01 Ağustos 2022, Pazartesi 14:47:31

THY kabin memuru alımında yaş sınırı değiştirecek

Türk Hava Yolları (THY) kabin memuru alımı kıstaslarında uygulanan yaş sınırını değiştiriyor.
  • şu an kabin memurları kaç alıyor aylık ortalama
  • Ağaç yaş iken eğilir de, burda şu durum var: masa başı iş kültürüne yatkın biri bu alanda tecrubelenmis olur. Dolayısıyla fiziksel olarak yiprandigimiz bu meslektr bu işi yapmaya uygun kişiler alınmalı. İş yükü zaten oluyor, bize yardım edebilecek kişiler buyursun gelsin kaç yasindaysa
  • İyiki varsınız kalite vizyon misyon Güler yüzlü kibar kültürlü insanlar çalışanların kılık kıyafeti düzgün şişme dudak görmedim dar kıyafet görmedim işini seven kabin görevlileri. Tabiki THY herkes çalışamaz .THY’ye giremeyenler farklı hava yollarında isteksiz çalışıyor yüzlerinden belli sandviçi nerdeyse kafana atacak …vs
  • Belliki tk da çalışıyorsunuz cesaretiniz varsa gidin bu sözlerinizi müdürlerin karşısındada söyleyin. burda klavye delikanlılığı yapmayın cinsiyetinizi bilmiyorum ama sadece bir fikir veriyorum, Bu kadar şikayet ediyorsanız madem gidin yüzlerine söyleyin görelim. madem memnun değilsen çık kardeşim seni zorla tutan yok. adamlar insiyatif gösterip yaşı 39 a çıkardı diye söylemediğiniz laf kalmadı derdiniz ne anlamadım. Koskoca şirket yönetimi sizin fikrinizimi alacaktı? memnun değilsen başka şirketlere git ozaman. Unutma ülkede senden çok daha iyi şirketi temsil edecek cevherler vardır elbet bırakın birazda hayal edipte gerçekleştiremeyen insanlar girsin sektöre siz kendi işinize bakın.
  • (Acilen) bu yazı senin için, bence acilen kendini topla! öncelikle saygılı olmayı öğren seni bu kafayla nasıl işe aldılar bunu bi sorgulamak lazım. Moruk derken? şimdi başka şeyler dicem de neyse. Sen ve senin gibi insanların yaşına saygı duymayan konuşma üslubu bozuk biri mülakatlarda iyi ve dürüstlük rolü oynayıp oraya gelmiştir kesin. Bence önce tavırlarını düzelt sonra yorum yapmasını öğren iyi bir kabin memuru yada amir ol yada herneyse başkalarının yaşına çamur atma işine bak sen.
  • Burdan genç pilot olacak arkadaşlara uyarı taksi yaparken frene fazla basmayın yedek parça fiyatları arttı
  • Alimlar nezaman baslayacak?
  • 2000 li çocuklarla olmuyor, gerçekten olmuyor. Ne konuşmayı biliyorlar ne iş ne de işin kıymetini...
  • Bu kararla genç amirlerle yaşı büyük olduğu için amiri amir yerine bile koymayarak bildiğini okuyanlar ve bol bol kavga ve kaos ortamı oluşturduğunuz için bence gurur duyun.Bu kadar harika ve mantıklı bir karar olamazdı
  • Ben aybüş :) birincisi ben gençler iş yapamaz demedim genelleme yapmadım yazılarımı iyi oku demek istediğimi anlarsın. Ben sadece 30 yaş üstü fiziki ve sağlık durumu iyi olan insanlara engel koyulmasın bunu savunuyorum. evet var çok tembel gençler tembel ileri yaşlarda olanlar falan mesele bu değil. burda bir yaşa takmışsınız gidiyor neden kendi işinize bakmıyorsunuz neden insanların önüne engel koyma çabasındasınız bırakın kim hangi yaşta çalışmak istiyorsa çalışsın yahu derdi sizimi aldı. sizin yazıyı onaylayan arkadaşta en az sizin kadar cahil olsa gerek lafları nerden anladıysanız artık biraz kendinizi geliştirin bu kafaylamı gençliği savunuyorsunuz? bizim gençlere lafımız yok zaten ama şöyle bir gerçek varki 19 ve 25 yaşa kadar olan gençler genelde iş bilmez çabuk sıkılan olabiliyorlar bunun örneklerini çok gördük. bence bu yaştaki gençler iş hayatına öncelikle başka mesleklerden başlamalı ve sonra kabine gelmeli zor bir meslek çünkü tecrübe ve olgunluk gerektiren bir iş kimse yaş konusunda genelleme yapmasın. illaki her yaştan işini iyi hakkıyla yapacak insanlar çıkar.

