08 Mayıs 2019, Çarşamba 18:06:44

TGS'de yeni atamalar gerçekleştirildi

Turkish Ground Services'de (TGS) bir çok birimde yeni atamalar gerçekleştirildi.
  • Tgs sayfası nda alım kapalı.basvurmanin başka yolu varmı.icerde çalışan arkadaşım var acaba forum doldurup versem faydası olur mu.lutfen bilen biri cvp yazsın ise ihtiyacım var
  • Mart’ın ortasında iş için mülakata gitmiştim. Bu mülakatlar sonuçlandı mı ? Alımlar gerçekleşti mi ? Beklemekten kuruduk kaldık.
  • Tgs bagaj alımı ne zaman sonuclanir bilgisi olan var mı?
  • Cümleten selam, aleykum bu taşınma parası thy yataklı 2 ay oldu bize neden yatırmıyosunuz halen 5 bin yatımıcaksın TGS merak etme 1901 tl yatırcaksın ama onu bile beceremiyorsun bu hak adalet deil!!
  • Hani taşınma pirimi 23 tır dolusu doli boşalttık ama siz gidin müdür e3 maaş şeflere 2 maaş müdür üstlerine 4 maaş ikramiye verin emekçiye selam bile vermeyin yatıcam yeriniz varmı acabaa çok merak ediyorum
  • Başvuru formu verdik 1 aydır bekliyorum arayan soran yok alım var demişler niye çağırmadılar acebaaa
  • tgs gnl mdrlükte imamoğlu destekçileri % 60 civarında . yönetime duyurulur. gnl mdrlük için yapılan skandal şef istihdamlarının hesabı sorulur.. tgs den ayrılırken ikale alıp , 6 ay sonra şef olarak istihdam edilenlerin hesabını vereceksiniz.
  • Özhan A.na yeni diyenler...Adam kaç senedir havacılığın icinde...Sizi cebinde oynatır.Bir iki tane var ortada şef mdr diye gezen vs ...0 etkisiyle eşdeğer ..
  • 23 nisanda görüşürüz o zaman... çalışmalar başlasın kaleyi içten feth etmek lazım
  • Kaana olumsuz yorum yapanlar karadeniz tayfası olabilir..Sanıyorlarki her makam karadenizlilere ait...gecti o günler.. .

Turkish Ground Services'de (TGS) bir çok birimde yeni atamalar gerçekleştirildi.

İstanbul Havalimanı'na geçiş ile birlikte THY'nin Havaş ile ortak kuruluşu olan TGS'de de atamalar yapıldı. 

TGS'de görev yapan onlarca kişinin yeni görevi çalışanlara gönderilen elektronik posta ile bildirildi.

İşte TGS'deki atama listesi;

TGS'de yeni atamalar gerçekleştirildi

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (129)

İşçi ~ 4 gün önce
Tgs sayfası nda alım kapalı.basvurmanin başka yolu varmı.icerde çalışan arkadaşım var acaba forum doldurup versem faydası olur mu.lutfen bilen biri cvp yazsın ise ihtiyacım var

Yanıtla

Kalan karakter 1000
TGS ~ 3 gün önce
Arkadaşın forum getirsin sana doldur başka türlü olmaz uygula bunu
İşsiz ~ 5 gün önce
Mart’ın ortasında iş için mülakata gitmiştim. Bu mülakatlar sonuçlandı mı ? Alımlar gerçekleşti mi ? Beklemekten kuruduk kaldık.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Hrn Dmr ~ 5 gün önce
Tgs bagaj alımı ne zaman sonuclanir bilgisi olan var mı?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
ismaile mürit ~ 2 gün önce
gel gel küçük ismail cemaatine gel
TGS çalışanı ~ 6 gün önce
Cümleten selam, aleykum bu taşınma parası thy yataklı 2 ay oldu bize neden yatırmıyosunuz halen 5 bin yatımıcaksın TGS merak etme 1901 tl yatırcaksın ama onu bile beceremiyorsun bu hak adalet deil!!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
İsci ~ 6 gün önce
Hani taşınma pirimi 23 tır dolusu doli boşalttık ama siz gidin müdür e3 maaş şeflere 2 maaş müdür üstlerine 4 maaş ikramiye verin emekçiye selam bile vermeyin yatıcam yeriniz varmı acabaa çok merak ediyorum

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Bekleyen ~ 9 gün önce
Başvuru formu verdik 1 aydır bekliyorum arayan soran yok alım var demişler niye çağırmadılar acebaaa

Yanıtla

Kalan karakter 1000
ESKİ PERSONELLER ~ 7 gün önce
AKP DEN TORPİLLİ MİSİN? CEVAP HAYIRSA İŞİ UNUT
mert ~ 11 gün önce
tgs gnl mdrlükte imamoğlu destekçileri % 60 civarında . yönetime duyurulur. gnl mdrlük için yapılan skandal şef istihdamlarının hesabı sorulur.. tgs den ayrılırken ikale alıp , 6 ay sonra şef olarak istihdam edilenlerin hesabını vereceksiniz.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
ali ~ 10 gün önce
gnl mdrlükte 1 müdür 1 şef 1 memur 1 mdr 3 şef 3 memur 1 mdr 4 şef 3 memur olan müdürlklr mevcut sen neden bahsedyrsn. çiftlik a.ş
ESKİ PERSONELLER ~ 7 gün önce
Desenize AKP nin sonu geliyor...
58 ~ 11 gün önce
Özhan A.na yeni diyenler...Adam kaç senedir havacılığın icinde...Sizi cebinde oynatır.Bir iki tane var ortada şef mdr diye gezen vs ...0 etkisiyle eşdeğer ..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
hereket ~ 11 gün önce
he he hereketciler kral he he hepsi süper he he a... a...
S.ordan ~ 11 gün önce
Dayısı olmasa yukarda ,o sicille şef olabilirmiydi? Nice tgsde 20 yıllık havacılık deneyimi olan adamlar var şeflik bekleyen,sen dün gelip bugün şef olacaksın,neymiş deneyimi varmış! Yukardada Allah var
Yaziklar olsun ~ 10 gün önce
Siz bosunuza yerinizde saymiyosunuz adam 18-19 yillik havaci onlarca adam yetistirmis meslegi sevdirmis tam bir emektar.her departmanda calismis.Konusmasi kolay tabi haketti dibine kadar alkisliyorum.Birinin yakini dayisi amcasi demek ne kolay cobanlar.
Harekat ~ 12 gün önce
23 nisanda görüşürüz o zaman... çalışmalar başlasın kaleyi içten feth etmek lazım

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Neyy ~ 12 gün önce
Acaba zeki mürende bizi görecekmi... Ne oldu iyileştirmeler.. Ne oldu taşınma parası....
asadssasd ~ 11 gün önce
23 haziran o hımbl harekat onu bile becerip yazamdın ne olcak bu beceriksizliğiniz
58 ~ 12 gün önce
Kaana olumsuz yorum yapanlar karadeniz tayfası olabilir..Sanıyorlarki her makam karadenizlilere ait...gecti o günler.. .

Yanıtla