17 Mart 2018, Cumartesi 13:32:55

Atatürk Havalimanı'nda uçağın slide'ı patladı

Atatürk Havalimanı'nda park pozisyonundaki Azerbaycan Havayolları'na ait yolcu uçağının slıde'ı (acil tahliye botu) patladı.
  • Bugunde doyduk çok şükür...
  • Azeri ne anlar bu işlerden
  • Gece yatıda kokteyli fazla kaçırmıştır
  • Bu kadar basit mi açılıyor bu melet belkide büyük bir faciayı önledi bu kabin memuru ya havada açılsaydı
  • Alın hangara değiştirelim
  • Çalıştığı görüldü. Slide toplanır, kapı kapatılır sefere gider.
  • DAYATMA KABIN BRIFINGINIZ BATSIN! WC TEMİZLİK OKEYİNİ CİKARAN ZİHNİYETİN .. .. !
  • Hazır açılmışken kaysalardı
  • Kabin maaşları 2500 tl olmalı.
  • Memur havasız kalmış ... Talihsiz bir an olmuş ve uçağı rötara sokmuş durduk yere :/ bot kullanılmayacaksa ben alabilirim balığa çıkarız

Atatürk Havalimanı'nda park pozisyonundaki Azerbaycan Havayolları'na ait yolcu uçağının slıde'ı (acil tahliye botu) patladı.

AirportHaber'in edindiği bilgiye göre; Atatürk Havalimanı'nda 212 numaralı park pozisyonunda bulunan Azerbaycan Havayolları'na ait yolcu uçağının kabin memuru yanlışlıkla slıde'ı patlattı.

Ekiplerin olay yerine sevk edildikleri ve slide'ın toplandığı öğrenildi.

©AirportHaber



Atatürk Havalimanı'nda uçağın slide'ı patladı

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (41)

Korkmaz Slide AŞ ~ 7 ay önce
Bugunde doyduk çok şükür...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Azeri ~ 7 ay önce
Azeri ne anlar bu işlerden

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Osmanlı torunu ~ 7 ay önce
Gece yatıda kokteyli fazla kaçırmıştır

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Basit ~ 7 ay önce
Bu kadar basit mi açılıyor bu melet belkide büyük bir faciayı önledi bu kabin memuru ya havada açılsaydı

Yanıtla

Kalan karakter 1000
.. ~ 7 ay önce
Konuya çok uzaksın
Basit ~ 7 ay önce
Sen bir daha buralara yorum yazma.
Thy Teknik ~ 7 ay önce
Alın hangara değiştirelim

Yanıtla

Kalan karakter 1000
En azından ~ 7 ay önce
Çalıştığı görüldü. Slide toplanır, kapı kapatılır sefere gider.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
EY THY! ~ 7 ay önce
DAYATMA KABIN BRIFINGINIZ BATSIN! WC TEMİZLİK OKEYİNİ CİKARAN ZİHNİYETİN .. .. !

Yanıtla

Kalan karakter 1000
biri ~ 7 ay önce
Hazır açılmışken kaysalardı

Yanıtla

Kalan karakter 1000
We ~ 7 ay önce
Dalga geçme
Geçmiş olsun ~ 7 ay önce
Kabin maaşları 2500 tl olmalı.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Sinsi ~ 7 ay önce
Senin asgari ucret aldigini dusunusek 2500 bile hayal dimi minik sinsi
Hostes pilot değilim ~ 7 ay önce
İşte bizim insanımızın sorunu.Kendisi uğraşıp daha iyisi olmaya çalışmaz başkasının kötülüğünü ister
We ~ 7 ay önce
Ağla
Km ~ 7 ay önce
Hasetinizdeen öldünuz bittiniz ya
... ~ 7 ay önce
Aaa 2000 diyenler vardi noldu 500 tl zammi geldi:)))
Hahahaha ~ 7 ay önce
Başladınız yine
Teknisyen ~ 7 ay önce
Ne alaka yahu
Ne alaka be. ~ 7 ay önce
Bi bitmediniz...
1600 ~ 7 ay önce
yeter senin de maasin 1700 olsun
Km ~ 7 ay önce
Sebep?
kaptan ~ 7 ay önce
neden?
Çok haklı ~ 7 ay önce
Teknik 1500, TGS personeli de 1000 e kadarcik alsın hatta onlar da çok alıyor
KM ~ 7 ay önce
Maaşımızda gözü olanın gözü çıksın aha da bu kadar net. Bizim hakkımızda bir düşünene allah bin versin
Vasifsizsin ~ 7 ay önce
O paraya senin gibi vasifsizlar çalışır
. ~ 7 ay önce
2500 olunca başın göğe mi erecek kanka
Ne alaka? ~ 7 ay önce
Ne diyorsun sen değişik?
Km ~ 7 ay önce
1500 yeter. Sizin gibi cekemezler 2500e de laf eder sonra :)
Memur ~ 7 ay önce
Zaten 2500 tl . %55 'le çalışıyorsan yakıt ve harcırah ile 4000-4500 tl alıyorsun. Eee bunun yakıt ve harcırah kısmını çıkar 2500 tl yapar. Gözün kalmasin. Havada sallanması ve korkmasıda cabası... Eeee birde düşüp bir yerlerde bedenenin bulunamaması ekstrası... Umarım anlamışındır.
Baba Kabin ~ 7 ay önce
Sen hayırdır ya. Ne oldu zorunamı gitti. Sen kaç tl alıyon kardeş. Aramızda topluyalım ihtiyaç varsa.
Km ~ 7 ay önce
9-10 az geliyo bize sen ne diyon
. ~ 7 ay önce
Olsun be agati senin canın sağolsun
Gereksiz kişi ~ 7 ay önce
Kabin memuru maaşıyla kafanı bozacağına biraz aç karnını doyur protein al. Belki beynin çalışır.
Hayır ~ 7 ay önce
1000 TL olmalı...
Yorumcu ~ 7 ay önce
Buraya yazılan saçma sapan yorumlar onaylanmamalı...
Eveeet 2500 olsun ama TL değil eurooo ~ 7 ay önce
2500 Euro olsun
Kullanılmayacaksa ? ~ 7 ay önce
Memur havasız kalmış ... Talihsiz bir an olmuş ve uçağı rötara sokmuş durduk yere :/ bot kullanılmayacaksa ben alabilirim balığa çıkarız

Yanıtla