07 Eylül 2010, Salı 14:26:41

TÜRK HAVA KUVVETLERİ'NDEN AÇIKLAMA

Başbakan Erdoğan'ın evine 200 metre uzaklıktaki caminin minaresine çarpan uçakla ilgili Hava Kuvvetleri Komutanlığı açıklama yaptı.
  • Alçaktan uçuşlar zaten çok risklidir hud videosunda da gördüm anlık dalgınlık sayesinde minareyi görmemiş son anda ani manevra yapmış. Biraz düşünürsek tabiki de sonuç intihar saldırısı yapmıştır müslümanlardan nefret ediyordur değil mi? :) Müslümanlığı bize AKP getirdi onlar peygamber! 10 yıl önce biz putperesttik. Değil mi? :) Ben tatbikat halinde 2 F-16 nın itdalaşı yaptığını gördüm. Yaklaşık 9G gelen bir manevra yaptı dönüşü bitirdi tam üstümden en fazla 800ft irtifada full afterburn açtı. Nozülündeki dış ateşlemenin sesini bile duydum. Ondan 5 dakika önce bir tanesi yarım gaz vererek geçti (galiba diğerini arıyordu) motorun ıslığını duydum. O anlar sanal uçuş yapıyordum. Uçuşumu sabote ettiler değil mi? Saygılar. Ucuyorum.com fa
  • bugünlerde herkes herşeyi islamiyete yapılmış saldırı olarak görüyor ama kimse kardeşim bu pistin dogrultusuna bu camiyi kim yaptırdı hangi belediye buna izin verdi onu sormuyor. bu hatlara 10-15 katlı binalar yaparlar bunları satarlar kimse sormaz kalkış hattı problem olurmu diye bizim için önemli olan manzara gösteriş isim dir. gece IL86 sesiyle yatagından fırlayınca direk havaalanı, bu uçuşa bu saatte izin verenler vs sorumlu. kimse mi gerçekleri görmez buralara imar izni verenleri sorgulayın kardeşim. cahil cahil buralara bunları yazıp, insanları kandırmaya çalışmayın. eğer huşu içinde namazını kılmak istiyorsan ya kalkış hattından uzak bir camiye git, veya o kalkış hattındaki camiye ses yalıtımı yaptır. allah akıl verdi kullanmak lazım
  • bukadar saçma bi yorum görmedim zaten rusyanın havayollarıylada anlaşma yapıldı saatler ona göre ayarlandı. ya siz nekadar saçma insanlarsınız devletin her kurumu THY-SHGM-DHMİ-hatta ve hatta tam anlamıyla olmasada TSK ve HKK AKP eline geçmişken bülent arınç gibi paranoya yaratmayın. anlaşıldı sizde bu yaygın sanırım herşeyi yapıp sonrasında paranoya geliştirmek gibi. ya F-4 pilotuda intahar eylemcisimi oldu şimdi TSk da buna destek veriyo böyle bişey olabilirmi ya biraz kendinize gelin ülkeyi zaten her anladauçurumun jearına getirdiniz sanki size müslümanlığı AKP getirdi bulbukadar cahil bi düşünce tarzı olamaz ya ama AKP nin işi cahil insanlarla olduğu için sizler AKP ekmek kapısı oldunuz allah hepinizi
  • Çok haklısın AHL nından namaz vakitleri hatta cuma vakti kasıtlı olarak kaldırıldıgını düşündügüm rus uçakları yüzünden halkalıda rahat namaz kılınamadıgını düşünüyorum

Hava Kuvvetleri Komutanlığının internet sitesinde yer alan basın açıklamasında, son günlerde bazı yayın kuruluşlarında 27 Ekim 2004 tarihinde meydana gelen uçak olayı hakkında bir takım iddialar yer aldığı belirtildi. Açıklamada, şu ifadelere yer verildi:

''Bahse konu olay meydana geldiği gün incelenmiş ve 28 Ekim 2004 tarihinde yapılan basın duyurusu ile Ankara'da icra edilen Cumhuriyet Bayramı tören provaları esnasında pasaj geçişi yapan F-4 uçaklarından birinin, Subayevleri Aksa Camii minaresine istem dışı temas ettiği, temas sonucu cami minaresi aleminde hafif hasar oluştuğu, uçağın salimen üssüne döndüğü kamuoyuna duyurulmuştur.

