08 Mayıs 2019, Çarşamba 18:06:44

TGS'de yeni atamalar gerçekleştirildi

Turkish Ground Services'de (TGS) bir çok birimde yeni atamalar gerçekleştirildi.
  • Minibüsçü ismail in ve eski bar işletmecisinin ve gizli fetocuların yalalakalarına kıyakları devam ediyor. Konuşmayı bilmeyen ne dediği anlaşılamayan herifin saltanatı devammm
  • Bize mülakattan sonra çağırmamız 1 ayı bulur dediler 1 hafta sonra valan çağıracaklar diye umut etmeyin
  • Paralar ne oldu ey tgs niye yatırılmıyor kul hakkına girmeyin mübarek Ramazan !!!
  • Sayın yönetim lütfen sesimi duyun. Havacılık mezunuyum TGS de işçi olarak çalışıyorum lütfen yardımcısı olun. Sesimi yönetime duyurun lütfen
  • Tgs taşınma paraları neden vermiyor çelebi ve havaş taşınma paraları verildi. TABİ TABİ TGS ÇELEBİ VE HAVAŞ KADAR BÜYÜK BİR ŞİRKET Mİ SANKİ TGS AKP YANDAŞLARI OLAN BİR ŞİRKET İŞÇİNİ PARASININ GASP YAPAN ALLAH KURKUSU OLMAYAN BİR ŞİRKET İŞÇİNİ HAKINI HİÇ SAVUNMAYAN BİR ŞİRKET TGS
  • Rapor almadan devamsızlık yapmadığın halde hiç bir sebeb yokken kadroya almamak için işten çıkartma oluyo mu
  • Taşınma parası ne zaman yatacak ey ahali???
  • Peki ya sebepsiz yere işten kovulan personeller? "Neden?" dediğimizde, "oyle uygun gormusler" deniyor. Kovumçlmaya değil, böyle bir kovulmaya psikolojimiz bozuldu. Yazık. Çok yazık! AKPli değiliz diye işten kovuyoruz. Allah'ınızdan bulun!
  • Bu şirket kaç aydır birilerinin kulağına fısıldayarak 1 maaş taşınma parası vereceğiz dedi herkes bugün yarın yatacak diye harcama yaptıar ASIL MESELE SEÇİMLER seçim iptal olunca parayı yatırmaktan vazgeçtiler çünkü bu yönetim parayı İmamoğlu nun kazanmasını kutlamak için yatıracaktı aradaki fark az olunca iptal ettiler ki bşraz daha iktidara kızıp imamoğluna oy kaysın az değil 12.000 istanbul istasyonunda çalışan var aileleri ile birlikte 50.000 eder hesap basit İmamoğluna oy kazandırmak şunu da sölüyorum imamoğlu kazanırsa paralar yataçak emin olun
  • Tgs sayfası nda alım kapalı.basvurmanin başka yolu varmı.icerde çalışan arkadaşım var acaba forum doldurup versem faydası olur mu.lutfen bilen biri cvp yazsın ise ihtiyacım var

Turkish Ground Services'de (TGS) bir çok birimde yeni atamalar gerçekleştirildi.

İstanbul Havalimanı'na geçiş ile birlikte THY'nin Havaş ile ortak kuruluşu olan TGS'de de atamalar yapıldı. 

TGS'de görev yapan onlarca kişinin yeni görevi çalışanlara gönderilen elektronik posta ile bildirildi.

İşte TGS'deki atama listesi;

TGS'de yeni atamalar gerçekleştirildi

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (148)

zahiren ~ 1 ay önce
Minibüsçü ismail in ve eski bar işletmecisinin ve gizli fetocuların yalalakalarına kıyakları devam ediyor. Konuşmayı bilmeyen ne dediği anlaşılamayan herifin saltanatı devammm

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Bekleyen.. ~ 2 ay önce
Bize mülakattan sonra çağırmamız 1 ayı bulur dediler 1 hafta sonra valan çağıracaklar diye umut etmeyin

