16 Ocak 2014, Perşembe 11:45:07

ONUR AIR’DE SÜRPRİZ İSTİFA

Onur Havayolları’nda Uçuş İşletmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ercan Peksatıcı istifa etti. Peksatıcı, bir grup pilotla birlikte Pegasus Havayolları’na geçeceği iddialarına ne dedi?
  • yöneticik ayrı şey kaptanlık ayrı şeydir herkes tönetici olamaz 6. 7 senelik bir tecrübe var havacılık camiasında tanımadığı yok adamın iş bitirici bir kişilik tedir tuttuğunu koparır onur air anlar sonunda ama giden gider kaçan balık büyük olurmuş..neyse ben peksatıcı abinin yerini kimse dolduramaz diyorum, yaz sezonunda görürüz ak mı karamı belli olur....
  • Sen fsx oyna,havacilik hakkinda yorum yapma.Oyuncaklarla oynamaya devam.
  • Uçucu personel bunun okulunu okuyarak eğitimini alarak oluyor , mühendis ve teknik de. Onların sırtından geçinen yalaka yiyici takımı da uçağa binmeye korkuyor ama klavye başında kahraman . Düz yolda yürüyemezken uçana çamur atıyor. Kar yağdı diye erkenden mesai bitirip evine kaçan o havada hala şirkete para kazandırana saygısız . Bu arada zengin olan yönetici bozuntusu pilot düşmanları kendi kompleksi içinde boğulur. Senin Amerikaya gitmeyi maçan yer mi artık pilot düşmanı hırsız. Amerikanın Blac List'indesin.
  • Yabancılar alınıyor ken niye bunlari alıyorlar diyorlar şimdide 20 yabancı amca getirir diyorlar alamadım gitti ya.

Onur Havayolları’nda Uçuş İşletmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ercan Peksatıcı istifa etti. Peksatıcı, bir grup pilotla birlikte Pegasus Havayolları’na geçeceği iddialarına ne dedi?

Onur Havayolları’nda üst üste yaşanan iki genel müdür değişikliğinden sonra üst düzey bir yönetici görevinden ayrıldı. Uzun yıllardır Uçuş İşletmeden Sorumlu Genel Müdür yardımcılığı görevini yürüten Ercan Peksatıcı, sürpriz bir şekilde istifa etti.

Peksatıcı’nın istifa nedeni bilinmezken Onur Havayolları’ndaki pilotluk görevine devam edeceği belirtildi.

Bu arada Onur Havayolları’ndan istifa eden Peksatıcı’nın aralarında yabancı pilotların da bulunduğu 25 kadar pilot ile Pegasus Havayolları’na geçeceği iddiası ortaya atıldı.

Peksatıcı, Airporthaber’in sözkonusu iddiaların doğru olup olmadığı şeklindeki sorusuna, “Genel müdür yardımcılığı görevinden ayrıldım ancak pilot olarak halen Onur Havayolları’nda uçuyorum. Pegasus’a geçeceğim iddiası doğru değil” şeklinde yanıtladı.

ONUR AIR’DE SÜRPRİZ İSTİFA

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (85)

onur avacx ~ 3 yıl önce
yöneticik ayrı şey kaptanlık ayrı şeydir herkes tönetici olamaz 6. 7 senelik bir tecrübe var havacılık camiasında tanımadığı yok adamın iş bitirici bir kişilik tedir tuttuğunu koparır onur air anlar sonunda ama giden gider kaçan balık büyük olurmuş..neyse ben peksatıcı abinin yerini kimse dolduramaz diyorum, yaz sezonunda görürüz ak mı karamı belli olur....

Yanıtla

Kalan karakter 1000
3 gun fsx ~ 3 yıl önce
Sen fsx oyna,havacilik hakkinda yorum yapma.Oyuncaklarla oynamaya devam.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
iPhone Uygulaması ~ 3 yıl önce
Uçucu personel bunun okulunu okuyarak eğitimini alarak oluyor , mühendis ve teknik de. Onların sırtından geçinen yalaka yiyici takımı da uçağa binmeye korkuyor ama klavye başında kahraman . Düz yolda yürüyemezken uçana çamur atıyor. Kar yağdı diye erkenden mesai bitirip evine kaçan o havada hala şirkete para kazandırana saygısız . Bu arada zengin olan yönetici bozuntusu pilot düşmanları kendi kompleksi içinde boğulur. Senin Amerikaya gitmeyi maçan yer mi artık pilot düşmanı hırsız. Amerikanın Blac List'indesin.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
777ER ~ 3 yıl önce
Sanki oyle bi yazmissinki hayrina ucuyo pilotlar cogu ucak asigi ... Parasi iyi olmasa kim pilot olur ki. Ucuyosaniz kimsenin almadigi paralari aliyosunuz kardesim..Ayrica 200 milyari olan maksimum 1 senelik calismayla pilot oluyor. Baban zenginse pilotsun bu kadar abartigin meslek. Saygi duyuyorum meslege ama sonucta bilimsel degil akademik hic degil, fazla beyin yormuyosunuz bi sey uretmiyosunuz standart bi is iste. Milyon dolarlik aletleri kullaniyosunuz farkiniz bu baskada yok.. Savas pilotu desen eyw zor gercektende... Benim.pilotlarla derdim yok gercekleri duymak zorunuza gitmesin. Siz mesleginizi hakkiyla icra ediyosaniz lafim yok zaten.
777ER ~ 3 yıl önce
kendini kahraman sanandan kastım buydu işte :)
abartma kardeşim ~ 3 yıl önce
kimse kimsenin sırtından geçinmiyor. Hakkaten böyle düşünüğünüz için pilotlar antipatik zaten. Uçaklar tamamen otomatikleştiğinde ne diyecekseniz acaba. Şu an bile otomatik sayılırda... Airbus Boeing ve teknik sağolsun pilotlara pek bir şey kalmıyo sayelerinde.F-16 kullanıyosan ama saygım sonsuz.Pilotluk eskisi gibi zor bir meslek değil, bu bir realite . maddi İmkan ve birazda çalışma istiyor sadece.
Android Uygulaması ~ 3 yıl önce
Yabancılar alınıyor ken niye bunlari alıyorlar diyorlar şimdide 20 yabancı amca getirir diyorlar alamadım gitti ya.

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000