01 Ekim 2020, Perşembe 09:14:40

FAA Başkanı B737MAX ile test uçuşa çıktı

Federal Havacılık İdaresi (FAA) Başkanı Steve Dickson dün yaptığı Boeing 737 MAX test uçuşundan memnun olduğunu ifade etti.
  • Max'lar ilk onayını hangi kurumdan almıştı ki? Sadece soruyorum..
  • Yönetici dediğin böyle olur
  • Yahu yıllarca pilotluk yapmış adamı FAA in başına koyarsan böyle incik cıncık bakar kazadan sonra, uçağı da alır uçurur gizlediğiniz bütün güvenlik ihlallerini dener, tespit eder. Yok muydu Arizonalı bi high school mezunu Trumpın müteahhitlik zamanından kalan bi arkadaşının oğlu veyahut Trampın oğlunun okuldaki sıra arkadaşı falan koysaydınız FAA in başına hemen onayı basardı uçağa, düşünce de uçağımızı çinliler düşürdü amerikan bayrağını indiremeyeceksiniz kiliseleri kapatıp budist tapınakları açamayaksınız i will make the america great againnnn derdi olayı kapatırdı. Şimdi boşu boşuna fabrika kaç ay kapalı kaldı uçaklar uçulmadı milyonlarca dolar zarar + boeingin itibarı da gitti. Ayrıca FAA başkanı uçuş başarılı geçtiği halde neden Trump’a teşekkür etmiyor yardımları için ???
  • MAX dünyanın en güvenilir uçağı oldu. En ince detayına kadar gözden geçirildi. Ancak sebebi MCAS olmasa dahi yapacağı herhangi ölümlü bir kaza, MAX’in sonunu getirir.
  • Max'ın uçmasında problem yoktu ki zaten. Problem elevator'un işleyişindeydi. Bir uçuşun güzel geçmesi birşey ifade etmez. Neler yaptılar, neleri güncellediler (mekanik, elektronik, yazılım) ki bu arıza bir daha yaşanmasın, ona bakmak lazım? ve yapılan bu iyileştirmeler nasıl kontrol edilecek faydası oldu mu, olmadı mı ??
  • Adamların havacılık otoritesinin başındaki isim pilotmuş ya laa...
  • Kartal imam hatiplilerin hepsi pilot. Bir anda ortaya çıkar ve hemen yükseklere uçarlar :)
  • Güzel kampanya valla. FAA başkanı acaba bu kampanyadan ne kadar almıştır. ABD=Boing=FAA
  • Bilmediğim için soruyorum. Bizim ETKİLİ ve YETKİLİ abilerden uçak uçurabilen var mı? Pırpır bile olur...

Federal Havacılık İdaresi (FAA) Başkanı Steve Dickson dün yaptığı Boeing 737 MAX test uçuşundan memnun olduğunu ifade etti.

Kısa aralıklarla yaşanan iki ölümlü kaza sonrasında Boeing'in yere indirilen 737 MAX tipi uçaklarının akıbetinin ne olacağı merak ediliyor. ABD Federal Havacılık Dairesi Başkanı Steve Dickson, uçakta gerekli düzenlemelerin yapılmasından sonra bizzat kendisinin test edeceğini açıklamıştı. Dickson dün o uçuşu gerçekleştirdi. B737MAX'le gerçekleştirdiği test uçuşundan memnun olduğu belirten FAA Başkanı, sertifikalandırma sürecinin henüz tamamlanmadığını söyledi.

Boeing'in Seattle tesislerinden havalanan uçakla gökyüzünde yaklaşık iki saat geçircen Steve Dickson daha sonra güvenli bir şekilde kalkış yaptığı tesislere geri döndü.