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tgs ~ 2 ay önce
Beklemeyin öyle bişey yok para yatmıcak
Thy ~ 2 ay önce
Bu gece çekin paraları
Tgs ~ 2 ay önce
Maaşları bile yatırmadılar personeli zerre kadar düşünmüyorlar bide taşınma parası beklemeyin yazık bu şirkete
Tgsmatik ~ 2 ay önce
Paralar ne oldu ey tgs niye yatırılmıyor kul hakkına girmeyin mübarek Ramazan !!!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tgs ~ 2 ay önce
Kul hakkını biliyomu bu şirket
Üniversite havacılık Yasin şahbaz 20607 ~ 2 ay önce
Sayın yönetim lütfen sesimi duyun. Havacılık mezunuyum TGS de işçi olarak çalışıyorum lütfen yardımcısı olun. Sesimi yönetime duyurun lütfen

Yanıtla

Kalan karakter 1000
can ~ 2 ay önce
Tgs taşınma paraları neden vermiyor çelebi ve havaş taşınma paraları verildi. TABİ TABİ TGS ÇELEBİ VE HAVAŞ KADAR BÜYÜK BİR ŞİRKET Mİ SANKİ TGS AKP YANDAŞLARI OLAN BİR ŞİRKET İŞÇİNİ PARASININ GASP YAPAN ALLAH KURKUSU OLMAYAN BİR ŞİRKET İŞÇİNİ HAKINI HİÇ SAVUNMAYAN BİR ŞİRKET TGS

Yanıtla

Kalan karakter 1000
ruhi ~ 1 ay önce
öyle bir para yoktu uydurdu birileri. Ocak ayında zaten çift maaş verildi. 5 mayıs ta çift maaş verildi. Neyin taşınması. Sen mi evini taşıdın devlet memuru oldunda biz mi bilmiyoruz. sizi birileri kandırıyor saf olmayın
Çokmu önemli ~ 2 ay önce
Rapor almadan devamsızlık yapmadığın halde hiç bir sebeb yokken kadroya almamak için işten çıkartma oluyo mu

Yanıtla

Kalan karakter 1000
daha neler ~ 1 ay önce
ben henüz böyle bir vaka ile karşılaşmadım ha çok devamsızlık yaparsın savunma alırsın başka ama ilk 6 ay zaten bir işe yaramıyorsun işi öğrenmek ile geçiyor işi öğrendikten sonra işine yarayacak personeli neden atsınlar?
Tgsmatik ~ 2 ay önce
Taşınma parası ne zaman yatacak ey ahali???

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Graund ~ 2 ay önce
Yatmiycekmis öyle diyolar
Sebebsiz kovma? ~ 2 ay önce
Peki ya sebepsiz yere işten kovulan personeller? "Neden?" dediğimizde, "oyle uygun gormusler" deniyor. Kovumçlmaya değil, böyle bir kovulmaya psikolojimiz bozuldu. Yazık. Çok yazık! AKPli değiliz diye işten kovuyoruz. Allah'ınızdan bulun!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Stavro ~ 2 ay önce
Evet çok arkadaş işten çıkartıldı hiç bir sebep gösterilmeden hatta bir arkadaşı senelik izine yolladılar senelik izindeyken işten çıkardılar sonra kul hakkından konuşurlar adaletten konuşurlar ölüm var ölüm kul hakki ile allah karşısına çıkmak var
AYIN SONUNU GETİREMEYEN ~ 2 ay önce
Bu şirket kaç aydır birilerinin kulağına fısıldayarak 1 maaş taşınma parası vereceğiz dedi herkes bugün yarın yatacak diye harcama yaptıar ASIL MESELE SEÇİMLER seçim iptal olunca parayı yatırmaktan vazgeçtiler çünkü bu yönetim parayı İmamoğlu nun kazanmasını kutlamak için yatıracaktı aradaki fark az olunca iptal ettiler ki bşraz daha iktidara kızıp imamoğluna oy kaysın az değil 12.000 istanbul istasyonunda çalışan var aileleri ile birlikte 50.000 eder hesap basit İmamoğluna oy kazandırmak şunu da sölüyorum imamoğlu kazanırsa paralar yataçak emin olun

Yanıtla

Kalan karakter 1000
hamır ~ 1 ay önce
yok öyle bir şey. Apron atmasyon cenneti. Salla bir şey akşama sende inanırsın :)
İşçi ~ 2 ay önce
Tgs sayfası nda alım kapalı.basvurmanin başka yolu varmı.icerde çalışan arkadaşım var acaba forum doldurup versem faydası olur mu.lutfen bilen biri cvp yazsın ise ihtiyacım var

Yanıtla