07 Haziran 2022, Salı 11:48:55

Pilotlar greve hazırlanıyor!

Avrupa'da birçok hava yolu şirketi pandemi sonrası personel sıkıntısı yaşamaya devam ediyor. Brussels Airlines pilotları yönetimle uzlaşma sağlamaması durumunda greve gitmeye hazırlanıyor.
  • Bulmasınlar böyle pilotları direk atıçaksın dolmuş şöförü yapsınlar
  • Hava sen e üye olmayan korkak pilotlara selam. Hiçç ağlamayın
  • Bunca senedir alternatif koç gibi bir sendika varken hala sarı sendikaya üye kalmaya devam eden 3500 pilotun ayıbı!!!! Pilot temsilcisi bile olmayan sarı sendika şirketin market zincirinden başka birşey olamaz...
  • Bunca senedir alternatif koç gibi bir sendika varken hala sarı sendikaya üye kalmaya devam eden 3500 pilotun ayıbı!!!! Pilot temsilcisi bile olmayan sarı sendika şirketin market zincirinden başka birşey olamaz...
  • Kabin ve kokpit ayrilmadan kokpit greve gidemez. Kokpite ayri sendika gereklidir. Havais sadece kabincilerin sendikasidir.
  • Grev herzaman herkezin en dogal hakkidir, sendika diye bagladilar, ama sendika hic birşeyi yapmiyor öyle maaşlarimizdan prim aliyor, grev yapsak ne olacak ? Ne olur hepimiz beraber olsak ? Herkezi iştenmi kovacaklar ?
  • Bizimkiler alsa ya o uçuşları. Kedi ciğer meselesi gibi iç geçiriyordur ah biz charter yapabilsek diye.
  • Kabin memurlari yuzunden havais’e adeta tehditle mecbur birakiliyoruz.
  • Hava/Civa-İş ölü taklidi yapmaya devam etsin.
  • Bizde kabin uygun görürse hakları alırız! Pilot da kimmiş! Pilotların düştügü duruma acıyorum

Avrupa'da birçok hava yolu şirketi pandemi sonrası personel sıkıntısı yaşamaya devam ediyor. Brussels Airlines pilotları yönetimle uzlaşma sağlamaması durumunda greve gitmeye hazırlanıyor.

Brüksel Havayolları pilotlarını temsil eden sendikalar ile havayolu yönetimi arasındaki derin çatlak, tatil sezonu öncesi hem ulaşım hem de turizm sektörünü tehdit ediyor. Şirkete yakın kaynaklardan yapılan açıklamaya göre; Bugünkü toplantı bir uzlaşma ile sonuçlanmazsa, pilotların bu ayın sonunda veya Temmuz ayının başında uyarı grevi yapılacak. Pilotların yapmayı l-planladığı greve şirketin diğer personellerinin de destek vereceği belirtildi. 

Geçtiğimiz yılın son günlerinde kabul edilemez çalışma koşullarını kınayan ve 2021'in başlarında imzalanan toplu iş sözleşmesine saygı gösterilmesini talep ederek 24 saatlik bir greve gidilmişti. Ancak sendikalar, Aralık ayından bu yana hiçbir şeyin değişmediğini ifade etti.

Pilotların gerçekleştireceği grevin 3 gün olarak planlandığı belirtiliyor.

©AirportHaber.com

Pilotlar greve hazırlanıyor!

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (27)

Pilot ~ 2 ay önce
Bulmasınlar böyle pilotları direk atıçaksın dolmuş şöförü yapsınlar

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Hava sen ~ 2 ay önce
Hava sen e üye olmayan korkak pilotlara selam. Hiçç ağlamayın

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tomasso ~ 2 ay önce
Bunca senedir alternatif koç gibi bir sendika varken hala sarı sendikaya üye kalmaya devam eden 3500 pilotun ayıbı!!!! Pilot temsilcisi bile olmayan sarı sendika şirketin market zincirinden başka birşey olamaz...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tomasso ~ 2 ay önce
Bunca senedir alternatif koç gibi bir sendika varken hala sarı sendikaya üye kalmaya devam eden 3500 pilotun ayıbı!!!! Pilot temsilcisi bile olmayan sarı sendika şirketin market zincirinden başka birşey olamaz...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Sendika ~ 2 ay önce
Kabin ve kokpit ayrilmadan kokpit greve gidemez. Kokpite ayri sendika gereklidir. Havais sadece kabincilerin sendikasidir.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Ha ha ~ 2 ay önce
Şimdi de hakkını aramama konusunda bunu mu kendine gerekçe buldun. Sizden bir cacık olmaz zaten herkes biliyor, haber de siz değilsiniz asla da olamayacaksınız, devam ağlaya ağlaya tabi efendimcilik gerçeğinde yaşamaya.
KABİN ~ 2 ay önce
Madem havaiş sadece bizim sendikamız siz halen ne halt duruyorsunuz sıkıyorsa gidin .KOKPİT KABİNSİZ BİR HİÇTİR
Mert ~ 2 ay önce
Hava-İş KABİN SENDİKASIDIR.
O değilde ~ 2 ay önce
Yine gelmiş kendi korkaklıkları yüzünden greve çıkamayanlar kabine ve sendikaya sallamıs. Çıksaydınız zamanında kabinle greve. Sarı sendika da yoktu ozaman. Talpayı dinlediniz. Gelsin talpa kurtarsın sizi şimdi. Sendika ve kabin bahane ederek gercekleri görmemeye devam edin. Suan yüzde 10 pilot iş yavaslatsa, sop uygulasa operasyon yürüyemez. Ama hala boş gününüzde aradıklarında koşarak uçuşa gitmeye devam.
Kabin grevi ~ 2 ay önce
Kabinle greve cıkan kişi sayısı 300 :) 10000 kabinci varken sadece 300’ü greve çıktı
KABİN yazana ~ 2 ay önce
Pilotlar ayrı sendikaya gecse ve orda gerçekten bir oluşum olsa inan sizi kimse takmaz. Havaiş agzıyla kuş tutsa olay pilot sendikasında biter. İyice burnunuz kalktı. Havan kime anlayamadım gitti.
Bir insanin en doğal hakki ~ 2 ay önce
Grev herzaman herkezin en dogal hakkidir, sendika diye bagladilar, ama sendika hic birşeyi yapmiyor öyle maaşlarimizdan prim aliyor, grev yapsak ne olacak ? Ne olur hepimiz beraber olsak ? Herkezi iştenmi kovacaklar ?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
ne duruyoruz ~ 2 ay önce
Bizimkiler alsa ya o uçuşları. Kedi ciğer meselesi gibi iç geçiriyordur ah biz charter yapabilsek diye.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Biz ise ~ 2 ay önce
Kabin memurlari yuzunden havais’e adeta tehditle mecbur birakiliyoruz.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
KABİN ~ 2 ay önce
Neden sizin iradeniz yokmu
Siz ise ~ 2 ay önce
Bunun da mı suçlusu kabin memurları oldu şimdi? Sizin kendi aklınız, iradeniz yok mu? Şirketin adaletsiz politikalarına karşı çıkacak yerde hâlâ suçlu arayıp vicdan rahatlatma peşindesiniz. Yazık size.
Mert ~ 2 ay önce
Hava/Civa-İş ölü taklidi yapmaya devam etsin.

Yanıtla