FAA Başkanı B737MAX ile test uçuşa çıktı

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (21)

Mr Eko ~ 25 gün önce
Max'lar ilk onayını hangi kurumdan almıştı ki? Sadece soruyorum..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
MFO ~ 26 gün önce
Yönetici dediğin böyle olur

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Ah vah america ~ 26 gün önce
Yahu yıllarca pilotluk yapmış adamı FAA in başına koyarsan böyle incik cıncık bakar kazadan sonra, uçağı da alır uçurur gizlediğiniz bütün güvenlik ihlallerini dener, tespit eder. Yok muydu Arizonalı bi high school mezunu Trumpın müteahhitlik zamanından kalan bi arkadaşının oğlu veyahut Trampın oğlunun okuldaki sıra arkadaşı falan koysaydınız FAA in başına hemen onayı basardı uçağa, düşünce de uçağımızı çinliler düşürdü amerikan bayrağını indiremeyeceksiniz kiliseleri kapatıp budist tapınakları açamayaksınız i will make the america great againnnn derdi olayı kapatırdı. Şimdi boşu boşuna fabrika kaç ay kapalı kaldı uçaklar uçulmadı milyonlarca dolar zarar + boeingin itibarı da gitti. Ayrıca FAA başkanı uçuş başarılı geçtiği halde neden Trump’a teşekkür etmiyor yardımları için ???

Yanıtla

Kalan karakter 1000
MAX ~ 26 gün önce
MAX dünyanın en güvenilir uçağı oldu. En ince detayına kadar gözden geçirildi. Ancak sebebi MCAS olmasa dahi yapacağı herhangi ölümlü bir kaza, MAX’in sonunu getirir.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Boeing fbb ~ 26 gün önce
Max'ın uçmasında problem yoktu ki zaten. Problem elevator'un işleyişindeydi. Bir uçuşun güzel geçmesi birşey ifade etmez. Neler yaptılar, neleri güncellediler (mekanik, elektronik, yazılım) ki bu arıza bir daha yaşanmasın, ona bakmak lazım? ve yapılan bu iyileştirmeler nasıl kontrol edilecek faydası oldu mu, olmadı mı ??

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Vışşş... ~ 26 gün önce
Adamların havacılık otoritesinin başındaki isim pilotmuş ya laa...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Bu ne ki ? ~ 26 gün önce
Kartal imam hatiplilerin hepsi pilot. Bir anda ortaya çıkar ve hemen yükseklere uçarlar :)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Public Relation ~ 26 gün önce
Güzel kampanya valla. FAA başkanı acaba bu kampanyadan ne kadar almıştır. ABD=Boing=FAA

Yanıtla

Kalan karakter 1000
......... ~ 26 gün önce
Türkiye mantığı eğer öyle olsaydı bu uçaklar 20 aydır neden yerde yatıyordu Boeing milyarlarca dolar kaybedermiydi.
Baskan akepeli mi acaba ~ 26 gün önce
Şaibe koktu
.. ~ 26 gün önce
Faa den izin almis mi ucmak icin
Ayhan ~ 26 gün önce
Bilmediğim için soruyorum. Bizim ETKİLİ ve YETKİLİ abilerden uçak uçurabilen var mı? Pırpır bile olur...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Oscar Sierra ~ 26 gün önce
Öyle deme tarım bakanımız PPL sahibi.
İlahiii güldürdün beni. ~ 26 gün önce
Bizim memlekete liyakat kelimesi henüz gelmediği için havacılık sektöründeki yetkili (!) arkadaşlar uçak uçurmayı bırak, uçağın kendisinden bi haber.
Ostrik ~ 26 gün önce
Ppl alıyorlar, 10 sene sonra uçuracaklar.
Havacı ~ 26 gün önce
Amerika da pilot lisansı almak maddi-manevi olarak buradaki kadar zor değil, ayrıca ticari havacılık buranın fersah fersah ötesinde
Liyakat ~ 26 gün önce
Şirketin yönetim kurulunda bi pilot var ama sadece telefonla konuşurken ve selâm dururken gördük. Uçağı kazara kaldirsa da indirebilecegini sanmam.
Var var ~ 26 gün önce
Ulastirma bakanimiz atpl derslerinden 3 taneyi vermis. Ucuslar kalmis. 2 sene sonra insallah
Bayhan ~ 26 gün önce
Matematik bölümünü bitirmiş atanamayınca...
Keşke olmasa ~ 26 gün önce
Ama pilot olma merakı çok var hepsinde. Halbuki otur işini yap bırak pilotlar uçsun sen çalış dimi
Az kaldı ~ 26 gün önce
Ankara da ki bir uçuş okulumdan bedava eğitim alıyorlar. Vizyon

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000