25 Ocak 2022, Salı 22:38:46

İlker Aycı İstanbul Havalimanı'nda: "Uçaklar sırayla geliyor ve gidiyor"

İstanbul Havalimanı'na giden Türk Hava Yolları (THY) Yönetim Kurulu Başkanı İlker Aycı, burada gazetecilere açıklamalarda bulundu.
  • Uçaklar sırayla geliyor ve gidiyor,vayy bee anlat anlat amma da heyecanlı oluyor,krizi yerinden takip etmek böyle bir şey olsa gerek.
  • 36 saat full çalışdık ve kar soğuğu yedim hastayım rapor aldım ama hiç iyi değilim. Bize hakkımız olan paramızı veriniz..
  • İlker Aycu personelini Kazakistan’da bırakıp eşiyle birlikte kaçıp gelen kişi değil miydi ?
  • Bu İlker neci ? DHMİ ‘nin ya da iga denilen kuruluşun sözcüsü mü ?
  • Havalimanı tarafında yürünmüyor bile ne uçuşu yalan hepsi 34 saat personel içeride mahsur kaldı yerlerde yattı insanlar Gözen denen sözde güvenlik şirketi personelini yerlerde yatırdı
  • Ilker Eksiden iyidir en azindan pesonel ile kavga etmez
  • Başkan ne yapsa yaranamıyor size. Tarihin en büyük zammı da dahil.
  • 60 uçaklık park yerini temizleyeceğiz ..... derken.... Bu THY'nin mi görevi IGA'nın mı ? IGA bu işler de dahil olmak üzere havalimanının operasyonunu düzgün yapmak için milyarlarca lira kira almıyor mu ? Yoksa AYCI IGA adına mı konuşuyor ??? Yine Reklam kokan hareketler bunlar
  • Hahhaha profesyonel kriz yoneticisi is basinda. Kazakistan a git ordan yonet reis. Buralar karisik simdi. Teefonlar falan cekmiyii
  • LA gibi sıcak bir ortamdan kriz daha etkin yönetilebilir.

İstanbul Havalimanı'na giden Türk Hava Yolları (THY) Yönetim Kurulu Başkanı İlker Aycı, burada gazetecilere açıklamalarda bulundu.

Aycı, İstanbul Havalimanı'nda kalkış uçuşlarının da başladığını belirterek, "Özellikle geniş gövdelerimizi kaldırdık ve yolladık. Rotasyonu burada sağlayabilmek için özellikle park yerlerini açmamız gerekiyor. Şu anda 1 pistimiz açık ve onun başında de-icing yapıyoruz. Uçakları tek tek çıkarttık, uçurmaya başladık. Şu an New York uçağı indi ve New York uçağı kalktı. TK 01 yolladık. Arkasından Miami, Huoston'u kaldırdık. Peşinden Londra, Atlanta uçağı kalktı. Uçaklar sırayla geliyor ve gidiyor. Sabaha kadar 60 uçaklık park yerini temizleyeceğiz ve açacağız" dedi.

 

İlker Aycı İstanbul Havalimanı'nda: "Uçaklar sırayla geliyor ve gidiyor"

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (31)

komik ilker ~ 7 ay önce
Uçaklar sırayla geliyor ve gidiyor,vayy bee anlat anlat amma da heyecanlı oluyor,krizi yerinden takip etmek böyle bir şey olsa gerek.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Zaf ~ 7 ay önce
Yuzun olmazsa bunlara Gn md ceo Ykb falan filan kolayca olursun
Tgs ~ 7 ay önce
36 saat full çalışdık ve kar soğuğu yedim hastayım rapor aldım ama hiç iyi değilim. Bize hakkımız olan paramızı veriniz..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Okan ~ 7 ay önce
36 saat uyumadan calismak mi?
Yalaza ~ 7 ay önce
İlker Aycu personelini Kazakistan’da bırakıp eşiyle birlikte kaçıp gelen kişi değil miydi ?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yalaza ~ 7 ay önce
Bu İlker neci ? DHMİ ‘nin ya da iga denilen kuruluşun sözcüsü mü ?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
ApronÇalışanı ~ 7 ay önce
Havalimanı tarafında yürünmüyor bile ne uçuşu yalan hepsi 34 saat personel içeride mahsur kaldı yerlerde yattı insanlar Gözen denen sözde güvenlik şirketi personelini yerlerde yatırdı

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Iyidir ~ 7 ay önce
Ilker Eksiden iyidir en azindan pesonel ile kavga etmez

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Selin ~ 7 ay önce
Başkan ne yapsa yaranamıyor size. Tarihin en büyük zammı da dahil.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Maresel ~ 7 ay önce
Vermeme şansı varmıydı.zaten ekibi kazakistana birakip gelmişti.hem cebinden vermiyor.para kazanan bir şirkete hakkını veriyor.eşine kırmızı hali serdirirken iyiydi ama
Komik selin ~ 7 ay önce
Yine güldürdün bizi sağol.
Derken...... ~ 7 ay önce
60 uçaklık park yerini temizleyeceğiz ..... derken.... Bu THY'nin mi görevi IGA'nın mı ? IGA bu işler de dahil olmak üzere havalimanının operasyonunu düzgün yapmak için milyarlarca lira kira almıyor mu ? Yoksa AYCI IGA adına mı konuşuyor ??? Yine Reklam kokan hareketler bunlar

Yanıtla

Kalan karakter 1000
BB ~ 7 ay önce
Hahhaha profesyonel kriz yoneticisi is basinda. Kazakistan a git ordan yonet reis. Buralar karisik simdi. Teefonlar falan cekmiyii

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yolcu ~ 7 ay önce
LA gibi sıcak bir ortamdan kriz daha etkin yönetilebilir.

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000