Meydana gelen uçak olayına başka bir anlam yüklenmesinin maksatlı olduğu değerlendirilmektedir.''

TÜRK HAVA KUVVETLERİ'NDEN AÇIKLAMA

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (21)

Misafir ~ 6 yıl önce
Alçaktan uçuşlar zaten çok risklidir hud videosunda da gördüm anlık dalgınlık sayesinde minareyi görmemiş son anda ani manevra yapmış. Biraz düşünürsek tabiki de sonuç intihar saldırısı yapmıştır müslümanlardan nefret ediyordur değil mi? :) Müslümanlığı bize AKP getirdi onlar peygamber! 10 yıl önce biz putperesttik. Değil mi? :) Ben tatbikat halinde 2 F-16 nın itdalaşı yaptığını gördüm. Yaklaşık 9G gelen bir manevra yaptı dönüşü bitirdi tam üstümden en fazla 800ft irtifada full afterburn açtı. Nozülündeki dış ateşlemenin sesini bile duydum. Ondan 5 dakika önce bir tanesi yarım gaz vererek geçti (galiba diğerini arıyordu) motorun ıslığını duydum. O anlar sanal uçuş yapıyordum. Uçuşumu sabote ettiler değil mi? Saygılar. Ucuyorum.com fa

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 6 yıl önce
bugünlerde herkes herşeyi islamiyete yapılmış saldırı olarak görüyor ama kimse kardeşim bu pistin dogrultusuna bu camiyi kim yaptırdı hangi belediye buna izin verdi onu sormuyor. bu hatlara 10-15 katlı binalar yaparlar bunları satarlar kimse sormaz kalkış hattı problem olurmu diye bizim için önemli olan manzara gösteriş isim dir. gece IL86 sesiyle yatagından fırlayınca direk havaalanı, bu uçuşa bu saatte izin verenler vs sorumlu. kimse mi gerçekleri görmez buralara imar izni verenleri sorgulayın kardeşim. cahil cahil buralara bunları yazıp, insanları kandırmaya çalışmayın. eğer huşu içinde namazını kılmak istiyorsan ya kalkış hattından uzak bir camiye git, veya o kalkış hattındaki camiye ses yalıtımı yaptır. allah akıl verdi kullanmak lazım

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 6 yıl önce
bukadar saçma bi yorum görmedim zaten rusyanın havayollarıylada anlaşma yapıldı saatler ona göre ayarlandı. ya siz nekadar saçma insanlarsınız devletin her kurumu THY-SHGM-DHMİ-hatta ve hatta tam anlamıyla olmasada TSK ve HKK AKP eline geçmişken bülent arınç gibi paranoya yaratmayın. anlaşıldı sizde bu yaygın sanırım herşeyi yapıp sonrasında paranoya geliştirmek gibi. ya F-4 pilotuda intahar eylemcisimi oldu şimdi TSk da buna destek veriyo böyle bişey olabilirmi ya biraz kendinize gelin ülkeyi zaten her anladauçurumun jearına getirdiniz sanki size müslümanlığı AKP getirdi bulbukadar cahil bi düşünce tarzı olamaz ya ama AKP nin işi cahil insanlarla olduğu için sizler AKP ekmek kapısı oldunuz allah hepinizi

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 6 yıl önce
Çok haklısın AHL nından namaz vakitleri hatta cuma vakti kasıtlı olarak kaldırıldıgını düşündügüm rus uçakları yüzünden halkalıda rahat namaz kılınamadıgını düşünüyorum

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000