24 Ekim 2017, Salı 12:03:05

Bir skandal da Münih Havalimanı'ndan

Geçtiğimiz günlerde Viyana Havalimanı'nda Türk yolculara yapılan çirkin muamelenin bir benzeri bu kez Almanya'nın Münih Havalimanı'nda yapıldı.
  • Biz çiçeklerle karşılayalım bence. Gerekli cevabı vermiş oluruz.
  • Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir.
  • Aynı uygulamayı bizde almanlara yaparız olur biter
  • Bence rezalet bir durum medeni toplum seviyesinde olduklarını idda eden devletlerin çocuk gibi bir birleri ile köşe kapmacaları bu davranış avrupanın zararına olur bence tepedekiler gidip türki cumhuriyetler ile birleşirlerse ve avrupa birliği gibi bir oluşuma girilirse dünyada gerçekten dengeler değişir gibime geliyor benim
  • Biz buna sessiz kalmicagiz. Aynisini bizde uygulayalim. Hata antalyada yasayan almanlara ekstra vergi odetelim.
  • Dıger ülkenin yabancı turıstlerını böyle arama yapıyorlarmı artı sımdıye kadar hıc olmadı sımdımı oluyor burda Türkiye hatası var sıyasıde tutarsızlık dıger ülkelerde teror yüzünden kötü olduk
  • Burada hayatında hiç yurtdışına dahi çıkmamış kişilerin yorum yazması sitenin kalitesini düşürüyor. Buna el atın sayın admin. Ha çıkmadın mı bu tabii ki olağan bir durum bari araştırın.
  • Politikacıların yaptığı her yanlışın cezasını biz halk olarak çekiyoruz.
  • Özellikle güney Amerikadan gelen yolcuların bavullarını köpek koklar çok zaman yolcu görmez bazende açıktan yapılır bu rutin bir kontroldür
  • Bizde de gorevini yapacak olan kopekler var. Biraz da biz durteriz, guler egleniriz.

Geçtiğimiz günlerde Viyana Havalimanı'nda Türk yolculara yapılan çirkin muamelenin bir benzeri bu kez Almanya'nın Münih Havalimanı'nda yapıldı.

İstanbul'dan Münih'e giden Türk yolcular, Alman polisi tarafından köpekle arandı. Skandal görüntüler bir Türk yolcu tarafından cep telefonuyla görüntülendirken, ırkçı muameleyi Twitter'dan gazeteci Cem Küçük duyurdu.

İşte o çirkin anlar:

 

Bir skandal da Münih Havalimanı'ndan

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (84)

PGS OPS ~ 11 ay önce
Biz çiçeklerle karşılayalım bence. Gerekli cevabı vermiş oluruz.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Eyy Nazi seni ~ 11 ay önce
Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Onurrr ~ 11 ay önce
Aynı uygulamayı bizde almanlara yaparız olur biter

Yanıtla

Kalan karakter 1000
gariban havacı ~ 11 ay önce
Bence rezalet bir durum medeni toplum seviyesinde olduklarını idda eden devletlerin çocuk gibi bir birleri ile köşe kapmacaları bu davranış avrupanın zararına olur bence tepedekiler gidip türki cumhuriyetler ile birleşirlerse ve avrupa birliği gibi bir oluşuma girilirse dünyada gerçekten dengeler değişir gibime geliyor benim

Yanıtla

Kalan karakter 1000
B ~ 11 ay önce
Biz buna sessiz kalmicagiz. Aynisini bizde uygulayalim. Hata antalyada yasayan almanlara ekstra vergi odetelim.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
güzel ~ 11 ay önce
haklısın zaten turzim gebermiş iiyce aç kalalım, ya siz musl ve kerkük ü almaya gitmiyormuydunuz:)
B ~ 11 ay önce
Antalya rus ve alman dolu. Evinden disari cikmiyosun herhalde. Evkusu seni
Dansöz ~ 11 ay önce
Baskasının hele bir nazi tohumunun kıçını yalayacağıma aşlıktan geberirim daha iyi..sen yunanistana yakın kıyılardansın herhalde. Deden sanırım yunan.
B ~ 11 ay önce
Ister isteme onlar ekonomiye yatirim yapiyo. Sende yiyosun geberirsin en kisa zamanda insallah. Diri diri yan cehenemde. Sanirim senin 7 sulale ermeni ##### .... uzuldum adina vatansiz bok parcasi.
Yunaaaaaa zzzz ~ 11 ay önce
Yunanlar seni..... yapsin
B ye,gercek ermeni ~ 11 ay önce
7 slalom ermeni, en azindan soyumu sopumu biliyorum.. gocmen degilim, bu topraklarda binlerce yildir yasiyorum.. ayrica beni ne karistiriyorsun? alman yapiyor laf bana ve 7 sulaleme geliyor, kurban ol sen benim 7 sulaleme ..
b ~ 11 ay önce
ermeni tohumu defolun
Misafir ~ 11 ay önce
Dıger ülkenin yabancı turıstlerını böyle arama yapıyorlarmı artı sımdıye kadar hıc olmadı sımdımı oluyor burda Türkiye hatası var sıyasıde tutarsızlık dıger ülkelerde teror yüzünden kötü olduk

Yanıtla

Kalan karakter 1000
K/A ~ 11 ay önce
Gozluk ve sozlukle okudum yazini sknti geldi yemin ederim,az Turkce ogrenin yahu
Oku! ~ 11 ay önce
Burada hayatında hiç yurtdışına dahi çıkmamış kişilerin yorum yazması sitenin kalitesini düşürüyor. Buna el atın sayın admin. Ha çıkmadın mı bu tabii ki olağan bir durum bari araştırın.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Siyasi pislik ~ 11 ay önce
Politikacıların yaptığı her yanlışın cezasını biz halk olarak çekiyoruz.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
kadir ~ 11 ay önce
Özellikle güney Amerikadan gelen yolcuların bavullarını köpek koklar çok zaman yolcu görmez bazende açıktan yapılır bu rutin bir kontroldür

Yanıtla

Kalan karakter 1000
dogru ~ 11 ay önce
ben brezilya uzerinde gelirken birkac sene icinde iki kere gumrukten sonra polis ile arandim, cantalara baktilar, gocunmadim, isleri baksinlar..
Neyse ki ~ 11 ay önce
Bizde de gorevini yapacak olan kopekler var. Biraz da biz durteriz, guler egleniriz.

Yanıtla