15 Şubat 2015, Pazar 09:10:33

'TÜM SEKTÖRÜN DERNEĞİ OLACAĞIZ'

UTED'in 29. Olağan Genel Kurul'unda yapılan başkanlık seçimlerinde ipi göğüsleyen Necdet Aksaç başkanlık sonrası AirportHaber'e konuştu.
  • Peki arkadaşlar oy farkı nasıl oldu bilen var mıdır? Erhan Sıcak kaç oyla kaybetti?
  • Yavuz Güver; biraz onurun gururun varsa sende bırakırsın koltuğunu artık!
  • Muhendis unvani nasil alinir merak edenler 3458 sayili kanunu acip okuyabilirler. Oyle belesten muhendislik yok. Hadi bakalim cekemeyen anten taksin.
  • Hayirli olsun.
  • Tebrikler başarılar. Allah utandırmasın.
  • Bu unvan konusu sürekli mühendis - teknisyen arasına nifak sokmak için kullanılıyor. Bu oyuna gelmeyelim. Sektörümüzde hem teknisyene hem de mühendise ihtiyaç var.
  • 1992 den itibaren süren dostluğumuz gereği artık UTED e üye olma zamanımız geldi.Allah utandırmasın ve o güzel arkadaşlardan oluşan ekibinle başarılı bir yönetim geçirmenizi diliyorum.Saygılarımla.Hacı Mehmet Çamlıbel.
  • Utedi yanlız bırakmayan efsane başkan SN SEFA İNAN a yani Sefa abimize TESEKKURLER.
  • NEcdet hayurlı uğurlu olsun Rabbim utandırmasın ama kendinize teknisyen diyerek kendi kendinizi aşağılamayın arkadaşlar. Amelelik zamanından kalmaydı teknisyenlik. bakın yurtdışında siz C/S'lere mühendis diyorlar ama buradaki lisanssız uçak mühendisleri sizleri oyalamak için aşağılamak için teknisyen diyor. kendilerinde olmayan lisans yüzünden aşağılık kompleksine girmiş sizi aşağılıyorlar ve siz de hala kendinize teknisyen diyorsunuz. Sizler C/S'ler MÜHENDİSsiniz unutmayın bunu
  • Tebrikler OG

UTED'in 29. Olağan Genel Kurul'unda yapılan başkanlık seçimlerinde ipi göğüsleyen Necdet Aksaç başkanlık sonrası AirportHaber'e konuştu.

Üyelere teşekkür eden Aksaç, sorunlara çözüm bulmamın amaçlandığını kaydetti. Sorunların yanı sıra önerileri de değerlendireceklerini sözlerine ekleyen yeni başkan Aksaç, birçok meslektaşından destek sözü aldıklarını kaydetti.

Tüm sektörün derneği olacaklarının altını çizen Aksaç, lisanslandırmayla ilgili de sıkıntıların olduğunu belirterek her platformda bu sorunu dile getireceklerini vurguladı.

'TÜM SEKTÖRÜN DERNEĞİ OLACAĞIZ'

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (17)

Oylar ~ 4 yıl önce
Peki arkadaşlar oy farkı nasıl oldu bilen var mıdır? Erhan Sıcak kaç oyla kaybetti?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
iPhone Uygulaması ~ 4 yıl önce
Yavuz Güver; biraz onurun gururun varsa sende bırakırsın koltuğunu artık!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
iPhone Uygulaması ~ 4 yıl önce
Muhendis unvani nasil alinir merak edenler 3458 sayili kanunu acip okuyabilirler. Oyle belesten muhendislik yok. Hadi bakalim cekemeyen anten taksin.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Husamettin AKKAYA ~ 4 yıl önce
Hayirli olsun.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Avionic ~ 4 yıl önce
Tebrikler başarılar. Allah utandırmasın.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Unvan ~ 4 yıl önce
Bu unvan konusu sürekli mühendis - teknisyen arasına nifak sokmak için kullanılıyor. Bu oyuna gelmeyelim. Sektörümüzde hem teknisyene hem de mühendise ihtiyaç var.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
NİFAK ~ 4 yıl önce
Hakkı olan hakkını alırsa, bütün dünya literatüründe olan ülkemizde de uygulanırsa sorun olmaz, nifak ta olmaz. C/Slerin bütün dünyadaki adı mühendistir. Ha sen mühendis olarak benim C/Slerimin mühendis ünvanını almasını istemiyorsan o senin kendi nifak tohumundur!
Tebrikler ~ 4 yıl önce
1992 den itibaren süren dostluğumuz gereği artık UTED e üye olma zamanımız geldi.Allah utandırmasın ve o güzel arkadaşlardan oluşan ekibinle başarılı bir yönetim geçirmenizi diliyorum.Saygılarımla.Hacı Mehmet Çamlıbel.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Hat bakım ~ 4 yıl önce
Utedi yanlız bırakmayan efsane başkan SN SEFA İNAN a yani Sefa abimize TESEKKURLER.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
tebrikler kardeşim ~ 4 yıl önce
NEcdet hayurlı uğurlu olsun Rabbim utandırmasın ama kendinize teknisyen diyerek kendi kendinizi aşağılamayın arkadaşlar. Amelelik zamanından kalmaydı teknisyenlik. bakın yurtdışında siz C/S'lere mühendis diyorlar ama buradaki lisanssız uçak mühendisleri sizleri oyalamak için aşağılamak için teknisyen diyor. kendilerinde olmayan lisans yüzünden aşağılık kompleksine girmiş sizi aşağılıyorlar ve siz de hala kendinize teknisyen diyorsunuz. Sizler C/S'ler MÜHENDİSsiniz unutmayın bunu

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kompleks ~ 4 yıl önce
Bak arkadaşım, havacılıkta imza önemlidir. Senin anlayacağın yetki yani. Mühür kimin elindeyse sultan odur. Bir kişinin unvanının ne olduğu değil ne kadar yetkili ve bilgili olduğu önemlidir. isime takmak son derece yanlış. Ha ismi mühendis olsa daha iyi olur ama bu şart değil. Şimdiki ünvanlarla da aşağılanmadan,mesleğinin önemini vurguluyarak istenilen pozisyonlara gelmek mümkün. Bak bakalım Pegasus a bak bakalım MY Technice en üst makamlardakilerin title si nedir? TEKNİSYEN. Bırak bu kompleksli konuşmalarıda önüne bak.
en üst makam? ~ 4 yıl önce
kimmiş o en üst makamda teknisyen olan? kardeşim sen önce HAKKIN olan mühendislik ünvanını al, istersen mühendis olarak çalış istersen teknisyen olarak. Ama ÖNCE HAKKINI AL! Mühür değil imza kimin el,ndeyse sultan odur. Sen teknisyen olarak kaldıkça imza yetkisi olan kıytırık mühendis senin tepene biner, imzayı basar sana güle güle der. Önce yönetici ol, sonra istersen teknisyenlik yaparsın. Bırak sultan olma, HAKKINI al önce
iPhone Uygulaması ~ 4 yıl önce
Tebrikler OG

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000