketi Transavia'ya ait yolcu uçağının Amsterdam'a inişi sonrasında hareketli dakikalar yaşandı.

Seville San Pablo Havalimanı'ndan kalkış yapan Boeing 737-800 tipi yolcu uçağı Hollanda'nın başkenti Amsterdam Schiphol Havalimanı'na teker koydu. HV6730 sefer sayılı uçağın iniş sonrası taksi yaptığı sırada fren sistemindeki aşırı ısınma nedeniyle durmanlar çıkmaya başladı.

Yolcular acil çıkış kapıları açılarak uçaktan tahliye edildi.

Schiphol Havalimanı'ndaki ARFF ekipleri yanan iniş takımlarına müdahale ederken, uçağın söndürme işlemi sonrasında teknik bakıma alındığı belirtildi.

Yaşanan olayda kimsenin zarar görmediği açıklandı.

©AirportHaber.com


 

Yolcu uçağının iniş takımları alev aldı!

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (11)

Yaw he he ~ 1 ay önce
Bizde aynı olay olduğunda arff deki çalışanın elinden vantilatör zor aldım. Mangala ateş tutmaya gelmiş gibi yangını onunla söndürmeye gelmiş. Yok ben bununla sondurcem diye adda ediyordu. Birilerine slaytlar açılsın tahliye edelim dedi. Koas istercesine davrananlar vardı. Ne du açtık kapıyı taksi yolunda sorunsuzca indirdik. Ama birileri bilmez ve anlamaz

Yanıtla

Kalan karakter 1000
CPT ~ 1 ay önce
Madem siz daha önemlisiniz,o zaman gelin havada da siz müdahale edin bir şey olduğunda. Hem o zaman çuvalla parayı belki size de verirler de bizim aldığımız paraları dert etmekten vazgeçersiniz belki?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Technic ~ 1 ay önce
Olayı SAW'da 2-3 defa yaşadım. Oradaki arkadaşlar hatırlar. 737-800 yapı olarak hydrolic kaçağı çok olan bir uçaktır. İnişten sonra ısınan brake unite gelirse bu hydrolic aşırı duman çıkartır. Bu da yanlış olarak algılanır çoğu zaman. Bizim itfaiye ekibi bilinçli, su ile yaklaşamaz, etrafını soğutur. Su temasında brake unitler çatlar çünkü. Soğuduktan sonra kısa bir kontrolle uçak sefere verilir.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Abartili geldi bana ~ 1 ay önce
Yolcularin tavirlari. Inmis iste ucak ne diye kanatlara cikiyorsunuz ? Yazik oldu guzelim kusa.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Arff ~ 1 ay önce
Bizi beyenmiyenler bu haberi iyi okusun gerekse gözlük taksın sindire sindire okusun bakın burda bi sıkıntı çıksa bi mevzu patlasa o yolcuları çuvalla para alan fiyakalı kıyafetleriyle gözlükleriyle filan caka satan pilotlar deyil ARFF kurtaracaktı çünkü Arff her kezin her şey bitti dediyi tüm ümitlerin tükendiyi anda her kezin son ümidi olan kahramandır

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Cpt ~ 1 ay önce
Yaw he he, siz olay yerine gelinceye kadar mevsim geçer :)
Beyenmiyenler ~ 1 ay önce
değil "Beğenmeyenler" olacak, Pilotlar deyil yerine "Pilotlar değil" olacak, Her kezin değil "Herkesin" olacak, Dediyi değil "Dediği" olacak, Tükendiyi değil "Tükendiği" olacak.
Technic ~ 1 ay önce
Artık kendi aramızda atışmayı bıraksak da asıl mevzumuza dönsek. Bu iş fazla uzadı. Havacılıkta herkesin kendine göre önemi var. Biri eksik olursa diğerlerinin önemi kalmaz.
Türkçe ~ 1 ay önce
Konuşmakta- yazmakta zorlanmayan cesur kahraman Arfff … cakalı kıyafet verin de canları kurtarırken türkçe eksikliğini kapatsın.
Araffçı arkadaş ~ 1 ay önce
Bı salın milleti be. Bırakında sizi başkaları övsün. Kendinizi öve öve bitiremediniz ya. Amaç ney prim falan mı alıcaksınız anlamadım ki. Buralara yazıp kendinizi öveceğinize işinize bakın be kardeşim
CAPTAIN ~ 1 ay önce
"Beyenmeyen" derken :)

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000