05 Kasım 2020, Perşembe 01:19:57

Emirates'ten pilotlara baskı: 12 ay izne çıkın

Yeni tip Koronavirüs salgını (Covid-19) nedeniyle havacılık sektöründe yaşanan ekonomik sıkıntılar devam ederken, Emirates Havayolları'nın pilotlara baskı yaptığı iddia edildi.
  • Tipe bak
  • bir zamanlar körfeze gitsek diye konuşuyorduk şimdi iyi ki gitmemişiz diyorum
  • Valla yorumlara bir baktım da anlamıyorum malum iflastan sonra tam 10 aydır uçamıyoruz, geleceğimiz belli değil. İşinizin kıymetini bilin arkadaşlar indirim vs. istiyorsanız uçmayın uçacak adam var merak etmeyin
  • Şu an hala işime devam ediyorum. Olası bir işten çıkarma durumunda da geçtiğimiz 3.5 yılda yaptığım birikimle 10-15 yıl hiç çalışmadan yaşarım. %50 maaş alıp bütün ay görevli olmaktansa, hiç çalışmadan cepten yemeyi tercih ederim..
  • Bordo 0 olacak şekilde izine çıkarmıyor en azından.
  • Bence thy bütün Pilotları izne gönderip müdürleri uçursun. Hepsi helalinden para kazanmış olur.Hem de pilotlara maaş vermemiş olurlar. Şirket de kara geçer.
  • Pilot
  • Ben zaten tatildeyim , senin üçte birin çalışıp , üç katı da para alıyorum
  • Murdurlerin 2/3 bir yakinimvasitasiyla torpille bir is yapmadan yerinde oturuyor, eger gercek ten mudursen biraz utnmlsin, icimize cikarken yuzunun az kizarmasi lazim
  • Thy şöyle kurumsal bir şirket hiç olamayacak maalesef

Yeni tip Koronavirüs salgını (Covid-19) nedeniyle havacılık sektöründe yaşanan ekonomik sıkıntılar devam ederken, Emirates Havayolları'nın pilotlara baskı yaptığı iddia edildi. 

Birçok havayolu şirketinde ekonomik önlemler alınmaya devam ederken Emirates Havayolları'nın bazı pilotlara baskı yaptığı ifade edildi. Emirates'in bazı pilotlara 12 ay izne çıkmaları konusunda direttiği konuşuluyor. 

Emirates Havayolları'nın 12 ay izne ayrılmak isteyen pilotların sağlık sigortası ve konaklama ücretlerini ödemeyi teklif ettiği belirtildi. 

Emirates'ten pilotlara baskı: 12 ay izne çıkın

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (50)

Bu fotodaki kim ya ~ 4 ay önce
Tipe bak

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Airbus FO ~ 4 ay önce
bir zamanlar körfeze gitsek diye konuşuyorduk şimdi iyi ki gitmemişiz diyorum

Yanıtla

Kalan karakter 1000
A320 Fo ~ 4 ay önce
Valla yorumlara bir baktım da anlamıyorum malum iflastan sonra tam 10 aydır uçamıyoruz, geleceğimiz belli değil. İşinizin kıymetini bilin arkadaşlar indirim vs. istiyorsanız uçmayın uçacak adam var merak etmeyin

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Körfez fo ~ 4 ay önce
Şu an hala işime devam ediyorum. Olası bir işten çıkarma durumunda da geçtiğimiz 3.5 yılda yaptığım birikimle 10-15 yıl hiç çalışmadan yaşarım. %50 maaş alıp bütün ay görevli olmaktansa, hiç çalışmadan cepten yemeyi tercih ederim..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Çalışma ~ 4 ay önce
O zaman.. çocukluk hayalimdi gökyüzü sevdam vs beylik lafları gerçek uçuculardan araklamayın da ama para için yapanla uçmayı seven nasıl da belli. İnsan uçmayı özler be
Tk captain ~ 4 ay önce
Korfezde ferrariye bineceğime ülkemde taxiye binerim. Bize ne Senin kac para aldigından!..
İse bak ~ 4 ay önce
Sen kalk tum sorumluluğu alıp 1300 dolar maaşa 300tonluk 777yi JFK'ya indir, havalimani tuvaletini temizleyen adam senin 2 katin maaş alsın. Şakası bile ürpertirken şuan bunu yaşiyoruz.
Nah yasarsin ~ 4 ay önce
Ziyaaaaaa
çık ozaman kardeşim ~ 4 ay önce
Seni tutan mı var?
Birikim ~ 4 ay önce
Hayata bu kadar güvenme sürprizler olur 5 kuruş birikimin kalmaz
Yazma yazma ~ 4 ay önce
Boşver kardeşim sen burdakileri, sen olduğun yerde mutlu olmaya çalış. Buradaki kafalar seni anlamaz, hatta çakallıkla suçlarlar. Birazdan şükürcü tayfa gelir, kabine asgari ücret, fo ya 5 kaptana 15 ,hatta şirket için bedava çalışsınlar demeye başlarlar. Ne kazandığını anlatma , anlamazlar. Çünkü şirketi yaşat ki yaşayasın. Kimse demezki THY yıllardır kimin için çalışıyor, koca şirketin nasıl kara gün akçesi olmaz. Paralar nerde Fikret Orman.
Bordro ~ 4 ay önce
Bordo 0 olacak şekilde izine çıkarmıyor en azından.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
B737 cpt ~ 4 ay önce
Bence thy bütün Pilotları izne gönderip müdürleri uçursun. Hepsi helalinden para kazanmış olur.Hem de pilotlara maaş vermemiş olurlar. Şirket de kara geçer.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Zaten ~ 4 ay önce
Zaten herkesten akiilli ve bilgili bu Mudurler, her isi yapabilir, bazilarida Tgs Dispatche Kabine e gecsin ekip tam olsun
Fo ~ 4 ay önce
Kasli kassiz?
Askida ~ 4 ay önce
Pilot

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yemiyor desene kısada :))) ~ 4 ay önce
Ben zaten tatildeyim , senin üçte birin çalışıp , üç katı da para alıyorum

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Mudur ~ 4 ay önce
Murdurlerin 2/3 bir yakinimvasitasiyla torpille bir is yapmadan yerinde oturuyor, eger gercek ten mudursen biraz utnmlsin, icimize cikarken yuzunun az kizarmasi lazim

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kpt ~ 4 ay önce
Thy şöyle kurumsal bir şirket hiç olamayacak maalesef

Yanıtla