24 Ekim 2020, Cumartesi 17:42:25

THY'NİN UÇUŞLARI DURDURDU!

Çin Sivil Havacılık İdaresi, Türk Hava Yolları'nın yolcularında koronavirüs tespit edildiği gerekçesiyle THY'nin uçuşlarını durdurdu.
  • ya o yolcularla uçan ekipler?!!!
  • ÇİN : Çan çin çun!! THY: Ama onlar hasta değil sadece VAKA!! :)))
  • THY Çin’e yolcu uçuşu yapmıyor ki zaten Şubattan bu yana..
  • Sizden bir test istediker onu bile yapamadiniz. Yuzkarasi
  • test yapmadan yolcu kabül etmeye devam edersek daha çok başımız ağrıyacak.
  • En iyisi olmuş bence bütün ülkeler durdurmalı önce insan sağlığı gerek yok uçmaya hastalık taşımaya..........
  • Yakında başka ülkelerde tehaye için yasak koyacak. Yönetim yolcu sayısına bakacağına test işini devreye soksa bunlar olmaz.
  • Kuzey yarimkurede Covid tekrar geri gelmisken THY kontrolleri yogunlastirmasi lazim. Malum ulkemizdede sayi hizla artiyor. THY ve IST dunyaya yolcu dagitim merkezi gibi. Eger bu isi ciddiyetle yapmazlarsa Cin Sivil Havacilik idaresi gibi diger ulkelerin CAA leride bir bir THY ye yasak getirecektir. Aman dikkat! Bir kac daha fazla yolcu tasiyalim diye ucma izinlerini tehlikeye sokmayin.
  • şaka gibi .. adamlar tüm dünyanın çivisini söktüler şimdide siz koronasınız diye bizim ucaklarımı kabul etmiyorlar. Çinli yolcu taşıyan ucakları bile ülkemizin üstünden ucurma yasagı getirseydik onlar bu hadsizliği yapamazdı.
  • Allah’ın belası çinliler ! Siz kedi, köpek, fare, böcek yiye yiye bütün dünyanın başına bela oldunuz. 3 milyon insan öldü, 100 milyon insan ailesinden birini kaybetti. 500 milyon insan işini kaybetti, 2 milyar insan gelirlerinin büyük kısmını kaybetti. 5 milyar insan rahatça yaşama , gezme, tozma keyfini, yaşam kalitesini ve büyük ölçüde özgürlüğünü kaybetti... Sizin iğrenç yeme içme alışkanlıklarınız başımıza bela oldu. Şimdi de kalkmış bizim uçağımızı durduruyorsunuz. Bir taraftan da aynı pislikleri yemeye devam ediyorsunuz. Allah sizin........

Çin Sivil Havacılık İdaresi, Türk Hava Yolları'nın yolcularında koronavirüs tespit edildiği gerekçesiyle THY'nin uçuşlarını durdurdu.

Global Times'te yer alan habere göre; Çin Sivil Havacılık İdaresi geçtiğimiz birkaç gün içinde aralarında Türk Hava Yolları, Polonya Hava Yolları ve Suudi Hava Yolları'nın da bulunduğu şirketlerin yolcularından bazılarının COVID-19 testlerinin pozitif çıkmasının ardından söz konusu hava yollarının uçuşlarını durdurdu.


Uçuş yasağının ne kadar süreyle uygulanacağı konusunda herhangi bir bilgi verilmedi.

THY'NİN UÇUŞLARI DURDURDU!

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (31)

ekipler ~ 1 ay önce
ya o yolcularla uçan ekipler?!!!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
THY ~ 1 ay önce
ÇİN : Çan çin çun!! THY: Ama onlar hasta değil sadece VAKA!! :)))

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Çin ~ 1 ay önce
THY Çin’e yolcu uçuşu yapmıyor ki zaten Şubattan bu yana..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Beceriksiz cayci takimi ~ 1 ay önce
Sizden bir test istediker onu bile yapamadiniz. Yuzkarasi

Yanıtla

Kalan karakter 1000
test yapılmalı ~ 1 ay önce
test yapmadan yolcu kabül etmeye devam edersek daha çok başımız ağrıyacak.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
THY ~ 1 ay önce
En iyisi olmuş bence bütün ülkeler durdurmalı önce insan sağlığı gerek yok uçmaya hastalık taşımaya..........

Yanıtla

Kalan karakter 1000
... ~ 1 ay önce
Durdurun dünyayı....
Şafak ~ 1 ay önce
Tabi tabi parayı da gökten toplarız
Aşı ~ 1 ay önce
Çin aşıyı buldu bile ve hemen hemen herkesi aşılayacak kapasitede. Şu anda çinde vaka yok denecek noktaya geldi. Laboratuvarda virüsü ürettiler aşısınıda akabinde buldular ama herkesi aşılamak için zamana ihtiyaçları vardı. Şimdide bu illet virüs onlardan yayılmamış gibi uçuş yasağı koyuyorlar. Çini devre dışı bırakmak isteyenlere çinin oyunudur bu virüs
Veronique ~ 1 ay önce
Niye cini dunya haritasindan silmiyolar Boyle ce coranada geldigi yere gider dunya bu mikroplardan temizlerin
Lıtfen ~ 1 ay önce
Lıtfen gelen yolculardan test talep edin
Adil ~ 1 ay önce
Bu virüs nerden geldi şaka gibi
Hadi bakalım ~ 1 ay önce
Yakında başka ülkelerde tehaye için yasak koyacak. Yönetim yolcu sayısına bakacağına test işini devreye soksa bunlar olmaz.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
TR ~ 1 ay önce
Kuzey yarimkurede Covid tekrar geri gelmisken THY kontrolleri yogunlastirmasi lazim. Malum ulkemizdede sayi hizla artiyor. THY ve IST dunyaya yolcu dagitim merkezi gibi. Eger bu isi ciddiyetle yapmazlarsa Cin Sivil Havacilik idaresi gibi diger ulkelerin CAA leride bir bir THY ye yasak getirecektir. Aman dikkat! Bir kac daha fazla yolcu tasiyalim diye ucma izinlerini tehlikeye sokmayin.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Şu süreçte ~ 1 ay önce
Herhangi bir kısıtlama olmadan gelebileceginiz 8 ülkeden biri
www ~ 1 ay önce
şaka gibi .. adamlar tüm dünyanın çivisini söktüler şimdide siz koronasınız diye bizim ucaklarımı kabul etmiyorlar. Çinli yolcu taşıyan ucakları bile ülkemizin üstünden ucurma yasagı getirseydik onlar bu hadsizliği yapamazdı.

Yanıtla