13 Mayıs 2016, Cuma 14:57:44

Bayburt'ta İHA yasağı

Bayburt Valiliği, güvenlik gerekçesiyle bazı kamu kurum ve kuruluşların bulunduğu bölgelerde sivil insansız hava araçlarının kullanımını yasakladı.
  • Vola bayburt'da drone ne gezir, uyyyy uçurtmayi zor bulir millet, bu diyir ki drone ucurmayın. //// Neyse bu aralar Valilerin drone yasaklaması moda olunca, Bayburt Valisi de düşünmüş ki; "ben de valiyim, e o zaman drone'u yasaklayayım"" .... Ne yapsın adam, o da vali sonuçta. Herkes yasaklamış o yasaklamazsa olur mu şimdi. ). Tabii bunlar işin şakası, illa ki Bayburt'ta da vardır drone ucuran emlakçı vs birileri...
  • Ya Bayburt bi dur Allah'ını seversen,zaten ortalık karışık
  • bayburt diye bir yerin olması beni şaşırttı açıkçası.
  • Bayburtta iha yasagi ne alaka yaaa en yakin havalimani teee nerde

Bayburt Valiliği, güvenlik gerekçesiyle bazı kamu kurum ve kuruluşların bulunduğu bölgelerde sivil insansız hava araçlarının kullanımını yasakladı.

Bayburt Valiliğinden yapılan açıklamada, sivil insansız hava araçlarının yasaklandığı, yasağa uymayanlar hakkında ilgili kanunlar kapsamında idari ve adli işlem gerçekleştirileceği ifade edildi.

Hava araçlarını kullanacak kişilerin gerekli kayıt ve tescil işlemlerini gerçekleştirdikten sonra 48 saat önceden ilgili kolluk birimine gitmesi gerektiği vurgulanan açıklamada, şunlar kaydedildi:

"Sivil İnsansız Hava Araçları (İHA veya Drone), Amatör Havacılık Faaliyetleri Kapsamındaki Hava Araçları ve Motorlu Çok Hafif Hava Araçlarının, Ulaştırma Bakanlığı Sivil Havacılık Genel Müdürlüğünün 22 Şubat 2016 tarihli İnsansız Hava Aracı Sistemleri Talimatının Uçuşa Yasak Bölgeler Başlıklı 18’inci Maddesinde belirtilen yerlerle birlikte, ilimiz merkez ve ilçe sınırları içerisinde bulunan valilik ve kaymakamlıklara ait hizmet bina, tesis ve konutları, askeri bölge, alan, bina, tesis ve lojmanları, adliye binası ve lojmanları, il-ilçe emniyet birimlerine ait bina, tesis ve lojmanları, kamu-kurum ve kuruluşlarına ait bina, tesis ve lojmanları, baraj setleri, cezaevi yerleşkesi, helikopter pistleri ile heliportlar civarında, NOTAM (havacıların uçuş ve yer emniyetini etkileyecek bazı önemli durumlardan haberdar etmek için yayımlanan bildiri) kararı ile belirli ya da belirsiz süreli uçuşa yasak ilan edilen bölgelerde kullanımı yasaklanmıştır."

Bayburt'ta İHA yasağı

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (7)

Bayburt mu? Hahahaha ~ 7 ay önce
Vola bayburt'da drone ne gezir, uyyyy uçurtmayi zor bulir millet, bu diyir ki drone ucurmayın. //// Neyse bu aralar Valilerin drone yasaklaması moda olunca, Bayburt Valisi de düşünmüş ki; "ben de valiyim, e o zaman drone'u yasaklayayım"" .... Ne yapsın adam, o da vali sonuçta. Herkes yasaklamış o yasaklamazsa olur mu şimdi. ). Tabii bunlar işin şakası, illa ki Bayburt'ta da vardır drone ucuran emlakçı vs birileri...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Ayfon uygulaması ~ 7 ay önce
Ya Bayburt bi dur Allah'ını seversen,zaten ortalık karışık

Yanıtla

Kalan karakter 1000
şaşırttı ~ 7 ay önce
bayburt diye bir yerin olması beni şaşırttı açıkçası.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Bayburtlu ~ 7 ay önce
Niye begenemedin mi bayburtun olmasından, daha memleketinin coğrafyasını bile bilmiyorsan ne diyim....
şaka be ~ 7 ay önce
kanka şaka yapıyoz hemen sinirleniyon :)
69 ~ 7 ay önce
Neden sasırdın, gir o hafıza merkezin olan Google'a Anadolu'nun ilk musluman sehri yaz bakalım Karsina hangi şehir çıkacak, Cahil herif... Türkiye'de suç oranı olmayan gezi parkı olaylarında bile tek bir olay çıkmayan tek ildir Bayburt..
Bayburtlu ~ 7 ay önce
Bayburtta iha yasagi ne alaka yaaa en yakin havalimani teee nerde

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000