23 Şubat 2018, Cuma 17:48:16

Vize muafiyeti geldi biletler satıldı

Vize muafiyeti kararı sonrasında İsrail'den Özbekistan'a 2018 Haziran'a kadar uçak bileti kalmadı.
  • fikri olan war mı ? neden israil özbekistana gidiyor? nasıl bir turizm?
  • turki cumhuriyet diyorsun adam seni israille beraber vizeden muaf ediyor. israil e girmek ozbekistan a girmekten hala daha kolay bu arada.
  • Kahrolsun İsrail..!!!!
  • Ozbekler bize vize uyguluyor
  • Sanki bize gelmiş gibi sevindik, nasıl mutlu olduk bilemezsiniz :))
  • Özbekistan’da ne var ki? Biletlerin hepsi satımış..
  • biz de ab vize muafiyeti için taklalar atıyoruz,ihaleler,işler veriyoruz adamları daha da zenginleştiriyoruz,ajanlarını tahliye ediyoruz,ortakları vize aracı kurumlarıyla bizleri daha da soymalarına göz yumuyoruz,arabalarına biniyoruz,icatlarını alıyoruz vs yine de yetmiyor üstelik de ab vatandaşlarının çoğunu da ülkemize sadece kimlikleriyle girip,9 ay çıkmadan kalmalarına, vergisiz ev,arsa almalarına izin veriyoruz !!!
  • Reyna unutmak mumkunmu? Hepsine vize baslamali!

Vize muafiyeti kararı sonrasında İsrail'den Özbekistan'a 2018 Haziran'a kadar uçak bileti kalmadı.

İsrail vatandaşları, ülkelerine vize muafiyeti tanınmasının ardından iki gün içerisinde tüm biletleri satın aldılar. Turizmi geliştirme konulu hükumet toplantısında konuşan Özbekistan Cumhurbaşkanı Şavkat Mirziyoyev, uçuş sefer sayısının arttırılabileceğini söyledi.

Şavkat Mirziyoyev'in imzalayarak yürürlüğe soktuğu kararname doğrultusunda 10 Şubat'tan itibaren Türkiye ile birlikte Japonya, Singapur, Malezya, Güney Kore, Endonezya ve İsrail vatandaşlarına 30 günlük vize muafiyeti verilmişti.

Vize muafiyeti geldi biletler satıldı

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (16)

neden gidiyorlar? ~ 7 ay önce
fikri olan war mı ? neden israil özbekistana gidiyor? nasıl bir turizm?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
hayrullah ~ 7 ay önce
turki cumhuriyet diyorsun adam seni israille beraber vizeden muaf ediyor. israil e girmek ozbekistan a girmekten hala daha kolay bu arada.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Müslüman ~ 7 ay önce
Kahrolsun İsrail..!!!!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
terbiyesize ~ 7 ay önce
bu tur yorumlara nasil izin veriyorsunuz? burasi hakret etme yerimi mi?
Bize vize ~ 7 ay önce
Ozbekler bize vize uyguluyor

Yanıtla

Kalan karakter 1000
10 şubat ~ 7 ay önce
30 gün vizesiz....
çok memnunuz :) ~ 7 ay önce
Sanki bize gelmiş gibi sevindik, nasıl mutlu olduk bilemezsiniz :))

Yanıtla

Kalan karakter 1000
tbt ~ 7 ay önce
Özbekistan’da ne var ki? Biletlerin hepsi satımış..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tarih dolu ~ 7 ay önce
Taşkent,Buhara,Semerkant.
bize müstehak ! ~ 7 ay önce
biz de ab vize muafiyeti için taklalar atıyoruz,ihaleler,işler veriyoruz adamları daha da zenginleştiriyoruz,ajanlarını tahliye ediyoruz,ortakları vize aracı kurumlarıyla bizleri daha da soymalarına göz yumuyoruz,arabalarına biniyoruz,icatlarını alıyoruz vs yine de yetmiyor üstelik de ab vatandaşlarının çoğunu da ülkemize sadece kimlikleriyle girip,9 ay çıkmadan kalmalarına, vergisiz ev,arsa almalarına izin veriyoruz !!!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Gelsinler ~ 7 ay önce
Turist demek para demek.Ülkemizin dövize ihtiyacı var...İyi o zaman kapat sınırları,kimse gelmesin..1980'lerin Enver Hoca'nın Arnavutluk'u gibi mi olsun?
Döviz ~ 7 ay önce
Niye bizim ihtiyacimiz var. .ciddi diyorum..Biz T.C olarak Türk Lirası kullanıyoruz. .Evet AVM lerde döviz yada bazı lüks konut lar dövizle kiraya veriliyor. .verilmesin Ç. Başkanı bir ara demişti Türk Lirası olucak sadece diye. .Yani evet ülkeye döviz girsin ama çarşıda, orada burada geçmesin. .Gelen yabancı parasini bozdursun bankada, Döviz Bürolarinda öyle T.lirasini harcasin. .Ben Ingiltere gittiğimde ne Avro ne dolar ne TL almıyorlar..fazla fazla alsınlar ama almıyorlar sadece pound. Almanya'da öyle niye kiralar pound değil ...Bu bir ülkenin değeri dir. ..
İyi de ~ 7 ay önce
Ülkeyi yönetenler de şöyle zenginleştik böyle kalkındık kimseye ihtiyacımız yok diyorlar eğer öyleyse niye turist ve döviz gelsin diye yırtınıyoruz ?
Özbek bizi kalbimizden vurmadimi? ~ 7 ay önce
Reyna unutmak mumkunmu? Hepsine vize baslamali!

Yanıtla