04 Temmuz 2020, Cumartesi 12:02:45

TASSA'dan gündeme dair açıklama

Hava Yolları Kabin Memurları Derneği (TASSA) Covid-19 salgını nedeniyle yaşanan sürece kabin memurları açışından bakarak bir açıklama yayınladı.
  • Herkez kabin yokmuş gibi davranıyor. Efendiyiz diye yeter ama.
  • İyi kotü şirketten daha iyi ilgileniyorlar bizle.
  • Aa o zaman kendini nasi gosterecek birileri sirkete. Bu yazidan sonra mudurluk garanti,az daha ittirirse kesin baskanligi kapar :D
  • Sabit abiyi mudur yapmayi dusunuyormus sirket diye duyuyorduk ama anlasilan direk nevin hnm in yerine baskanliga goz koymus sabit abi. E tabi baskan olunca rakamlarin falan da cok bi onemi kalmiyor haliyle ;)
  • Bu TASSA nın üye sayısı TASSA nın yönetiminden ibaret. Sizin açıklama yapmanıza gerek yok ki kardeşim, kahvede otururken konuşun işte.
  • Dernek üyeleri kimlerden oluşuyor, bakınca vaziyet anlaşılıyor zaten, bizim adımıza açıklama yapma hakkını nerden edindiniz ?
  • Önce üye sayınızı belirtin sonra kaç kişiyi temsil ettiğinizi görelim. Beni asla ve kat’a temsil etmiyorsunuz. Ne münasebet bana sormadan maaşımla alakalı düşünce sarf ediyorsunuz? Bu dönemle uçmakla ve yapılan kesintilerle zaten elimizi taşın altına koyduk. Bunun aşağısı açlık sınırı. Hepimizin borcu, harcı, kirası, kredisi, okul giderleri var? Kendi tasarrufunuzla(varsa) destek olacaksanız olun. Yoksa gölge etmeyin!
  • Sen nasil bir organizmasin tassa?Ne grewde temsil ettin meslekdaslarini nede baska bir yerde.Sana uye olanin aklina sasarim!Yonetim kuruluna baskanlik teklifi gelmis belli Nevin in yerine sizin gibi soz dinleyen birileri sart.Hava is yonetime delege giremediniz bunu kacirmayin !!!
  • nedir ya tanışıyor muyuz ?
  • TASSAğımdaydı ,, ekip ruhunun ne olduğunu unutursa bu kabin kaybedecek onlar olur. dönem gelip geçici . Emeğe saygı gösterin lütfen. Tassa'nın söylediği bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın demektir.

Hava Yolları Kabin Memurları Derneği (TASSA) Covid-19 salgını nedeniyle yaşanan sürece kabin memurları açışından bakarak bir açıklama yayınladı.

TASSA açıklaması:
 

TASSA'dan gündeme dair açıklama

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (61)

Tk ~ 1 ay önce
Herkez kabin yokmuş gibi davranıyor. Efendiyiz diye yeter ama.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kabin ~ 1 ay önce
İyi kotü şirketten daha iyi ilgileniyorlar bizle.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
:D ~ 1 ay önce
Aa o zaman kendini nasi gosterecek birileri sirkete. Bu yazidan sonra mudurluk garanti,az daha ittirirse kesin baskanligi kapar :D

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kabinciler ~ 1 ay önce
Kendi Tassa'larina bile üye olmazlar korkudan. Ama bos zamanlarinda ( yani cogu zaman) kokpite sallamayı severler.
envassal ~ 1 ay önce
Sabit abiyi mudur yapmayi dusunuyormus sirket diye duyuyorduk ama anlasilan direk nevin hnm in yerine baskanliga goz koymus sabit abi. E tabi baskan olunca rakamlarin falan da cok bi onemi kalmiyor haliyle ;)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Üye sayısı ~ 1 ay önce
Bu TASSA nın üye sayısı TASSA nın yönetiminden ibaret. Sizin açıklama yapmanıza gerek yok ki kardeşim, kahvede otururken konuşun işte.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kabin ~ 1 ay önce
Sen kesin iftara gelen açlardansindir.
Daha neler ~ 1 ay önce
Dernek üyeleri kimlerden oluşuyor, bakınca vaziyet anlaşılıyor zaten, bizim adımıza açıklama yapma hakkını nerden edindiniz ?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Mel ~ 1 ay önce
Sizin adiniza degil, ueyeleri adina konusuyor..uyeyseniz buyrun hesap sorun..buradan bos yapmayin..degilseniz size ne!!
Mel ~ 1 ay önce
Siz uye misiniz Tassa'ya?Uye iseniz gidin orada "bizim adimiza bu sekilde konusamazsin" diye hesap sorun..Uye degilseniz uyeleri hakkinda konusabilecek Tassa hakkinda maval okuyup bos yapmayin..İsiniz gucunuz bos muhabbetle hirlamak..
Kimsin? ~ 1 ay önce
Önce üye sayınızı belirtin sonra kaç kişiyi temsil ettiğinizi görelim. Beni asla ve kat’a temsil etmiyorsunuz. Ne münasebet bana sormadan maaşımla alakalı düşünce sarf ediyorsunuz? Bu dönemle uçmakla ve yapılan kesintilerle zaten elimizi taşın altına koyduk. Bunun aşağısı açlık sınırı. Hepimizin borcu, harcı, kirası, kredisi, okul giderleri var? Kendi tasarrufunuzla(varsa) destek olacaksanız olun. Yoksa gölge etmeyin!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Mel ~ 1 ay önce
Siz uye misiniz Tassa'ya..Uye iseniz burada bos yapmayin ve gidip hesap soru ..Degilseniz zaten sizi temsil etmiyor dernek ve tribe girmenize gerek yok
BUKELEMUN tassa ~ 1 ay önce
Sen nasil bir organizmasin tassa?Ne grewde temsil ettin meslekdaslarini nede baska bir yerde.Sana uye olanin aklina sasarim!Yonetim kuruluna baskanlik teklifi gelmis belli Nevin in yerine sizin gibi soz dinleyen birileri sart.Hava is yonetime delege giremediniz bunu kacirmayin !!!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
tassa ~ 1 ay önce
nedir ya tanışıyor muyuz ?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Çokda ~ 1 ay önce
TASSAğımdaydı ,, ekip ruhunun ne olduğunu unutursa bu kabin kaybedecek onlar olur. dönem gelip geçici . Emeğe saygı gösterin lütfen. Tassa'nın söylediği bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın demektir.

Yanıtla