Türk Hava Yolları (THY) kabin memuru alımı kıstaslarında uygulanan yaş sınırını değiştiriyor.

En son bu yıl şubat ayında kabin memuru alım ilanı açan THY, istihdam edeceği personeli 1 Ocak 1992-31 Aralık 2002 arasında doğan kişilerden seçeceğini duyurmuştu. Yani üst limit olarak 30 yaş sınırı konulmuştu.

2023 yılında yapılacak personel alımıyla ilgili geçtiğimiz günlerde kendi sosyal medya hesabından açıklama yapan THY Yönetim Kurulu Başkanı Prof. Dr. Ahmet Bolat, kabin memuru adaylarını yakından ilgilendiren bir mesaj yayınladı.

YAŞ SINIRI 39’A YÜKSELTİLECEK

Bolat, “planlamakta olduğumuz kabin, kokpit ve diğer uzmanlık alanlarında birçok pozisyon için de (ilan ettikten sonra) kariyer sitemizi kontrol etmenizi tavsiye ederim.” açıklamasının üzerine önümüzdeki yıl yapılacak kabin memuru alımlarında yaş sınırının 39’a çıkarılacağını duyurdu.

©AirportHaber.com


 

THY kabin memuru alımında yaş sınırı değiştirecek

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (115)

bb ~ 11 gün önce
şu an kabin memurları kaç alıyor aylık ortalama

Yanıtla

Kalan karakter 1000
39 yaşın şartı olmali ~ 14 gün önce
Ağaç yaş iken eğilir de, burda şu durum var: masa başı iş kültürüne yatkın biri bu alanda tecrubelenmis olur. Dolayısıyla fiziksel olarak yiprandigimiz bu meslektr bu işi yapmaya uygun kişiler alınmalı. İş yükü zaten oluyor, bize yardım edebilecek kişiler buyursun gelsin kaç yasindaysa

Yanıtla

Kalan karakter 1000
En iyi havayolu ~ 15 gün önce
İyiki varsınız kalite vizyon misyon Güler yüzlü kibar kültürlü insanlar çalışanların kılık kıyafeti düzgün şişme dudak görmedim dar kıyafet görmedim işini seven kabin görevlileri. Tabiki THY herkes çalışamaz .THY’ye giremeyenler farklı hava yollarında isteksiz çalışıyor yüzlerinden belli sandviçi nerdeyse kafana atacak …vs

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Eki ve Acilen bu yazı sizin için ~ 15 gün önce
Belliki tk da çalışıyorsunuz cesaretiniz varsa gidin bu sözlerinizi müdürlerin karşısındada söyleyin. burda klavye delikanlılığı yapmayın cinsiyetinizi bilmiyorum ama sadece bir fikir veriyorum, Bu kadar şikayet ediyorsanız madem gidin yüzlerine söyleyin görelim. madem memnun değilsen çık kardeşim seni zorla tutan yok. adamlar insiyatif gösterip yaşı 39 a çıkardı diye söylemediğiniz laf kalmadı derdiniz ne anlamadım. Koskoca şirket yönetimi sizin fikrinizimi alacaktı? memnun değilsen başka şirketlere git ozaman. Unutma ülkede senden çok daha iyi şirketi temsil edecek cevherler vardır elbet bırakın birazda hayal edipte gerçekleştiremeyen insanlar girsin sektöre siz kendi işinize bakın.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
cevap ~ 15 gün önce
(Acilen) bu yazı senin için, bence acilen kendini topla! öncelikle saygılı olmayı öğren seni bu kafayla nasıl işe aldılar bunu bi sorgulamak lazım. Moruk derken? şimdi başka şeyler dicem de neyse. Sen ve senin gibi insanların yaşına saygı duymayan konuşma üslubu bozuk biri mülakatlarda iyi ve dürüstlük rolü oynayıp oraya gelmiştir kesin. Bence önce tavırlarını düzelt sonra yorum yapmasını öğren iyi bir kabin memuru yada amir ol yada herneyse başkalarının yaşına çamur atma işine bak sen.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Acilen ~ 14 gün önce
Başına getirilen sef veya müdür yaşça aynıysa ve kalkıp ta utanmadan yaşlısın moruksun diye üstü kapalı laf edip yıllarca verdiğin emeğe saygısızlık yapıp arkadan iftiralar atıp asılsız bir şekilde ik şişirip isinden attırırsa ne diyeceksin .Önce yazılan altında yazan nedeni öğren kendini toplaması gereken bu yapılanları bilmeyen ve bu haksızlıkları yapanlardır .bu haksızlıklara maruz kalmadigin için böyle düşünüyorsun
Acilen e cevap 2 ~ 14 gün önce
Bilmiyoruz çalışıyormusun calusmiyirmysun biz kendimizi çok iyi biliyoruz kendimizi toplamaya ihtiyacımızda yok başına geldiği zaman yoneticinin suratına gülüp arkadan nasıl isim verip ayak kaydirdigini başına gelen 3 günlük insanların torpille sef müdür veya yönetici olarak gelip neler yaptığının bilgisi edince ozaman daha iyi anlarsın. Bende cokseyler soylecem hadi neyse insaalah başındakilerin zulmune uğrarsın. Ozaman bakalım kendini nasıl toplayacaksin .
Acilen e cevap 3 ~ 14 gün önce
İster 60 yasindakikeri alsın isterse 100 yasindakikeri alsınlar bize ne yararı olur ne zararı. Bizim derdimiz ileri yaşta alınıp 1 gunde yönetici olup çalışanlara saldıranlara kendi yaşına bakmadan sirket genc istiyor yaşlı istemiyor çok çalışman olmuş diyip üstü kapalı birsekilde yaslisin, moruksun diye çirkeflik yapan personele saygısızlık yapan yoneticiye, yöneticilere böyle yönetici ve yöneticilerin sirket için önemli olduğunu yıllarca verdiğin terin ,emeğin böyle insanların elinde verdiği isimlerle arkadan asılsız birsekilde attığı iftiralarla ik şişirip sırf yenilik getirme adı altında isinden etilerenlere. bakmak zorunda olduğun ailene bakmaz hale getirene getirenlere dir. Derdimiz hakkıyla calisana kabin ekibine veya olacaklara değildir.
sözüm ona ~ 15 gün önce
Burdan genç pilot olacak arkadaşlara uyarı taksi yaparken frene fazla basmayın yedek parça fiyatları arttı

