11 Mayıs 2019, Cumartesi 14:55:08

Baygın halde 40 dakika uçtu!

Avustralya’da bir öğrenci pilot uçuş sırasında bayıldı. Uçağın bu halde 40 dakika boyunca uçtuğu bildirildi.
  • Olurmu hiç,sonra torpilliler ne iş yapacak.Torpilliler,helal olsun size,yiyin için,bak çocuklarından çıksın da demiyorum...
  • Bunlar malesef yaşanılan şeyler. Yıllar önce ben de bizde duymuştum böyle yorgunluktan uyuya kalan cadet pilot. Kendim de inkapasiteye olabilecek kadar kötü hissedip, toparlayıp dönmeyi başardım.
  • eeeee bizim torpilli akademililerin ozeti bu cocuk aslinda - oyle yerde muhasebeden satistan torpilli mulakatlarla akademiye gecenlere sozum
  • Airline gidince uyku konusunda acemilik çekmemek için hazırlık yapmış çocuk ;))
  • İyi ki akıllı uçaklar var. Yoksa yeni neslin hiç bir şeyi ciddiye aldığı yok. Eğitim bitti Yapay zeka şart!
  • Pilota gerek olmadığının çok net kanıtı işte, az kaldı pilotluk mesleğinin tarihe karışmasına
  • Shine one you crazy diamond
  • Ogrenci demek ki bayilmadan once ucak otopilottaymis. Simdiki egitim sistemindeki temel problem de bu, onlerinde/ellerinde Gps, ucak otopilotta ogrenciler saat yaziyor, seyrusefer yapiyorlar. Lisanslarinibaldiktan sonra da B737’lerde A320’lerde sag koltuga gecip oturuyorlar, binlerce saat ucusu olan cogu pilota ver otopilotsuz Gps’siz ucagi, ciktigi havaalanina geri donemez. Hatta daha vahimi bircok genc kaptan FD olmadan AP AT olmadan ucamayacak durumdalar.
  • İyi bari yeterli yakıtı varmış :)
  • UYKU ŞART!

Avustralya’da bir öğrenci pilot uçuş sırasında bayıldı. Uçağın bu halde 40 dakika boyunca uçtuğu bildirildi.

Sputnik’in ABC News’ten aktardığına göre, önceki gece yeterince uyumayan ve kahvaltı yerine sadece bir çikolata ile enerji içeceği tüketen öğrenci pilotun 40 dakika boyunca baygın halde uçtuğu belirtildi.

Diamond DA40 tipi uçakta gerçekleşen olay sırasında kendini kötü hisseden öğrenci pilotun uçakta bulunan "otomatik pilot" özelliğini devreye soktuğu ve uçağın bu şekilde güzergahına devam eettiği açıklandı. 

Baygın halde 40 dakika uçtu!

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (23)

Torpil ~ 5 gün önce
Olurmu hiç,sonra torpilliler ne iş yapacak.Torpilliler,helal olsun size,yiyin için,bak çocuklarından çıksın da demiyorum...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yaşanılan ~ 7 gün önce
Bunlar malesef yaşanılan şeyler. Yıllar önce ben de bizde duymuştum böyle yorgunluktan uyuya kalan cadet pilot. Kendim de inkapasiteye olabilecek kadar kötü hissedip, toparlayıp dönmeyi başardım.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
FL24000 ~ 7 gün önce
eeeee bizim torpilli akademililerin ozeti bu cocuk aslinda - oyle yerde muhasebeden satistan torpilli mulakatlarla akademiye gecenlere sozum

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Hazırlık ~ 7 gün önce
Airline gidince uyku konusunda acemilik çekmemek için hazırlık yapmış çocuk ;))

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Hng ~ 8 gün önce
İyi ki akıllı uçaklar var. Yoksa yeni neslin hiç bir şeyi ciddiye aldığı yok. Eğitim bitti Yapay zeka şart!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kanıt ~ 8 gün önce
Pilota gerek olmadığının çok net kanıtı işte, az kaldı pilotluk mesleğinin tarihe karışmasına

Yanıtla

Kalan karakter 1000
science fiction ~ 7 gün önce
Sen çok bilim kurgu izlemişsin
Soru ~ 7 gün önce
DA40 da auto landing var mı?
Hadi ya ~ 7 gün önce
Pilotluk tarih olmadan 50 yil önce senin meslegin tarih olacak merak etme. Pilotlara ihtiyac yok da sana çok ihtiyac var degil mi???!!!
Kanit arayan arkadas ~ 7 gün önce
Senin gibi sivri zekalar oldukca, nefes almana bile gerek yok, tane tane anlatmak isterdim isin teknik kısmını ancak anlatsakta anlamıcaksın o yüzden sen bu tarz haberlerde kanıt araya dur belki birgün pilotsuz ucarsın:)
Pf ~ 8 gün önce
Shine one you crazy diamond

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Felaket ~ 8 gün önce
Ogrenci demek ki bayilmadan once ucak otopilottaymis. Simdiki egitim sistemindeki temel problem de bu, onlerinde/ellerinde Gps, ucak otopilotta ogrenciler saat yaziyor, seyrusefer yapiyorlar. Lisanslarinibaldiktan sonra da B737’lerde A320’lerde sag koltuga gecip oturuyorlar, binlerce saat ucusu olan cogu pilota ver otopilotsuz Gps’siz ucagi, ciktigi havaalanina geri donemez. Hatta daha vahimi bircok genc kaptan FD olmadan AP AT olmadan ucamayacak durumdalar.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
haklı ~ 7 gün önce
sanki doğru gibi ne yazıkki
MacaristandaKi ucaklarda ~ 7 gün önce
Ne ap var ne fd ne gps gitsinler cim pistte sabaha kadar manuel landing yaparlar
Yakıt ~ 8 gün önce
İyi bari yeterli yakıtı varmış :)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Stresli FO ~ 8 gün önce
Egitim ucuslarina genellikle tam dolu yakit deposuyla cikiliyor
Burak Arpacioglu ~ 6 gün önce
ICAO 6. eklentisi, 4. kisiminda yakit ile ilgili mevzuatlar belirlenmistir. Buna göre ucus planlamada 45 dakikalik rezerve yakit ve alternativ havalimaninana erismek icin gerekli olan yakit miktari hesaplamalara dahil edilmelidir. Egitim ucaklarinin Zero Weight ve Maximum Take-Off Weight arasinda farklari cok az oldugundan full Tank ucmak genelde mümkün olmuyor(Ucug egitmeni ucakta yer aliyorsa). Hele ki dusuk basinc ve sicak hava kosullarinda bu sartlar cok daha kritik olabiliyor.
SPL ~ 8 gün önce
UYKU ŞART!

Yanıtla