03 Mayıs 2009, Pazar 17:40:18

Antalya Havalimanı faciadan döndü

Moskova'dan Antalya'ya yolcu getiren Transaero Airlines'a ait Boeing 747 tipi bir uçak içindeki yolcu ile birlikte Antalya Havalimanı apronunda büyük bir facianın eşiğinden döndü.
  • yazdıgınız yorum her kafadan bir ses baçlıgına mı yoksa başka birinemi merak ettimm...????
  • Sen ya çok safsın ya da bu işi bilmiyorsun..İçimizden birimisin yoksa B 747 nin kanatlarında yakıt tankı olduğundan haberin vardır heralde .. abartmayalım dediğin yangın kanata sirayet etse idi ne olurdu bir düşün istersen......
  • koskoca 747 3 motorlamı dönmüş yazıyor biriside çok iyi biliyorya kardeşim herhalde yukardaki haberi okumadan yorum yapıyorsunuz boş dönmüş rusyaya boşş ne demek boş dönmek 2 motorla gene döner boş oldugu için düşün biraz......
  • sen bu cahillikle sadece lalelide takılırsın
  • 747 tamamda .kac 747 .400 diil heralde ..200 falan
  • 3 Motorla mı Rusyaya dönmüş koca 747
  • b747 diyo be lale ilyushin tupolev antonov dememiş.rus a verirsen onuda tupalev yaparlar ama olsun.sen gene de dikkatli yaz.en büyük tk ii mi::)
  • Külüstür döküntü uçaklar ve sarhoş pilotlar. Bir facia için bütün gereken tüm şartlar hazırlamış bu arkadaşlar. Neyseki Türk ARFF personeli olaya ivedilikle müdahale etmiş de, birkaç ayyaş rus'un sorumsuzluğu yüzünden insanlar zarar görmemiş. Eee, her fırsatta bayrak taşıyıcımıza laf çakma gayretinde olanlara da kapak olsun bu hadise. Bulundukları yerde "sermaye" olup kalmazlarsa, vatanlarına dönerken yanık motorlu uçaklar yerine vatanlarının şanlı Bayrağını taşıyan firmayı tercih ederler belki... ;)
  • Yahu hiç birşeye değilde ,çinde ki sermaye ye acırım vallahi...Yoksa biz antalyalı gençler ne yaparız.TRANSAERO Beton taşıyor BETON...
  • Deve kuban edip kanını motorlara sürsünler, Temel amca anlatır nasıl yapacağını...

1 Mayıs işçi bayramı dolayısıyla Rusya’dan Antalya’ya turist getiren Transaero Airlines'ın B747 tipi yolcu uçağı Antalya Havalimanı’na indikten sonra büyük tehlike atlattı.

Uçak park pozisyonuna yaklaşırken 4 numaralı motor aniden yanmaya başladı. İçinde çok sayıda Rus yolcunun bulunduğu uçağın motoru alev alev yanmaya başlayınca büyük panik yaşandı.

Antalya Havalimanı DHMİ İtfaiyesi anında yangına müdahale ederek büyük bir faciayı önledi. Yolculara ve havalimanı çalışanlarına korku yaşatan olay büyümeden önlenirken, yangının söndürülmesinin ardından yolcular uçaktan indirildi.

Dört numaralı motoru yanan dev uçak, özel izinle Moskova’ya boş olarak uçtu. Uçağın yanan motorunun Moskova’da yapılacağı belirtildi.

©AirportHaber Özel

Antalya Havalimanı faciadan döndü

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (23)

Misafir ~ 13 yıl önce
yazdıgınız yorum her kafadan bir ses baçlıgına mı yoksa başka birinemi merak ettimm...????

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 13 yıl önce
Sen ya çok safsın ya da bu işi bilmiyorsun..İçimizden birimisin yoksa B 747 nin kanatlarında yakıt tankı olduğundan haberin vardır heralde .. abartmayalım dediğin yangın kanata sirayet etse idi ne olurdu bir düşün istersen......

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 13 yıl önce
koskoca 747 3 motorlamı dönmüş yazıyor biriside çok iyi biliyorya kardeşim herhalde yukardaki haberi okumadan yorum yapıyorsunuz boş dönmüş rusyaya boşş ne demek boş dönmek 2 motorla gene döner boş oldugu için düşün biraz......

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 13 yıl önce
sen bu cahillikle sadece lalelide takılırsın

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 13 yıl önce
747 tamamda .kac 747 .400 diil heralde ..200 falan

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 13 yıl önce
3 Motorla mı Rusyaya dönmüş koca 747

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 13 yıl önce
b747 diyo be lale ilyushin tupolev antonov dememiş.rus a verirsen onuda tupalev yaparlar ama olsun.sen gene de dikkatli yaz.en büyük tk ii mi::)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 13 yıl önce
Külüstür döküntü uçaklar ve sarhoş pilotlar. Bir facia için bütün gereken tüm şartlar hazırlamış bu arkadaşlar. Neyseki Türk ARFF personeli olaya ivedilikle müdahale etmiş de, birkaç ayyaş rus'un sorumsuzluğu yüzünden insanlar zarar görmemiş. Eee, her fırsatta bayrak taşıyıcımıza laf çakma gayretinde olanlara da kapak olsun bu hadise. Bulundukları yerde "sermaye" olup kalmazlarsa, vatanlarına dönerken yanık motorlu uçaklar yerine vatanlarının şanlı Bayrağını taşıyan firmayı tercih ederler belki... ;)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 13 yıl önce
Yahu hiç birşeye değilde ,çinde ki sermaye ye acırım vallahi...Yoksa biz antalyalı gençler ne yaparız.TRANSAERO Beton taşıyor BETON...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 13 yıl önce
Deve kuban edip kanını motorlara sürsünler, Temel amca anlatır nasıl yapacağını...

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000