08 Ağustos 2020, Cumartesi 13:26:36

Atatürk Havalimanı'nda Koşak Dönemi Başlıyor

Devlet Hava Meydanları İşletmesi (DHMİ) Atatürk Havalimanı Baş Müdürlüğü görevine yapılan atamayla Fatih Koşak getirildi.
  • kartal imam hatipten biri yok muydu başkan yapacak??
  • Helal olsun adam gibi adam
  • kurum dışından atanıp, o koltuğa oturduysa söylenecek söz bulamıyorum...
  • Kendisiyle birlikte uzun zaman calistik.Gerek kisiligiyle,gerek yoneticiligiyle her makama yakisan kurum temsiliyetini hakkiyla yerine getiren birisidir.Allah yolunu acik etsin
  • Rabbim yolunu ve bahtını açık etsin güzel insan seni tekrardan istambulda görmek güzel olacak
  • Cok sevindim iyi ki gittiniz Dalamandan.
  • polislikten personel şefliğine, personel şefliğinden ahl müdürlüğüne. Nasıl oluyor ya
  • Atatürk Havalimanı bünyesinde daha yetenekli ve liderlik vasıflarına sahip kimseler de mevcuttur.
  • Bu da torpilli zatlardan belli ki...
  • Adam yattığı yerden dolgun maaş alacak.

Devlet Hava Meydanları İşletmesi (DHMİ) Atatürk Havalimanı Başmüdürlüğü görevine yapılan atamayla Fatih Koşak getirildi.

Bir süredir DHMİ’nin Dalaman Havalimanı Başmüdürlüğü görevini sürdüren Fatih Koşak, yapılan atamayla Atatürk Havalimanı Başmüdürlüğü görevine getirildi. Geçmiş dönemlerde DHMİ’de personel şefi, Havalimanı nöbetçi meydan müdür vekili, protokol şefi, şube müdürü gibi birçok kademede görevler üstlenen Fatih Koşak, bundan sonra Atatürk Havalimanı’nda başmüdür olarak görevini sürdürecek. Koşak’ın yeni görevini 10 Ağustos Pazartesi günü devralması bekleniyor.

Geçtiğimiz Şubat ayında yapılan atamalar sonrası Timur Alp Bayrak, Atatürk Havalimanı Başmüdürlüğü görevinden alınmış yerine Levent Ersoy atanmıştı. Ersoy, o tarihten bu yana DHMİ Atatürk Havalimanı Başmüdürü olarak görev yapıyordu.

Atatürk Havalimanı'nda Koşak Dönemi Başlıyor

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (26)

kartal imam hatip ~ 2 ay önce
kartal imam hatipten biri yok muydu başkan yapacak??

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Mükemmel karar ~ 2 ay önce
Helal olsun adam gibi adam

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kayseri Havalimani MELTEM ~ 2 ay önce
Fatih Müdürüm yeni göreviniz hayırlı olsun..Adanadan selamlar
vatandaş ~ 2 ay önce
kurum dışından atanıp, o koltuğa oturduysa söylenecek söz bulamıyorum...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Havalimani müdürü ~ 2 ay önce
Kendisiyle birlikte uzun zaman calistik.Gerek kisiligiyle,gerek yoneticiligiyle her makama yakisan kurum temsiliyetini hakkiyla yerine getiren birisidir.Allah yolunu acik etsin

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Balkayalı ~ 2 ay önce
Rabbim yolunu ve bahtını açık etsin güzel insan seni tekrardan istambulda görmek güzel olacak

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Sivil havacı ~ 2 ay önce
Erciyes üniversitesi sivil hava ulaştırma işletmeciliği ilk mezunlarındanım. Fatih Bey o dönem (2012) Kayseri havalimanı müdürüyken üniversitede derslerimize girmiş, o dönemde zorunlu stajın 2 dönem ve toplam 60 iş günü olduğu zamanlarda, bende dahil olmak üzere gerek yüksekokulun acemiliğinden, gerekse sektörün stajyer öğrenci kabul etmek istememesinden tüm arkadaşlarımla beraber staj yapacak yer bulamadık. Fatih Bey insiyatif alarak bende dahil olmak üzere staj yeri ayarlayamayan onlarca öğrenciye sağcı-solcu, doğulu-batılı demeksizin Kayseri havalimanında staj imkanı sunmuş, bazı arkadaşlarıma memleketlerinde staj yapması için ilgili yerlerle bağlantı kurup hepimize yardımcı olmuş değerli bir insandır. Aradan yıllar geçsede öğrencilere, gençlere değer veren insanların daha iyi yerlerde olması bizleri mutlu etmektedir. Yolu ve bahtı açık olsun.
YDA DLM ~ 2 ay önce
Cok sevindim iyi ki gittiniz Dalamandan.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kayseri Havalimanı MELTEM ~ 2 ay önce
Bizler Fatih müdürümle 12 yil çalıştık.Kendisi herzaman personeline saygılı ve egosuz bir müdür olmuştur.Bu görevi sonuna kadar haketti..Hayırlı olsun sayın müdürüm..Adanadan selamlar.Özel Güvenlik MELTEM
Fly ~ 2 ay önce
polislikten personel şefliğine, personel şefliğinden ahl müdürlüğüne. Nasıl oluyor ya

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Air ~ 2 ay önce
Kendisini taniyorum.Butun sinavli yukselmeleri gecmis,kademelerden yetiserek yukselmis birisidir.
Bb ~ 2 ay önce
Gökten başmüdür olarak inmesini mi bekliyordunuz! Adam personel şefliği,protokol şefliği, şube müdürlüğü yapmış, basamakları teker teker çıkmış.
Rüzgar ~ 2 ay önce
Kıskanma nolurrrrr çalışş seninde olur..
YBA ~ 2 ay önce
Atatürk Havalimanı bünyesinde daha yetenekli ve liderlik vasıflarına sahip kimseler de mevcuttur.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yetenek ve Liderlik vasfi Diyene ~ 2 ay önce
Cok güldüm.. Sanki atamalar ve terfiler icin bu vasiflar lazimmis gibi. Bu tür kurumlarda terfiler icin gereken sey .... Neyse zaten herkes biliyor bilmesine de, ayip olan normal oldu güzel ülkemde, ben buna yanarim.
Ahl ~ 2 ay önce
Bu da torpilli zatlardan belli ki...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Vahl ~ 2 ay önce
Onceki basmudurleriniz ayetle mi ataniyodu?
Yorum ~ 2 ay önce
Adam yattığı yerden dolgun maaş alacak.

Yanıtla