16 Ağustos 2011, Salı 10:17:39

TARKİM EĞİTİM PROGRAMINI AÇIKLADI

İş garantili pilotaj eğitimine başlayacağını açıklayan Tarkim, eğitim takvimini açıkladı.
  • Tarkim'in kadrosuyla ingilizcesiyle türkçesiyle ilgilenen arkadaşlar pilotajlık hakkında ne biliyolar onu sorgulamak lazım ilk önce. bunlara laf etmek kolay kendinize gelin arkadaşlar Tarkim'i bilen biliyor gerisi çokta önemli değil.
  • saklanmana gerek yok adanayı iyi biliyorsun.gel adanaya nasıl olacağını gösterirler.
  • Ben cok gırdım kapınızdan.Neler dondugunu cok ıyı bılıyorum..Bos bos konusma..Senı de anlıyorum,sırketını koruyorsun ama unutma kı senı cok yakından takıp eden kısıler de var burada.Barı usturuplu yalan at..
  • YA ÇOK MERAK EDİYORUM ŞU YORUMLARI YAZAN ARKADAŞLAR ADANAYA BİR KERE GİTMİŞMİ?TARKİMİN KAPISINDAN 1 KERE OLSUN GİRMİŞ Mİ?25,000 EURO TİP EĞİTİMİ ALABİLECEK DURUMU OLUPTA İŞE GİREMEYEN GİREMİYORSA NEDEN GİREMEDİKLERİNİ GERÇEKTEN BİLEN VARMI?EY BU YORUMU YAZAN ARKADAŞ TARKİM FAZLADAN ÜCRET TALEP ETMİYOR ZATEN EĞİTİM ÜCRETİ NE İSE ONU ALIYOR YİNE.SADECE KARŞILIĞINDA BAŞARILI OLMASINI İSTİYOR ÖĞRENCİNİN VE BİRDE TİP EĞİTİMİNİ KENDİSİNİN ALMASINI İSTİYOR..TARKİM YENİ UÇAK SİPARİŞLERİ VERDİĞİ İÇİN FI YETİŞTİRME PLANLARI VAR.TÜM MEZUNLARI DA FI YAPMAYACAK HERHALDE.YAZIK SİZLERE.SIRF BİR OKULU KARALAYIP KENDİNİZİN YAPADIĞI ŞEYLER İÇÇİN BUNLARI YAZMAK KARALAMAK ÇOK BASİTÇE.İCRAAT YAPIN LÜTFEN ÖYLE REKABET EDİN BİRBİRİNİZLE..
  • Nacizane tavsiyem ulkemde bulunan sayisi 800u asmis yabnaci pilotlarin bir sekilde gonderilip su anda issiz gezen Turk pilotlarin onlarin yerlerini almasini saglarsaniz belki yeni ogrenci bulursunuz. Yoksa boyle is garantili hikayeleriyle anca gunu kurtarirsiniz. Su anda piyasada yaklasik 300 e yakin Turk pilot issiz gezmekte, basvurularina cevap bile verilmemekte. Yabanci calistirmak parasal anlamda sirketlerin isine geldigi icin (ssk, sosyal yadimlar, sendika falan filan hikayesi) surekli yabanci pilot aliyorlar. Bi hindistan kadar bile olamadi sivil havaciligimiz ya helal olsun. Bilmeyenler icin yazayim ayni durum hindistandada vardi sonra hindistan hukumeti hoppp noluyoz dedi ve kaptan harici tum yabanci alimini durdurdu, onceden alinan
  • Tarkimin web sayfasinda atpl egitim bedelini ve tip egitim bedelini karsilayan adaylara is bulunacak diyor. Tip egitim parasini (yaklasik 25000EU'cuk) verecek olduktan sonra is bulmak icin size niye ihtiyac olsun ki. Tip egitimin varsa oyle veya boyle zaten is bulursun, asil dert zaten atpl icin odenen yiginla paradan sonra birde tip parasi odemek. Durmak yok, somurmeye kandirmaya devam. Ha bide okulda Fi yapilcakmis falan, kac tane FI alacaksiniz her ogrenciye bir FI tahsis etmeyi falanmi dusunuyorsunuz? :)) Nacizane tavsiyem ulkemde bulunan sayisi 800u asmis yabnaci pilotlarin bir sekilde gonderilip su anda issiz gezen Turk pilotlarin onlarin yerlerini almasini saglarsaniz belki yeni ogrenci bulursunuz.
  • Bu iş garantili yalanlarla yine birilerinin evlerini arabalarını sattuırtacak ve nemalanacaksınız. Ancak bu sefer millet uyandı ince eleyip sık dokuyorlar. Hangi okul daha iyi biliyorlar. İş garantisi vermeyen okulu tercih etmek lazım. Hiç olmazsa yalan söylemiyorlar
  • tarkim eski öğrencilerinden 3 öğrenciyle öğretmenlik yapmaları için anlaştı.
  • önce kendi kadronuzu eğitin ingilizceden önce türkçe konuşmayı öğrenin bırakın milleti kandırmayı
  • çok iyi de,bu yetenek testini,ing mülakatı genel yetenek testi falan diyor...bu test ve sınavları yapan kişilerin yetenekleri ne kadar,adana kadrosunu alın önce yetenek sınavlarına,türkçe konuşamıyorlar..nasıl olacak.
Türkiye’nin ilk özel pilot eğitim merkezi Tarkim, iş garantili pilotaj eğitimi için çalışmalarını sürdürüyor. Bugüne kadar 90 kişinin başvurduğu Tarkim’de, iş garantili pilotaj eğitiminin ayrıntıları seminerlerle katılımcılara anlatılıyor.

