21 Ekim 2020, Çarşamba 15:54:14

THY kaptan pilotu Halil Pehlivan hayatını kaybetti

Türk Hava Yolları (THY) kaptan pilotu Halil Pehlivan hayatını kaybetti.
  • Allah rahmet eylesin, sevenlerine başsağlığı diliyorum.
  • Hacı, bu kadar üzüldün madem, cenazede neredeydin göremedik seni...
  • Değerli ağabeyim mekanın cennet olsun senin gibi gönlü güzel birini bu sektörde bulmak zor
  • Allah rahmet eylesin
  • Allah rahmet eylesin, uçuşa başladığımız ilk günlerimizde hocalığımızı yapmıştı, mekânı cennet olsun. Kanser illeti bu meslekte tüm pilotların başına dert.
  • Allah rahmet eylesin.
  • mekani cennet olsun.yakinlarina ve sevenlerine sabırlar dilerim.
  • Rahatsızlığı neydi acaba?
  • Allah rahmet eylesin .. sebebi yine covid mi acaba ?
  • Allah rahmet eylesin...

Türk Hava Yolları (THY) kaptan pilotu Halil Pehlivan hayatını kaybetti.

THY Uçuş İşletme Başkanlığı’nda görevli sorumlu kaptan pilot Halil Pehlivan’ın Cumartesi günü hayatını kaybettiği belirtildi.

Merhum Pehlivan’ın cenazesi İzmir Yenifoça’da cumartesi günü defnedildi. 

THY kaptan pilotu Halil Pehlivan hayatını kaybetti

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (21)

Tuncay Alaylı ~ 1 ay önce
Allah rahmet eylesin, sevenlerine başsağlığı diliyorum.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Devre ~ 1 ay önce
Hacı, bu kadar üzüldün madem, cenazede neredeydin göremedik seni...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Ramazan Kartal ~ 1 ay önce
Değerli ağabeyim mekanın cennet olsun senin gibi gönlü güzel birini bu sektörde bulmak zor

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Cok var ~ 1 ay önce
Herkes degerli, birisnie agit okurken digerlerini kucuktmemelisin Kartal, yakistiramadin sana!!!Birdaha sana ne selam ne sabah, ayip bubyorumun!
S.G ~ 1 ay önce
Allah rahmet eylesin

Yanıtla

Kalan karakter 1000
A.Y. ~ 1 ay önce
Allah rahmet eylesin, uçuşa başladığımız ilk günlerimizde hocalığımızı yapmıştı, mekânı cennet olsun. Kanser illeti bu meslekte tüm pilotların başına dert.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Allah rahmeteylesin ~ 1 ay önce
Baris 350 ye es dost larini intibak ettirecegine filondaki pilotlarla ilgilen sana buradan tavsiye ediyoruz
Talya ~ 1 ay önce
Allah rahmet eylesin.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
GL ~ 1 ay önce
mekani cennet olsun.yakinlarina ve sevenlerine sabırlar dilerim.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Allah Rahmet Eylesin ~ 1 ay önce
Rahatsızlığı neydi acaba?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Thy ~ 1 ay önce
Maalesef kanser imiş
erne ~ 1 ay önce
kanser ..Allah rahmet eylesin çok iyi bir insandı..
Teyze ~ 1 ay önce
Bildiğim kadarıyla kanser. Allah rahmet eylesin
Cpt ~ 1 ay önce
Allah rahmet eylesin .. sebebi yine covid mi acaba ?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Uts ~ 1 ay önce
Kanser tedavisini görüyordu.
.. ~ 1 ay önce
Allah rahmet eylesin...

Yanıtla