Yanıtla

Kalan karakter 1000
No1 ~ 16 gün önce
Alimlar nezaman baslayacak?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kabin amiri ~ 16 gün önce
2000 li çocuklarla olmuyor, gerçekten olmuyor. Ne konuşmayı biliyorlar ne iş ne de işin kıymetini...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yapın da görün ~ 16 gün önce
Bu kararla genç amirlerle yaşı büyük olduğu için amiri amir yerine bile koymayarak bildiğini okuyanlar ve bol bol kavga ve kaos ortamı oluşturduğunuz için bence gurur duyun.Bu kadar harika ve mantıklı bir karar olamazdı

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Geleceği görüyorsun yani ~ 15 gün önce
Bence daha iyi anlaşırlar merak etme. çook yerinde ve mantıklı bir karar almışlar geç bile kalındı. şimdi senin demene göre avrupada ve emirates gibi şirketlerde uçanlar birbirini yemiş bitirmişlerdi hergün :) orda yaş sınırıda yok uygun göründükleri takdirde kimseye engel yok her yaştan insan kaynaşıp gidiyor. herkes işine bakarsa hiçbir sorun olmaz bence. amir amirliğini bilir memur da memurluğunu olur biter. ha egosu tavan yapmış insan heryerden sorun o ayrı mesele. sonuçta görev icabı herşey.
Aybüşe cevap diye yazan kişiye cevap :) ~ 16 gün önce
Ben aybüş :) birincisi ben gençler iş yapamaz demedim genelleme yapmadım yazılarımı iyi oku demek istediğimi anlarsın. Ben sadece 30 yaş üstü fiziki ve sağlık durumu iyi olan insanlara engel koyulmasın bunu savunuyorum. evet var çok tembel gençler tembel ileri yaşlarda olanlar falan mesele bu değil. burda bir yaşa takmışsınız gidiyor neden kendi işinize bakmıyorsunuz neden insanların önüne engel koyma çabasındasınız bırakın kim hangi yaşta çalışmak istiyorsa çalışsın yahu derdi sizimi aldı. sizin yazıyı onaylayan arkadaşta en az sizin kadar cahil olsa gerek lafları nerden anladıysanız artık biraz kendinizi geliştirin bu kafaylamı gençliği savunuyorsunuz? bizim gençlere lafımız yok zaten ama şöyle bir gerçek varki 19 ve 25 yaşa kadar olan gençler genelde iş bilmez çabuk sıkılan olabiliyorlar bunun örneklerini çok gördük. bence bu yaştaki gençler iş hayatına öncelikle başka mesleklerden başlamalı ve sonra kabine gelmeli zor bir meslek çünkü tecrübe ve olgunluk gerektiren bir iş kimse yaş konusunda genelleme yapmasın. illaki her yaştan işini iyi hakkıyla yapacak insanlar çıkar.

Yanıtla