Başvuru yoğunluğu nedeni ile seminer tarihlerini öne alan Tarkim uçuş okulu yapacağı ilk üç seminer programının tarihlerinin duyurusuna da başladı. Seminerlerde pilot olmaya istekli adaylara, meslek hakkında ayrıntılı bilgiler, adayların iş garantili eğitim ile alakalı tüm soruları ve bu işin hayatlarına katacağı birçok avantajları konu alan sunumlarını katılımcılarla paylaşacak.

29 Ağustos tarihine kadar başvuruları kabul edecek olan Tarkim’in seminer ve eğitim programı ise şöyle:

SEMİNERLER
20 Ağustos 2011 – Saat 13.00: 1. Bilgilendirme Semineri
22 Ağustos 2011 – Saat 13.00: 2. Bilgilendirme Semineri
24 Ağustos 2011 – Saat 18.00: 3. Bilgilendirme Semineri

EĞİTİM BAŞLANGIÇ SÜRECİ

5 – 6 Eylül 2011 : İngilizce Seviye Tespit Sınavı
7 – 8 Eylül 2011 : Genel Yetenek Sınavı
9 Eylül 2011 : Simülatör Uçuş Testi
10 – 11 Eylül 2011 : Sözlü Mülakat
10 Ekim 2011 : Eğitim Başlama Tarihi
TARKİM EĞİTİM PROGRAMINI AÇIKLADI

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (11)

