11 Mart 2022, Cuma 11:02:19

Atatürk Havalimanı pist ve taksi yolları kapandı

İstanbul'da dün başlayıp bugün etkisini artıran kar yağışı havalimanlarında da oldukça etkili oldu.
  • akp li vekili bırak il başkanı dahi gelse açarlardı orayı :)
  • Dışarda kar yok muydu getirip döküverin Yeşilköy Hastanesine de eserinizle övünün aha bak kar altında kaldı. Şak şak şak!
  • Az kaldı bu zihniyetden kurtulmaya
  • Tgs orayida temizler ARFF yatsın bakalım uykuları kanmamistir yatakları soğumasın aman usurler hasta olurlar
  • Bunun tek sebebi arff çalışanı Victor bey, yaptığınızı beğendiniz mi, görev yerine geç gelmen nelere sebep oldu
  • Gecen karda bakan Atatürk açık olduğu için burayı kullanmıştı şimdi yine gündeme gelmedin diye temizlememişlerdir
  • Niye kapalı diyorsunuz ki Onur air varya ucakcamış akşama Seferler başliyormuş. Sabah satılmış. Öğlen hesaba geçmiş olabilir. Akşamda ucacakmış...... mış mışta,mış mış................
  • Yeşilköy havalimanını özledik
  • Sefer iptal edildi haberi var o zaman iga hersey guzel niye iptaller var.
  • DHMI bu sefer hazirligini iyi yapip araclari garaja cekmis :D

İstanbul'da dün başlayıp bugün etkisini artıran kar yağışı havalimanlarında da oldukça etkili oldu.

Şu an için İstanbul'daki havalimanlarında herhangi bir olumsuzluk yaşanmazken Atatürk Havalimanı'ndaki yoğun kar dikkat çekti. Özel jetlerin kullandığı Atatürk Havalimanı'nda pist ve taksi yollarının yanı sıra bağlantı yollarının karla kaplı olduğu gözlendi.

İşte Atatürk Havalimanı:

 

Atatürk Havalimanı pist ve taksi yolları kapandı

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (21)

Steward ~ 5 ay önce
akp li vekili bırak il başkanı dahi gelse açarlardı orayı :)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
karlar düşer ~ 5 ay önce
Dışarda kar yok muydu getirip döküverin Yeşilköy Hastanesine de eserinizle övünün aha bak kar altında kaldı. Şak şak şak!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Az kaldı ~ 5 ay önce
Az kaldı bu zihniyetden kurtulmaya

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tgs soforo ~ 5 ay önce
Tgs orayida temizler ARFF yatsın bakalım uykuları kanmamistir yatakları soğumasın aman usurler hasta olurlar

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Arff ümit VİCTOR ~ 5 ay önce
Bunun tek sebebi arff çalışanı Victor bey, yaptığınızı beğendiniz mi, görev yerine geç gelmen nelere sebep oldu

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Vip ~ 5 ay önce
Gecen karda bakan Atatürk açık olduğu için burayı kullanmıştı şimdi yine gündeme gelmedin diye temizlememişlerdir

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Ky 774 ~ 5 ay önce
Niye kapalı diyorsunuz ki Onur air varya ucakcamış akşama Seferler başliyormuş. Sabah satılmış. Öğlen hesaba geçmiş olabilir. Akşamda ucacakmış...... mış mışta,mış mış................

Yanıtla

Kalan karakter 1000
1234... ~ 5 ay önce
Sen istediğin kadar mış mış mışta diye dur.. Ulaştırma bakanlığı, SHGM, DHMİ Bu sinemayı daha önce Borajet, Atlasjet,ve diğer yok olup giden şirketlerin sinemasının İzlenilen rekorlar kırdığını görünce. Onur air Ne kadar izleme rekoru kıracak diye bekleyip bakıyor. Ne gereği varki emekciler beklesin dursun yetkili ve etkililer seyretsin Bu Shgm ulsbakanligı ne işe yapar acaba. Borajet ve Atlaszedeler gibi Onurzedelerde Olur biter nasıl olsa. Mudahaleye ne gerek var hala ders alınamıyor....
Tgs ~ 5 ay önce
Yeşilköy havalimanını özledik

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Atatürk ~ 5 ay önce
Orası Atatürk havalimanı. Taşeron tgs daha havalimanının adını bile öğrenememiş. Eğitimsizlik zor iş. Ama neyse 2023 de kapanacak şirketler arasında ilk sıradasınız
Sonraki haberde ~ 5 ay önce
Sefer iptal edildi haberi var o zaman iga hersey guzel niye iptaller var.

Yanıtla