Misafir ~ 9 yıl önce
Tarkim'in kadrosuyla ingilizcesiyle türkçesiyle ilgilenen arkadaşlar pilotajlık hakkında ne biliyolar onu sorgulamak lazım ilk önce. bunlara laf etmek kolay kendinize gelin arkadaşlar Tarkim'i bilen biliyor gerisi çokta önemli değil.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 9 yıl önce
saklanmana gerek yok adanayı iyi biliyorsun.gel adanaya nasıl olacağını gösterirler.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 9 yıl önce
Ben cok gırdım kapınızdan.Neler dondugunu cok ıyı bılıyorum..Bos bos konusma..Senı de anlıyorum,sırketını koruyorsun ama unutma kı senı cok yakından takıp eden kısıler de var burada.Barı usturuplu yalan at..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 9 yıl önce
YA ÇOK MERAK EDİYORUM ŞU YORUMLARI YAZAN ARKADAŞLAR ADANAYA BİR KERE GİTMİŞMİ?TARKİMİN KAPISINDAN 1 KERE OLSUN GİRMİŞ Mİ?25,000 EURO TİP EĞİTİMİ ALABİLECEK DURUMU OLUPTA İŞE GİREMEYEN GİREMİYORSA NEDEN GİREMEDİKLERİNİ GERÇEKTEN BİLEN VARMI?EY BU YORUMU YAZAN ARKADAŞ TARKİM FAZLADAN ÜCRET TALEP ETMİYOR ZATEN EĞİTİM ÜCRETİ NE İSE ONU ALIYOR YİNE.SADECE KARŞILIĞINDA BAŞARILI OLMASINI İSTİYOR ÖĞRENCİNİN VE BİRDE TİP EĞİTİMİNİ KENDİSİNİN ALMASINI İSTİYOR..TARKİM YENİ UÇAK SİPARİŞLERİ VERDİĞİ İÇİN FI YETİŞTİRME PLANLARI VAR.TÜM MEZUNLARI DA FI YAPMAYACAK HERHALDE.YAZIK SİZLERE.SIRF BİR OKULU KARALAYIP KENDİNİZİN YAPADIĞI ŞEYLER İÇÇİN BUNLARI YAZMAK KARALAMAK ÇOK BASİTÇE.İCRAAT YAPIN LÜTFEN ÖYLE REKABET EDİN BİRBİRİNİZLE..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 9 yıl önce
Nacizane tavsiyem ulkemde bulunan sayisi 800u asmis yabnaci pilotlarin bir sekilde gonderilip su anda issiz gezen Turk pilotlarin onlarin yerlerini almasini saglarsaniz belki yeni ogrenci bulursunuz. Yoksa boyle is garantili hikayeleriyle anca gunu kurtarirsiniz. Su anda piyasada yaklasik 300 e yakin Turk pilot issiz gezmekte, basvurularina cevap bile verilmemekte. Yabanci calistirmak parasal anlamda sirketlerin isine geldigi icin (ssk, sosyal yadimlar, sendika falan filan hikayesi) surekli yabanci pilot aliyorlar. Bi hindistan kadar bile olamadi sivil havaciligimiz ya helal olsun. Bilmeyenler icin yazayim ayni durum hindistandada vardi sonra hindistan hukumeti hoppp noluyoz dedi ve kaptan harici tum yabanci alimini durdurdu, onceden alinan

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 9 yıl önce
Tarkimin web sayfasinda atpl egitim bedelini ve tip egitim bedelini karsilayan adaylara is bulunacak diyor. Tip egitim parasini (yaklasik 25000EU'cuk) verecek olduktan sonra is bulmak icin size niye ihtiyac olsun ki. Tip egitimin varsa oyle veya boyle zaten is bulursun, asil dert zaten atpl icin odenen yiginla paradan sonra birde tip parasi odemek. Durmak yok, somurmeye kandirmaya devam. Ha bide okulda Fi yapilcakmis falan, kac tane FI alacaksiniz her ogrenciye bir FI tahsis etmeyi falanmi dusunuyorsunuz? :)) Nacizane tavsiyem ulkemde bulunan sayisi 800u asmis yabnaci pilotlarin bir sekilde gonderilip su anda issiz gezen Turk pilotlarin onlarin yerlerini almasini saglarsaniz belki yeni ogrenci bulursunuz.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 9 yıl önce
Bu iş garantili yalanlarla yine birilerinin evlerini arabalarını sattuırtacak ve nemalanacaksınız. Ancak bu sefer millet uyandı ince eleyip sık dokuyorlar. Hangi okul daha iyi biliyorlar. İş garantisi vermeyen okulu tercih etmek lazım. Hiç olmazsa yalan söylemiyorlar

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 9 yıl önce
tarkim eski öğrencilerinden 3 öğrenciyle öğretmenlik yapmaları için anlaştı.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 9 yıl önce
önce kendi kadronuzu eğitin ingilizceden önce türkçe konuşmayı öğrenin bırakın milleti kandırmayı

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 9 yıl önce
çok iyi de,bu yetenek testini,ing mülakatı genel yetenek testi falan diyor...bu test ve sınavları yapan kişilerin yetenekleri ne kadar,adana kadrosunu alın önce yetenek sınavlarına,türkçe konuşamıyorlar..nasıl olacak.

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000